کد خبر : 107470
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 - 9:22

آمریکا یک صرافی رمزارزی دیگر را تحریم کرد!

آمریکا یک صرافی رمزارزی دیگر را تحریم کرد!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه مقامات آمریکایی 6.1 میلیون دلار رمز ارز را از عاملان باج‌افزار ضبط کردند و Chatex به لیست تحریم‌ها اضافه شد. مریک گارلند (Merrick Garland)، دادستان کل آمریکا، گفت: این آخرین بار نخواهد بود که دولت ایالات متحده به طور جدی به دنبال کل اکوسیستم باج‌افزار و افزایش مقاومت کشور در

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مقامات آمریکایی 6.1 میلیون دلار رمز ارز را از عاملان باج‌افزار ضبط کردند و Chatex به لیست تحریم‌ها اضافه شد.

مریک گارلند (Merrick Garland)، دادستان کل آمریکا، گفت:

این آخرین بار نخواهد بود که دولت ایالات متحده به طور جدی به دنبال کل اکوسیستم باج‌افزار و افزایش مقاومت کشور در برابر تهدیدات سایبری خواهد بود.

وزارت خزانه‌داری ایالات متحده اعلام کرده است که تحریم‌هایی را علیه صرافی ارز دیجیتال Chatex و شبکه پشتیبانی آن به اتهام تسهیل تراکنش برای عاملان باج افزار اعمال خواهد کرد.

در یک به‌روز‌رسانی رسانه‌ای که در 8 نوامبر منتشر شد، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری یا OFAC، صرافی Chatex و همچنین IZIBITS OU، Chatextech SIA و Hightrade Finance را به لیست نهادهای تحریم شده توسط دولت ایالات متحده اضافه کرد. این وزارت‌خانه ادعا کرد که صرافی Chatex روابط مستقیم با شرکت Suex OTC مستقر در جمهوری چک و روسیه دارد که در سپتامبر تحریم شده است.

به گفته OFAC، صرافی Chatex به تسهیل تراکنش‌ها برای گروه‌های باج‌افزار کمک کرده است، زیرا بیش از نیمی از تراکنش‌های صرافی «در فعالیت‌های غیرقانونی یا پرخطر مانند بازارهای سیاه، صرافی‌های پرخطر، و باج‌افزارها ردیابی می‌شوند». اضافه شدن این صرافی به فهرست تحریم‌ها و تعلیق فعالیت‌های Chatextech توسط مقامات لتونی و استونی و لغو مجوز IZIBITS OU به‌ترتیب انجام شد.

نوشته آمریکا یک صرافی رمزارزی دیگر را تحریم کرد! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.