کد خبر : 148131
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 - 13:08

آیا بیت کوین دوباره ۶۰ هزار دلار را می‌بیند؟

آیا بیت کوین دوباره ۶۰ هزار دلار را می‌بیند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه طی دو هفته گذشته و پس از ریزش‌های پیاپی بازار رمزارز‌ها که همه را نگران کرده بود، بیت کوین توانست رشدی 40 درصدی را تجربه کند! حالا و پس از این همه افزایش قیمت، یکی از تحلیل‌گران مطرح بازار، خبر از صعود بیشتر داده است! به گزارش دیلی هودل، این تحلیل‌گر

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طی دو هفته گذشته و پس از ریزش‌های پیاپی بازار رمزارز‌ها که همه را نگران کرده بود، بیت کوین توانست رشدی 40 درصدی را تجربه کند! حالا و پس از این همه افزایش قیمت، یکی از تحلیل‌گران مطرح بازار، خبر از صعود بیشتر داده است!

به گزارش دیلی هودل، این تحلیل‌گر بیت کوین، رشدی سهمگین را برای بیت کوین و در صورتی که به بالای 44 هزار دلار برسد، پیش‌بینی کرده است! این استراتژیست برتر، انتظار اصلاح‌های زیادی را در طی این روند قدرتمند صعودی ندارد! درواقع اصلاح‌ها در این روند صعودی، ضعیف خواهند بود.

این استراتژیست برتر که در صفحه توییتر خود با نام مستعار Credible فعالیت می‌کند، عنوان کرده که اگر بیت کوین به بالای 44 هزار دلار برود، باید منتظر ادامه یافتن روند صعودی بدون اصلاح باشیم!

این که دلیل این صعود غیرمنتظره و هیجانی چه چیزی می‌تواند باشد، نامعلوم است، اما چیزی که مشخص است، تارگت بعدی بیت کوین است که حدود 47 هزار دلار قرار دارد!

این تحلیل‌گر بیان کرده که عموم مردم با رسیدن قیمت بیت کوین به محدوده 47 هزار دلار، احتمالا دیدگاهی نزولی خواهند داشت و منتظر شروع موج نزولی بعدی خواهند بود، اما هرگز این‌طور نخواهد شد!

Credible عقیده دارد که بیت کوین همچنان به صعود‌های خود ادامه خواهد داد و در این میان، کمی هم تثبیت قیمتی خواهد داشت که ممکن است عموم مردم از آن به عنوان شروع موج نزولی بعدی یاد کنند.

اگر بخواهیم بر اساس نمودار Credible بازار را بررسی کنیم، باید منتظر بیت کوین بالای 60 هزار دلاری باشیم، آن هم به‌زودی! این تحلیل‌گر بیان کرده که بیت کوین تاکنون طبق تحلیل او پیش رفته‌ است و در صورتی که بیت کوین به بالای 44 هزار دلار برسد، این تحلیل‌گر از تحلیل خود مطمئن‌تر خواهد شد.

نوشته آیا بیت کوین دوباره ۶۰ هزار دلار را می‌بیند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.