کد خبر : 193787
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 فروردین 1401 - 8:40

آیا اتریوم برای جهش به ۴,۰۰۰ دلار خیز برداشته است؟

آیا اتریوم برای جهش به ۴,۰۰۰ دلار خیز برداشته است؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه به گفته تحلیلگران، سه کاتالیزور بازار نشان می‌دهند که اتریوم (ETH) موقعیت خوبی برای رسیدن به ۴ هزار دلار تا پایان ماه آوریل دارد. ۱. افزایش جستجوی کلمه «ادغام اتریوم» در گوگل به گزارش سایت کوین‌تلگراف، داده‌های گوگل ترندز نشان می‌دهند که علاقه کاربران اینترنت به ارتقای شبکه آینده اتریوم که

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گفته تحلیلگران، سه کاتالیزور بازار نشان می‌دهند که اتریوم (ETH) موقعیت خوبی برای رسیدن به ۴ هزار دلار تا پایان ماه آوریل دارد.

۱. افزایش جستجوی کلمه «ادغام اتریوم» در گوگل

به گزارش سایت کوین‌تلگراف، داده‌های گوگل ترندز نشان می‌دهند که علاقه کاربران اینترنت به ارتقای شبکه آینده اتریوم که ادغام (Merge) نامیده می‌شود، در هفته‌های اخیر به شدت افزایش یافته است. طبق گزارش‌ها، جستجو برای کلمه کلیدی «ادغام اتریوم» در بازه زمانی ۱۲ ماهه به امتیاز کامل گوگل ترندز یعنی ۱۰۰ دست یافته که بیشترین ترافیک آن، از ایالات متحده، سنگاپور، کانادا و استرالیا بوده است.

ethereum-price-can-reclaim-4k-in-april
افزایش افزایش جستجوی کلمه «ادغام اتریوم» در گوگل.

مرحله ادغام که اتریوم ۲.۰ هم نامیده می‌شود، به انتقال کامل شبکه اتریوم از الگوریتم اجماع اثبات کار (PoW) به مدل اثبات سهام (PoS) اشاره دارد.

ethereum-price-can-reclaim-4k-in-april
افزایش میزان اتریوم‌های استیک شده در قرارداد اتریوم ۲.۰.

۲. کاهش ذخایر ETH در صرافی‌ها

به گزارش شرکت تحلیلی گلس‌نود (Glassnode)، روند نزولی ذخایر ETH در صرافی‌های ارز دیجیتال ادامه دارد. داده‌های موجود نشان می‌‌دهند که ذخایر اتریوم در تمام صرافی‌ها به پایین‌ترین سطح سه ساله خود (از آگوست سال ۲۰۱۸) رسیده که نشان می‌دهد معامله‌گران، مقدار اتریوم زیادی را به صورت بلندمدت هولد کرده و یا آنها را در استخرهای نقدینگی دیفای استیک کرده‌اند.

ethereum-price-can-reclaim-4k-in-april
کاهش ذخایر اتریوم موجود در صرافی‌ها.

علاوه بر این، تعداد آدرس‌های اتریوم با موجودی غیرصفر هم در حال افزایش است که پذیرش و توزیع رو به رشد ETH را نشان می‌دهد.

ethereum-price-can-reclaim-4k-in-april
افزایش تعداد آدرس‌های اتریوم با موجودی غیرصفر.

۳. صعودی بودن شاخص‌های تکنیکال

احتمال رسیدن قیمت ETH به ۴ هزار دلار در ماه آوریل، با یک الگوی تکنیکال کلاسیک هم افزایش می‌یابد. این الگو که مثلث متقارن (symmetrical triangle) نام دارد، یک الگوی خنثی است که از یک خط بالایی مورب در حال سقوط و یک خط پایینی مورب در حال صعود، تشکیل می‌شود. زمانی که قیمت به انتهای مثلث نزدیک می‌شود، یک روند صعودی یا یک روند نزولی را در پیش می‌گیرد.

با در نظر گرفتن وضعیت فعلی اتریوم، به نظر می‌رسد که روند قیمتی این ارز دیجیتال با خارج شدن از این الگو، به سمت بالا می‌رود.

ethereum-price-can-reclaim-4k-in-april
نمودار کندل روزانه قیمت اتریوم به همراه الگوی مثلث متقارن.

قیمت هدف الگوی مثلث متقارن، با اندازه‌گیری حداکثر طول بین خطوط روند بالایی و پایینی الگو و سپس، اضافه کردن آن به نقطه شکست، محاسبه می‌شود. با انجام این کار، مشاهده می‌کنیم که روند صعودی ETH/USD، سطح ۴ هزار دلار را هدف قرار داده است.

نوشته آیا اتریوم برای جهش به ۴,۰۰۰ دلار خیز برداشته است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.