کد خبر : 107777
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 14:00

اِتِرهای سوخته، بذر رشد اتریوم؟!

اِتِرهای سوخته، بذر رشد اتریوم؟!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه تعداد توکن‌های سوزانده شده در شبکه اتریوم فاصله زیادی با رسیدن به 1 میلیون توکن ندارد. با توجه به این‌ که عرضه و تقاضای یک دارایی در تعیین قیمت و ارزشمندی آن تأثیرگذار خواهد بود، افزایش میزان توکن‌سوزی‌های شبکه اتریوم و در نتیجه کاهش عرضه آن را می‌توان نکته مثبتی

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تعداد توکن‌های سوزانده شده در شبکه اتریوم فاصله زیادی با رسیدن به 1 میلیون توکن ندارد.

با توجه به این‌ که عرضه و تقاضای یک دارایی در تعیین قیمت و ارزشمندی آن تأثیرگذار خواهد بود، افزایش میزان توکن‌سوزی‌های شبکه اتریوم و در نتیجه کاهش عرضه آن را می‌توان نکته مثبتی برای آینده قیمتی این رمزارز به شمار آورد.

بعد از اجرایی‌شدن هاردفورک لندن در شبکه اتریوم، تغییرات بسیار اساسی و مهمی در سازوکار این شبکه رخ داد و در نتیجه عرضه توکن‌های اتریوم به شدت در حال کاهش است.

داده‌ها حاکی از آن است که تعداد توکن‌های اتریومی سوزانده شده تا به‌ حال فاصله زیادی تا رسیدن به عدد 1 میلیون ندارند. از زمان اجرایی شدن هاردفورک لندن تاکنون تعداد 947000 توکن اتریوم با ارزشی حدود 4 میلیارد دلار سوزانده شده است.

علی‌رغم اصلاحات قیمتی اخیر اتریوم، در صورتی که محدوده قیمتی 4000 دلار تا پایان بازه هفتگی از دست نرود، می‌توان به ادامه روند صعودی این ارز دیجیتال امیدوار بود و این اصلاح قیمتی را فرصتی برای خرید و سرمایه‌گذاری کف قیمتی در نظر گرفت.

نوشته اِتِرهای سوخته، بذر رشد اتریوم؟! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.