کد خبر : 157484
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1400 - 11:41

آمار عجیب سود بیت کوین نسبت به سهام

آمار عجیب سود بیت کوین نسبت به سهام

زمان مطالعه: < 1 دقیقه طبق گزارش منتشر شده موسسه Forkast در مقایسه قیمت ارزش بیت کوین با 6 سهام فعال در حوزه فناوری، می‌توان متوجه شد که بیت کوین عملکرد بهتری را در 30 روز گذشته به ثبت رسانده است. به گزارش سایت کریپتوگلوب، عملکرد بهتر بیت کوین نسبت به سهام‌های سنتی، نشان دهنده

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

طبق گزارش منتشر شده موسسه Forkast در مقایسه قیمت ارزش بیت کوین با 6 سهام فعال در حوزه فناوری، می‌توان متوجه شد که بیت کوین عملکرد بهتری را در 30 روز گذشته به ثبت رسانده است.

به گزارش سایت کریپتوگلوب، عملکرد بهتر بیت کوین نسبت به سهام‌های سنتی، نشان دهنده پیشرفت اکوسیستم رمزارزها نسبت به بازار سنتی سهام است!

جف یو (Jeff Yew) مدیرعامل Monochrome اولین صندوق سرمایه‌گذاری استرالیایی که اقدام به سرمایه‌گذاری در بیت کوین کرد، گفته است که از عملکرد بیت کوین شگفت‌زده نشده است!

البته باید این مسئله را در نظر داشت که بیت کوین برای رقابت با سهام‌های فناوری به وجود نیامده است! بلکه برای این آمده است که ارز جایگزین باشد.

شرکت متا (Meta) نیز به تازگی که گزارش مالی خود را منتشر کرد، از افت 25 درصدی قیمت سهام خود خبر داد، بیشتر کارشناسان بر این عقیده‌اند که بخش اعظمی از این وجوه به سمت سرمایه‌گذاری در بیت کوین رفته است!

همچنین پس از کاهش شدید ارزش سهام متا، گمانه‌زنی‌هایی درباره روش کاری جدید این شرکت به گوش می‌رسد، بعضی از کارشناسان از روند جدیدی که شرکت متا در پیش گرفته است ابراز نامیدی کرده‌اند!

نوشته آمار عجیب سود بیت کوین نسبت به سهام اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.