کد خبر : 152024
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 بهمن 1400 - 14:40

اتریوم کلاسیک آماده جهش قیمت می‌شود!

اتریوم کلاسیک آماده جهش قیمت می‌شود!

زمان مطالعه: 3 دقیقه بعد از هفته‌ها خبر و تیزر و شایعه، سرانجام هارد فورک مورد انتظار Ethereum Classic با نام Mystique راه اندازی شد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، این هارد فورک از بلاک شماره 14,525,000 فعال شد و ETC Cooperative هم متذکر شد که «این یک هارد فورک مجزا نیست و فقط یک بروزرسانی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بعد از هفته‌ها خبر و تیزر و شایعه، سرانجام هارد فورک مورد انتظار Ethereum Classic با نام Mystique راه اندازی شد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، این هارد فورک از بلاک شماره 14,525,000 فعال شد و ETC Cooperative هم متذکر شد که «این یک هارد فورک مجزا نیست و فقط یک بروزرسانی پروتکل محسوب می‌شود.»

به گزارش سایت ای ام بی کریپتو، لازم به ذکر است که ماه گذشته، درصد آمادگی نودها در کل شبکه فقط 35 درصد بود ولی در حال حاضر این درصد آمادگی به حوالی 65.4 درصد رسیده است. تمرکز اصلی این هارد فورک، افزایش تعامل پذیری شبکه است. در واقع Mystique امکان بکارگیری ارتقای Ethereum London را در شبکه Ethereum Classic فراهم می‌کند. در واقع این هارد فورک در ابتدا به شکل ECIP 1104 پیشنهاد شده بود، حالا اما فقط برخی از ارتقاهای Ethereum London که به طور اختصاصی برگزیده شده اند، در شبکه ETC فعال خواهد شد.

Mystique شامل پیاده سازی EIP-3529 (کاهش سرمایه جایگزین) و EIP-3541 (رد قراردادهای جدیدی که با 0xEF آغاز می‌شوند) می‌شود. از طرف دیگر این بروزرسانی EIP های مرتبط با تغییر کارمزد بازار، کد BASEFEE و تاخیر دشواری شبکه را حذف می‌کند. با اینکه دو EIP اول «با سیاست پولی ثابت ETC مغایرت دارد»، مورد آخر دیگر قابل اجرایی نیست.

آیا Mystique اتریوم کلاسیک را نجات می‌دهد؟

سوالی که ذهن همه فعالان و اعضای جامعه اتریوم کلاسیک را مشغول کرده، این است که این هارد فورک چه تاثیری در قیمت ETC خواهد شد؟ با اینکه در فاصله چند ساعتی از بکارگیری این هارد فورک، قیمت ETC حدود 5 درصد رشد داشت ولی بعد از بکارگیری هم این آلتکوین قادر به برگشت از روند نزولی خود نبود. لازم به ذکر است که قیمت ETC در روزهای 11 و 12 فوریه حدود 15 درصد ریزش داشت.

Ethereum Classic: this $1000 projection
نمودار قیمت اتریوم کلاسیک

این آلت کوین در سال گذشته همواره جزو 25 کوین برتر بازار بود ولی در این اواخر تا رتبه 34 تنزل یافته است. با اینحال اعضای جامعه این آلت کوین، نسبت به آینده قیمت ETC بسیار امیدوارند و معتقدند که این پروژه قطعاً بین 10 کوین برتر بازار قرار خواهد گرفت.

علاوه بر امیدواری برای رتبه بندی اتریوم کلاسیک، اعضای جامعه این کوین ایمان دارند که قیمت این دارایی می‌تواند تا 1000 دلار هم بالا برود. طبق گفته متخصصین این جامعه، ارزش ETC همواره حدود 5 درصد از ارزش کل بیت کوین بوده است، بنابراین اگر قیمت بیت کوین به 125000 دلار برسد، ETC هم می‌تواند تا حوالی 1000 دلار بالا برود.

نوشته اتریوم کلاسیک آماده جهش قیمت می‌شود! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.