کد خبر : 168069
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 - 11:56

آیا کاردانو هنوز ارزش خرید دارد؟

آیا کاردانو هنوز ارزش خرید دارد؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه س از یک رشد چشمگیر در سال ۲۰۲۱، به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران کاردانو به شدت تحت تاثیر شرایط نزولی فعلی بازار قرار گرفته‌اند و ADA هم با از دست دادن سطوح حمایتی مهم، جایگاه خود را در بین پنج ارز دیجیتال برتر از دست داده است. به گزارش سایت بی تی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

س از یک رشد چشمگیر در سال ۲۰۲۱، به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران کاردانو به شدت تحت تاثیر شرایط نزولی فعلی بازار قرار گرفته‌اند و ADA هم با از دست دادن سطوح حمایتی مهم، جایگاه خود را در بین پنج ارز دیجیتال برتر از دست داده است.

به گزارش سایت بی تی سی نیوز، در زمان انتشار این خبر، ارز دیجیتال ADA با قیمت ۰٫۸۵۸ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۲٫۳۹ درصد افت دارد. در بازه‌های زمانی بالاتر نیز، کاردانو به ترتیب ۱۹٫۵ درصد و ۲۸٫۱ درصد افت قیمتی را در ۳۰ روز گذشته و در سال گذشته ثبت کرده است.

cardano-whales-hoard-during-plunge
نمودار کندل یک ساعته قیمت کاردانو (ADA).

به نظر می‌رسد روند قیمت ADA از احساسات عمومی در بازار کریپتو پیروی می‌کند؛ چون ارزهای دیجیتال بزرگتر نیز به دلیل عوامل کلان و عدم اطمینان عمومی، یک روند نزولی در پیش گرفته‌اند. در این میان، درگیری اوکراین و روسیه و تغییر احتمالی در سیاست‌های پولی فدرال رزرو ایالات متحده، دلایل اصلی ناآرامی در بازار هستند.

با این حال، به نظر می‌رسد کاردانو نسبت به سایر ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار، ضرر بیشتری را متحمل شده است. در کوتاه مدت، قیمت این ارز دیجیتال ممکن است به کمتر از ۰٫۸۵ دلار هم سقوط کند.

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم Material Indicators، مقاومت بزرگی برای گاوها در نزدیکی سطح ۰٫۸۹ دلار مشاهده می‌شود که می‌‌تواند قیمت را حداقل در حال حاضر در سطوح فعلی نگه دارد. طبق گزارش‌ها، حدود ۲ میلیون دلار سفارش ask یا فروش در سطح قیمتی ۰٫۸۹ دلار ثبت شده است.

در صورتی که گاوها موفق به شکستن این مقاومت شوند، سطح ۱ دلاری را به عنوان مقاومت اصلی بعدی در پیش رو خواهند داشت. البته لازم به ذکر است که سفارش فروش کمتری در این سطح انباشته شده و فقط ۱ میلیون دلار سفارش ask در این محدوده وجود دارد.

در مسیر نزولی، گاوها با مشکلات بیشتری روبرو هستند؛ چون به نظر می‌رسد نقدینگی در حدود ۰٫۸۵ دلار در حال کاهش است که می‌تواند افت قیمت بیشتری را در کوتاه مدت به همراه داشته باشد. اگر این سطح حمایتی از دست برود، سطح ۰٫۸ دلار به عنوان حمایت اصلی بعدی برای جلوگیری از سقوط بیشتر قیمت کاردانو عمل خواهد کرد.

نهنگ‌های کاردانو همچنان در حال خرید در کف

داده‌ها نشان می‌دهند که نهنگ‌های کاردانو حدود یک هفته است که ADA را در سطوح فعلی خریداری و انباشت می‌کنند. طبق گزارش‌ها، آدرس‌های دارای بیش از ۱۰۰ هزار کاردانو، ذخایر ADA خود را در این مدت بیش از هزار ADA افزایش داده‌اند.

cardano-whales-hoard-during-plunge
نمودار قیمت کاردانو به همراه ذخایر ADA نهنگ‌ها.

افزایش انباشت ADA توسط نهنگ‌ها می‌تواند در نتیجه پیشرفت‌های اخیر شبکه کاردانو باشد. همان‌طور که در روزهای گذشته هم گزارش شد، توسعه‌دهندگان کاردانو بر روی بهبود مقیاس‌پذیری و توان عملیاتی این شبکه متمرکز شده‌اند و اخیرا، اولین به‌روزرسانی از سه به‌روزرسانی اصلی کاردانو برای سال ۲۰۲۲ اجرا شد.

نوشته آیا کاردانو هنوز ارزش خرید دارد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.