کد خبر : 126141
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 11:52

آیا بیبی‌دوج راه شیبا و دوج‌کوین را می‌رود؟

آیا بیبی‌دوج راه شیبا و دوج‌کوین را می‌رود؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه توکن BABYDOGE که به تازگی ترند شده است، توسط جامعه طرفداران دوج کوین ایجاد شده است. این توکن نسبت به دوج کوین (DOGE) از سرعت و جذابیت بالاتری برخوردار است. بر اساس داده‌های منتشر شده توسط Whale Stats این میم کوین پتانسیل بالایی از خود نشان داده است، به طوری‌

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

توکن BABYDOGE که به تازگی ترند شده است، توسط جامعه طرفداران دوج کوین ایجاد شده است. این توکن نسبت به دوج کوین (DOGE) از سرعت و جذابیت بالاتری برخوردار است.

بر اساس داده‌های منتشر شده توسط Whale Stats این میم کوین پتانسیل بالایی از خود نشان داده است، به طوری‌ که در کوتاه‌مدت و در عرض 24 ساعت توانست حدود 40 درصد رشد کند. داده‌های این سایت، همچنین از علاقه شدید نهنگ‌های (Whales) شبکه بایننس اسمارت چین (Binance Smart Chain) به این میم کوین خبر می‌دهند.

این توکن در تاریخ 1 ژوئن سال 2021 بر روی شبکه بایننس اسمارت چین ایجاد شد و حرکت صعودی خود را پس از جلب توجه نهنگ‌های این شبکه بلاکچینی آغاز کرد. نهنگ‌ها نقش زیادی در افزایش قیمت این توکن داشته اند، به طوری که حدود 45 تریلیون از این توکن‌ها، هم‌اکنون در دست آن‌ها است.

شایان ذکر است که این توکن به مرور زمان کمیاب‌تر می‌شود! عرضه اولیه این توکن با تعداد 425 کوادریلیون آغاز شده و تاکنون 125 کوادریلیون آن سوزانده شده است. در حال حاضر BABYDOGE فقط بر روی پلتفرم غیرمتمرکز پنکیک سواپ (PancakeSwap) قابل خرید و فروش است.

نوشته آیا بیبی‌دوج راه شیبا و دوج‌کوین را می‌رود؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.