کد خبر : 188296
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 فروردین 1401 - 10:43

آیا منتظر رشد آلت کوین‌ها باشیم؟

آیا منتظر رشد آلت کوین‌ها باشیم؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه اگر در بازار رمزارزها فعال بوده باشید، حتما با مفهوم آلت سیزن آشنایی کافی دارید. با این‌حال با در این مطلب سعی می‌کنیم به بررسی مفهومی AltSeason بپردازیم. به گزارش وبسایت اس‌ام‌بی کریپتو، آلت سیزن نام یکی از چرخه‌های بازار رمزارزها است که عموما در طی آن، اکثر آلت کوین‌های بازار

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اگر در بازار رمزارزها فعال بوده باشید، حتما با مفهوم آلت سیزن آشنایی کافی دارید. با این‌حال با در این مطلب سعی می‌کنیم به بررسی مفهومی AltSeason بپردازیم.

به گزارش وبسایت اس‌ام‌بی کریپتو، آلت سیزن نام یکی از چرخه‌های بازار رمزارزها است که عموما در طی آن، اکثر آلت کوین‌های بازار رشد‌هایی بسیار عجیب و قدرتمند را از خود نشان می‌دهند.

در طی این رویداد، قیمت آلت کوین‌ها بین 2 الی 10 برابر می‌شود که البته رشد آلت کوین‌ها بسته به حجم بازار هر کدام از آن‌ها نیز دارد.

آلت سیزن معمولا با رشد قدرت‌مند پادشاه رمزارزها یعنی بیت کوین آغاز می‌شود! در ابتدا بیت کوین شروع به رشدی سریع و قدرت‌مند می‌کند و سپس وارد فاز خنثی می‌شود.

پس از رشد بیت کوین، زمانی که این رمزارز درحال انجام حرکات خنثی است، آلت کوین‌ها نیز یکی پس از دیگری شروع به رشد‌های چند ده درصدی می‌کنند.

آلت سیزن به این شکل اتفاق می‌افتد که پس از رشد بیت کوین، سرمایه‌گذاران سرمایه‌ خود را از بیت کوین خارج می‌کنند و وارد آلت کوین‌هایی می‌کنند که هنوز رشد محسوسی نداشته‌اند.

این قضیه بسیار شبیه به وضعیت فعلی بیت کوین و بازار رمزارزها است! اکنون که بیت کوین به بالای سطح 45 هزار دلار رفته و خود را بالای آن تثبیت کرده است؛ آلت کوین‌ها درحال پامپ شدن هستند.

حتما در همین مدت مشاهده کرده‌اید که آلت کوین‌هایی هستند که در یک روز تا 20 درصد هم رشد داشته‌اند!

آیا منتظر رشد آلت کوین‌ها باشیم؟

دیگر شاخصی که باید برای تشخیص آلت سیزن بررسی شود، میزان تسلط بیت کوین یا همان دامیننس بیت کوین (BTC.D) است.

این شاخص درطی آلت سیزن عموما کاهش می‌یابد، چیزی که درحال حاضر ما درحال مشاهده آن هستیم! در چند روز اخیر دامیننس بیت کوین نزولی بوده است و پس از رد کردن حمایت 44 درصدی تا محدوده 42 درصدی نیز رسیده است. انتظار تحلیل‌گران از این شاخص، نزول بیشتر تا 39 است.

در رابطه با روند قیمتی بیت کوین نیز احتمال رسیدن قیمت آن حتی تا محدوده 53 هزار دلار وجود دارد، اما هیچ مدرکی برای اثبات این قضیه که بیت کوین می‌توان سطح مقاومتی 53 هزار دلار را رد کند وجود ندارد!

آیا منتظر رشد آلت کوین‌ها باشیم؟

همان‌طور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، انتظار تحلیل‌گران از روند قیمتی بیت کوین حرکت به سمت مقاومت 53 هزار دلار است که البته شکست آن سطح بعید به نظر می‌رسد!

نوشته آیا منتظر رشد آلت کوین‌ها باشیم؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.