کد خبر : 111667
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1400 - 11:30

آینده ارز دیجیتال دیسنترالند (Decentraland) + پیش بینی قیمت

آینده ارز دیجیتال دیسنترالند (Decentraland) + پیش بینی قیمت

زمان مطالعه: 7 دقیقه مقدمه خرید املاک و مستغلات با استفاده از ارزهای فیات، رایج و معمول است؛ اما خرید مجازی زمین از طریق رمزارزها یک مفهوم کاملاً جدید است. قبل از آن‌که به بررسی آینده دیسنترالند و پیش بینی قیمت Decentraland بپردازیم، نگاهی کوتاه به مفهوم واقعیت مجازی و متاورس خواهیم داشت. Decentraland، یکی

زمان مطالعه: 7 دقیقه

مقدمه

خرید املاک و مستغلات با استفاده از ارزهای فیات، رایج و معمول است؛ اما خرید مجازی زمین از طریق رمزارزها یک مفهوم کاملاً جدید است. قبل از آن‌که به بررسی آینده دیسنترالند و پیش بینی قیمت Decentraland بپردازیم، نگاهی کوتاه به مفهوم واقعیت مجازی و متاورس خواهیم داشت.

Decentraland، یکی از پروژه‌های واقعیت مجازی است که از بستر اتریوم برای ایجاد دنیایی با امکاناتی نظیر خرید و فروش و ساخت املاک و در نتیجه کسب درآمد، ایجاد شده است. افرادی که در این پلتفرم عضو می‌شوند، مسئولیت محیط و کاربرد سرزمین‌هایی که ایجاد می‌کنند را برعهده دارند. داده‌های سرتاسر این پلتفرم روی بلاکچین ثبت می‌شود که موجب افزایش امنیت این پلتفرم واقعیت مجازی شده است.

مدت زمان زیادی از شکل‌گرفتن مفهوم دنیای مجازی نمی‌گذرد و Decentraland با هدف جذب افرادی که می‌خواهند خاطره انجام بازی‌های دوران کودکی برایشان تکرار شود و نوجوانان و بزرگسالانی که به دنبال برقراری ارتباطات اجتماعی از طریق پلتفرم‌های مجازی هستند، ایجاد شده است.

معرفی رمزارز Decentraland

پروژه Decentraland به‌ عنوان یکی از پیشروترین پروژه‌های واقعیت مجازی، به‌واسطه یک گروه آرژانتینی متشکل از استبان اوردانو (Esteban Ordano) و آریل میلیچ (Ariel Meilich) با جیمز اشتون (James Ashton) در سال 2016 ایجاد شد. Decentraland پس از عرضه اولیه کوین (ICO) 24 میلیون دلاری که در سال 2017 برگزار شد، راه‌اندازی شد.

این پروژه در شروع فعالیت رسمی خود، موفق به جمع‌آوری 25.5 میلیون دلار بودجه از 6 سرمایه‌گذار برجسته (شامل Animoca Brands ،Boost VC ،Fabric Ventures ،Genesis One Capital ،Fundamental Labs و George Burke) شد. علاوه بر این، دنیای مجازی بتای این پروژه در سال 2019 راه‌اندازی و همچنین در فوریه 2020 به روی عموم باز شد.آینده دیسنترالند

توسعه‌دهندگان پروژه Decentraland رویکردی بسیار متفکرانه و کاربری برای ساخت لایه‌های اساسی بازی در پیش گرفتند. در حال حاضر، پروژه‌های جدیدی در حوزه ارزهای دیجیتال با هدف کمک به این دنیای مجازی، در حال مشارکت با Decentraland هستند.

Utopia می‌گوید املاک دیجیتالی یک فرصت سرمایه‌گذاری است که ارزش بررسی دارد. سرمایه‌گذاران مطمئناً از یادگیری اقتصاد مبتنی بر پلتفرم واقعیت مجازی و کسب تجربیات هیجان‌انگیز سود خواهند برد. جای تعجب نیست که تلفیقی از هنر و صنایع دستی با کمک موسیقی و گرافیک، مطمئناً Decentraland را به یک ابزار سرمایه‌گذاری پر سود تبدیل می‌کند.

MANA یک توکن ERC20 است که برای به دست آوردن توکن‌های غیر قابل تعویض ERC721 LAND باید سوزانده شود. توکن‌های MANA همچنین برای پرداخت هزینه انواع لباس، آواتارها و بسیاری موارد دیگر در بازار Decentraland استفاده می‌شوند.

همچنین ببینید: ارز دیجیتال دیسنترالند (Decentraland) چیست؟ معرفی توکن Mana

پیش بینی قیمت دیسنترالند (MANA)

در زمان عرضه (دسامبر 2017)، قیمت توکن مانا حدود 0.024 دلار بود. بعد از مدتی قیمت ارز دیجیتال Decentraland، از مرز 0.24 دلار را عبور کرد اما بعد از مواجهه با یک سطح مقاومتی، مجدداً به سطح حمایتی قبلی خود رسید. نکته جالب ‌توجه این است که در تمام این سال‌ها، قیمت ارز دیجیتال دیسنترالند تغییرات زیادی از خود نشان نداده است و تا ابتدای سال جاری هم در همین محدوده قیمت، خرید و فروش شده است.پیش بینی قیمت دیسنترالند

اما در دسامبر 2020، یعنی تقریباً 3 سال بعد از عرضه اولیه این توکن، قیمت ارز دیجیتال Decentraland به طور ناگهانی افزایش یافت و به 0.8 دلار رسید. دوره رونق و رشد توکن مانا تا آوریل 2021 زمانی که قیمت MANA به بالاترین سطح خود یعنی 1.63 دلار رسید‌ ادامه یافت. با این حال، پس از ثبت رکورد تاریخی، قیمت MANA وارد روند نزولی شد و قیمت آن به زیر 0.65 دلار سقوط کرد.

پیش بینی قیمت توکن MANA از نظر کارشناسان

عرضه در گردش توکن مانا 1.69 میلیارد است. در ادامه به نظر چندین کارشناس بازار ارزهای دیجیتال در خصوص آینده دیسنترالند اشاره خواهیم کرد.آینده توکن MANA

Wallet Investor

پیش بینی می‌کنیم که قیمت توکن مانا در دراز مدت، روند صعودی پیش رو داشته باشد و تا سال 2026، به 4.87 دلار برسد. در صورت درست بودن این پیش بینی سود حاصل از سرمایه‌گذاری 5 ساله، بیش از 725.42 درصد خواهد بود.

Trading Beasts

طبق پیش‌بینی Trading Beasts قیمت MANA تا انتهای 2021 به 0.7712167 دلار می‌رسد. حداکثر قیمت معاملاتی مورد انتظار 0.9733273 دلار و حداقل قیمت معاملاتی توکن‌های MANA ،0.6618626 دلار است.

Long Forecast

Long Forecast پیش بینی می‌کند که قیمت توکن مانا در 5 سال آینده، 3 برابر خواهد شد. انتظار می‌رود که قیمت توکن MANA به 1.8 الی 2 دلار برسد و آن را به یک سرمایه‌گذاری سودده در دراز مدت، تبدیل کند.

Digital Coin Price

این توکن به روند صعودی فوق‌العاده خود ادامه خواهد داد و تا پایان سال 2021 در محدوده حدود 1 دلار نوسان خواهد داشت. از این ‌رو، سرمایه‌گذاران باید قبل از سرمایه‌گذاری دارایی خود در توکن‌های MANA، تحقیقات خود را انجام دهند.

Reddit Community

به نظر می‌رسد Decentraland محکوم به فنا است. تقریباً نیمی از قیمت فعلی خود را از دست داده است و در آینده بسیاری از سرمایه‌گذاران را وادار به فروش می‌کند.

Trading-Education

طبق پیش‌بینی‌های بلندمدت، قیمت Decentraland (MANA) تا پایان سال 2021 به بالای 1 دلار، تا پایان سال 2022 به 2.5 دلار و تا پایان سال 2025 به بالای 4.5 دلار خواهد رسید و MANA را به یک سرمایه‌گذاری خوب در آینده تبدیل خواهد کرد.

در صفحه قیمت ارز دیجیتال Decentraland می‌توانید به صورت لحظه‌ای قیمت دیسنترالند و توکن MANA را مشاهده کنید.

آینده دیسنترالند

با یک بررسی اجمالی می‌توان گفت که قیمت توکن مانا با پشت سر گذاشتن تمامی موانع، به‌احتمال زیاد آینده روشنی در پیش خواهد داشت.پیش بینی قیمت توکن MANA

پیش بینی قیمت دیسنترالند در سال 2021

اگر شرایط بازار مساعد و به رو رشد باشد، انتظار می‌رود که توکن مانا فراتر از انتظارات عمل کرده و به اوج خود برسد. با زیر پا گذاشتن همه محدودیت‌ها، MANA مطمئناً توکن خوبی برای سرمایه‌گذاری خواهد بود. با پشتوانۀ قراردادهای هوشمند، قیمت Decentraland (MANA) ممکن است تا پایان سال 2021 به 0.95 دلار برسد.

پیش بینی قیمت Decentraland در سال 2022

باتوجه ‌به وضعیت آرام بازار ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال دیسنترالند این آمادگی را دارد تا جایگاه خود را به‌عنوان یک روش سرمایه‌گذاری جذاب در بازار تثبیت کند. آینده Decentraland روشن است؛ به شرط آن‌که اعتماد افراد به سرمایه‌گذاری در این رمزارز منجر شود. در این صورت قیمت توکن مانا مرز 1.2 دلار را رد خواهد کرد. اگر افراد قصد کسب درآمد از طریق سرمایه‌گذاری در این رمزارز را دارند، باید همین الان نسبت به خرید توکن مانا اقدام کنند.

پیش بینی قیمت توکن MANA در سال 2023

ارز دیجیتال دیسنترالند با راه‌اندازی یک شبکه سریع و قابل‌ اعتماد، تجربه کاربری سرمایه‌گذاران را تا حد زیادی بهبود بخشیده است. این ویژگی‌ها می‌توانند به توکن MANA کمک کنند تا در سال 2023 به قیمت بالاتر از1.70 دلار برسد.

آینده توکن MANA در سال 2024

باتوجه‌ به مسیر پیشرفت و توسعه‌ای که تیم توسعه ارز دیجیتال مانا در پیش گرفته است، به نظر می‌رسد تا پایان سال 2024، قیمت این ارز به 2 دلار برسد.

آینده Decentraland در سال 2025

پروژه دیسنترالند همچنان در ابتدای مسیر است اما کارشناسان به افزایش قیمت و ارزش بازار توکن آن در آینده، امیدوار هستند. اگر این شبکه با همین سرعت به رشد و پیشرفت خود ادامه دهد، ارزش قابل‌توجهی از بازار را مال خود می‌کند و احتمالاً قیمت آن به 2 دلار برسد.

جهت شرکت در این پروژه متاورسی وارد سایت دیسنترالند شوید.

سخن پایانی

ارز دیجیتال مانا در سال 2021، وضعیت خوبی داشته است. با پیشرفت‌های مداوم در اکوسیستم MANA و همچنین در کل بازار ارزهای دیجیتال، ممکن است شاهد افزایش قیمت MANA در آینده باشیم. باتوجه به پیش بینی قیمت دیسنترالند که از سوی تحلیلگران مختلف اعلام شده است، آینده Decentraland روشن است و انتظار می‌رود تا 5 سال آینده، قیمت این رمزارز رشد بسیاری را تجربه کند.

این مقاله صرفاً جنبه آموزشی دارد و به معنی توصیه به سرمایه‌گذاری یا خرید و فروش این ارز دیجیتال نیست.

نوشته آینده ارز دیجیتال دیسنترالند (Decentraland) + پیش بینی قیمت اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.