کد خبر : 97893
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تیر 1400 - 9:39

آیا حساب کاربران ایرانی بایننس مسدود می‌شود؟

آیا حساب کاربران ایرانی بایننس مسدود می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش تجارت نیوز، صرافی بایننس پس از دریافت اخطارهای متعدد از سوی مراکز مالی مختلف در جهان، پیشنهاد همکاری با مؤسسه سایفرتریس را پذیرفت. این مؤسسه شرکتی است که در زمینه تحلیل داده و رهگیری تراکنش‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال مشغول به کار است. همچنین این مؤسسه تاکنون بیش از

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش تجارت نیوز، صرافی بایننس پس از دریافت اخطارهای متعدد از سوی مراکز مالی مختلف در جهان، پیشنهاد همکاری با مؤسسه سایفرتریس را پذیرفت. این مؤسسه شرکتی است که در زمینه تحلیل داده و رهگیری تراکنش‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال مشغول به کار است. همچنین این مؤسسه تاکنون بیش از 4.5 میلیون آدرس بیت کوین متعلق به کاربران ایرانی را شناسایی کرده است. علاوه بر این، سایفرتریس طی گزارشی بیش از 75 هزار آی‌پی ایرانی را شناسایی و فهرست آنها را در اختیار مقامات آمریکایی قرار داده است. در قسمتی از این گزارش آمده است:

مؤسسات باید بازبینی دفتر کل‌های بلاکچین را به منظور ردیابی فعالیت‌هایی که مبدا یا مقصد آنها به ایران مرتبط است، در دستور کار قرار دهند.

این گزارش را می‌توان زنگ خطری جدی برای کاربران ایرانی دانست. صرافی بایننس IP تمام کاربران خود را چک می‌کند و به زودی استفاده از VPN و موارد مشابه آن نیز کمکی به کاربران ایرانی نخواهد کرد. یک کارشناس حوزه رمزارز در رابطه با گزارش سایفرتریس گفت:

با توجه به موافقت بایننس برای همکاری با سایفرتریس هر لحظه امکان دارد حساب‌های ایرانیان در صرافی‌های خارجی بسته شود.

وی در ادامه به این نکته اشاره کرد که صرافی‌های خارجی نه‌تنها می‌توانند حساب کاربران ایرانی خود را مسدود کنند، بلکه می‌توانند از این کاربران شکایت کنند.

به هر حال، به نظر می‌رسد کار برای کاربران ایرانی هر لحظه در حال سخت‌تر شدن است. البته این قوانین برای سایر کشورهای تحت تحریم آمریکا مانند کره شمالی و سوریه نیز در حال اجرایی شدن است.

نوشته آیا حساب کاربران ایرانی بایننس مسدود می‌شود؟ اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.