کد خبر : 100855
تاریخ انتشار : جمعه 19 شهریور 1400 - 9:43

آپدیت بزرگ کاردانو در راه است!

آپدیت بزرگ کاردانو در راه است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه تنها چند روز مانده به اجرای هارد فورک آلونزو (Alonzo) در شبکه کاردانو، بایننس (Binance)، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان از لحاظ حجم معاملات، اعلام کرده است که از این به‌روزرسانی پشتیبانی می‌کند. بر اساس اطلاعیه بایننس، تقریبا ۳۰ دقیقه مانده به اجرای هارد فورک آلونزو، هولدرهای ADA به طور موقت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تنها چند روز مانده به اجرای هارد فورک آلونزو (Alonzo) در شبکه کاردانو، بایننس (Binance)، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان از لحاظ حجم معاملات، اعلام کرده است که از این به‌روزرسانی پشتیبانی می‌کند.

بر اساس اطلاعیه بایننس، تقریبا ۳۰ دقیقه مانده به اجرای هارد فورک آلونزو، هولدرهای ADA به طور موقت قادر به واریز یا برداشت این ارز دیجیتال از حساب‌های خود نخواهند بود. با این حال، معاملات رمزارز کاردانو تحت تأثیر این هارد فورک قرار نخواهد گرفت. صرافی بایننس همچنین یادآور شد که ارتقای شبکه کاردانو و اجرای هارد فورک منجر به ایجاد توکن جدید نخواهد شد.

آلونزو، مهم‌ترین به‌روزرسانی شبکه کاردانو تا به امروز که امکان فعال‌سازی قراردادهای هوشمند در این بلاکچین اثبات سهام را فراهم می‌کند، به طور رسمی روز یک‌شنبه ۱۲ سپتامبر اجرا خواهد شد. به محض پایدار شدن شبکه کاردانو پس از این به‌روزرسانی، صرافی بایننس کلیه عملیات‌های واریز و برداشت ADA را از سر خواهد گرفت.

همان‌طور که پیش‌تر گزارش شد، تیم کاردانو قابلیت قراردادهای هوشمند را بر روی شبکه آزمایشی پیاده‌سازی کرده است. با این حال اندکی بعد، آنتونی ساسانو (Anthony Sassano)، هم‌بنیانگذار پلتفرم Ethhub.io و یکی از بانفوذترین اعضای جامعه اتریوم، از وجود مشکل هم‌زمانی (Concurrency) در پلتفرم مین‌سواپ (Minswap) پرده برداشت. مین‌سواپ یک صرافی غیرمتمرکز و از اولین برنامه‌های غیرمتمرکزی است که در تاریخ ۳ سپتامبر، بر روی شبکه آزمایشی کاردانو اجرا شد.

به دنبال آشکار شدن این مشکل، شبکه کاردانو با انتقادات بسیاری مواجه شد و برخی از اعضای جامعه کریپتو مدعی شدند كه چنين مشكلی براي كاردانو حكم اعدام را خواهد داشت. قیمت ارز دیجیتال ADA نیز تحت تأثیر این اخبار منفی قرار گرفت و در حالی‌‌که چند روز قبل به اوج ۳ دلاری رسیده بود، اکنون در محدوده ۲٫۴۶ دلار قرار دارد.

binance-will-support-alonzo
نمودار کندل ۴ ساعته قیمت ارز دیجیتال کاردانو در صرافی بایننس.

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت ارز دیجیتال کاردانو در ۲۴ ساعت گذشته، ۵٫۳ درصد و طی یک هفته گذشته، بیش از ۱۷ درصد سقوط کرده است.

با وجود تمامی این موانع، تیم کاردانو اعلام کرده است که در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد از استخرهای کاردانو با موفقیت به نسخه ۱٫۲۹٫۰ آلونزو ارتقا یافته‌اند.

نوشته آپدیت بزرگ کاردانو در راه است! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.