کد خبر : 179164
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 - 9:19

آماده‌سازی اتریوم برای پرواز!

آماده‌سازی اتریوم برای پرواز!

زمان مطالعه: 2 دقیقه در طی هفته گذشته، بیش از 500 میلیون دلار اتریوم از صرافی‌های مختلف برداشت و به احتمال زیاد به منظور سرمایه‌گذاری بلند مدت به کیف پول‌ها منتقل شده است و این یعنی معامله‌گران دید مثبتی نسبت به آینده دارند و انتظار شروع یک روند صعودی جدید را دارند. به گزارش سایت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در طی هفته گذشته، بیش از 500 میلیون دلار اتریوم از صرافی‌های مختلف برداشت و به احتمال زیاد به منظور سرمایه‌گذاری بلند مدت به کیف پول‌ها منتقل شده است و این یعنی معامله‌گران دید مثبتی نسبت به آینده دارند و انتظار شروع یک روند صعودی جدید را دارند.

به گزارش سایت دی‌کریپت و بنابر شرکت تحقیقات آن‌چین IntoTheBlock، در روز سه شنبه 180,000 واحد اتر (ETH) از صرافی‌های مختلف برداشت شده است. این مقدار، بزرگترین حجم خروج اتریوم از صرافی‌ها از اکتبر سال گذشته تاکنون است. در حال حاضر، خروج سرمایه از صرافی‌ها منجر به افزایش حدود 15 درصدی در قیمت این آلت کوین محبوب شده است. قیمت بزرگترین آلت کوین بازار کریپتو از سطح 2500 دلاری روز 15 مارس، حالا در حوالی سطح 2935 دلار نوسان می‌کند.

این رشد حدود 17 درصدی، اتریوم را در کنار آوالانچ (AVAX) به تنها آلت کوین‌های بین 10 کوین برتر بازار تبدیل کرده که در روزهای اخیر رشد 2 رقمی داشته اند.

داده‌های پلتفرم اطلاعات آن‌چین Chainalysis هم با تحلیل IntoTheBlock همخوانی دارد. البته این شرکت مدعی است که در همین روز (سه شنبه هفته گذشه)، 352,317 واحد اتر از صرافی‌ها خارج شده اند. بنابر اعلام این شرکت، چنین حجم از خروج سرمایه از صرافی‌ها یک علامت مثبت و صعودی است. در مقاله تحلیلی این وبسایت نوشته شده:

وقتی مشارکت کنندگان یک بازار بیشتر از خرید، قصد فروش داشته باشند، دارایی‌های نزد صرافی‌ها افزایش می‌یابد و خروج دارایی‌ها از پلتفرم‌های معاملاتی به معنای تمایل سرمایه گذاران و معامله گران به ذخیره و انباشت دارایی است.

بعد از افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو به میزان 25 واحد، اغلب آلت کوین‌های بازار (به غیر از ترا (LUNA))، در هفته گذشته حداکثر 5 درصد رشد کردند ولی اتریوم در بین آلت کوین‌ها جهشی بسیار خوب ثبت کرده است. از طرفی بیت کوین هم در هفته گذشته 8 درصد رشد را ثبت کرد و دلیل آن هم خروج سرمایه 39000 واحد BTC با ارزش 1.6 میلیارد دلار در روز جمعه بود.

IntoTheBlock همچنین اظهار داشت که تاکنون 190,000 واحد اتر در پلتفرم استیکینگ Lido قفل شده است. این سرویس دارایی کاربران را در سایر بلاکچین‌ها از جمله اتریوم 2.0 استیک می‌کند. در آخر لازم به ذکر است که قرارداد هوشمند اتریوم 2.0 تا این لحظه میزبان 10 میلیون واحد اتر با ارزش حدود 29 میلیارد دلار است.

نوشته آماده‌سازی اتریوم برای پرواز! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.