کد خبر : 216482
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 اسفند 1402 - 16:30
دیدگاه‌ها برای ابراز پشیمانی سرسخت‌ترین منتقد بیت کوین: ای کاش کمی BTC می‌خریدم! بسته هستند

ابراز پشیمانی سرسخت‌ترین منتقد بیت کوین: ای کاش کمی BTC می‌خریدم!

ابراز پشیمانی سرسخت‌ترین منتقد بیت کوین: ای کاش کمی BTC می‌خریدم!

زمان مطالعه: 2 دقیقه پیتر شیف، طرفدار طلا و یکی از سرسخت‌ترین منتقدان بیت کوین، اکنون می‌گوید که ای کاش در سال ۲۰۱۰، زمانی که همکارش برای اولین بار این ارز دیجیتال را به او معرفی کرد، کمی BTC می‌خرید. شیف در مصاحبه‌ای با رائول پال، بنیانگذار و مدیرعامل Real Vision، اعتراف کرد که اولین

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پیتر شیف، طرفدار طلا و یکی از سرسخت‌ترین منتقدان بیت کوین، اکنون می‌گوید که ای کاش در سال ۲۰۱۰، زمانی که همکارش برای اولین بار این ارز دیجیتال را به او معرفی کرد، کمی BTC می‌خرید.

شیف در مصاحبه‌ای با رائول پال، بنیانگذار و مدیرعامل Real Vision، اعتراف کرد که اولین فرصت خرید و سرمایه‌گذاری در بیت کوین را از دست داده است.

او در ادامه اظهار داشت که «ای کاش تصمیم می‌گرفتم ۱۰ هزار، ۵۰ هزار یا ۱۰۰ هزار دلار در آن سرمایه‌گذاری کنم. با فرض خرید و نفروختن آنها، اکنون ممکن بود صدها میلیون دلار داشته باشم. اما باز هم نمی‌دانم اگر این تصمیم را می‌گرفتم، با گذشت زمان چه کار می‌کردم.»

لازم به ذکر است که تنها چند ماه قبل و در ماه نوامبر، شیف در مصاحبه‌ای با یاهو فایننس از بیت کوین به عنوان «پانزی خالص» یاد کرده بود که هیچ ارزش اساسی ندارد:

بیت کوین یک پانزی خالص است، یک هرم است، تقاضا برای بیت کوین مبتنی بر این باور است که شما می‌توانید آن را با قیمت بالاتر به شخص دیگری بفروشید.

در همین حال، اظهارات اخیر شیف بدان معنا نیست که او بیت کوین را دوست دارد. شیف ادعا می‌کند که اگر بیت‌کوین می‌خرید، «سکوت می‌کرد» و هنوز هم به اصول آن اعتقاد ندارد.

شیف مدت‌هاست که سعی می‌کند مخاطبان خود را از سرمایه‌گذاری در بیت‌ کوین دور کند و به طور معمول، از آن به عنوان سرمایه‌گذاری «احمقانه» یاد می‌کند. با این حال، هر چند وقت یک‌بار، او اذعان می‌کند که بیت ‌کوین آن‌طور که پیش‌بینی کرده بود، سقوط نکرده است!

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ابراز پشیمانی سرسخت‌ترین منتقد بیت کوین: ای کاش کمی BTC می‌خریدم! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.