کد خبر : 217194
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فروردین 1403 - 18:35
دیدگاه‌ها برای آلپاری قدیمی ترین بروکر فارکس برای ایرانیان بسته هستند

آلپاری قدیمی ترین بروکر فارکس برای ایرانیان

آلپاری قدیمی ترین بروکر فارکس برای ایرانیان

اگر اهل سرمایه‌گذاری و فعالیت در بازارهای مالی هستید، حتما نام بروکر آلپاری برای شما آشناست! آلپاری به عنوان یک واسط برای ترید سرمایه‌گذاران، فعالیت خود را از سال 1998 در کشور روسیه آغاز کرده و طی دو دهه شعبات مختلفی را در انگلیس، آمریکا، نیوزلند و حتی ایران، راه‌اندازی کرده است. این بروکر از

اگر اهل سرمایه‌گذاری و فعالیت در بازارهای مالی هستید، حتما نام بروکر آلپاری برای شما آشناست! آلپاری به عنوان یک واسط برای ترید سرمایه‌گذاران، فعالیت خود را از سال 1998 در کشور روسیه آغاز کرده و طی دو دهه شعبات مختلفی را در انگلیس، آمریکا، نیوزلند و حتی ایران، راه‌اندازی کرده است. این بروکر از همان روزهای اول با ارائه خدمات باکیفیت و قابل قبول توانست محبوبیت زیادی را در میان تریدرها برای خود دست‌وپا کند و به نامی آشنا در این صنعت تبدیل شود. طوریکه در حال حاضر ثبت نام در آلپاری جزء اولین انتخاب‌های تریدرهای ایرانی برای فعالیت در بازارهای فارکس به حساب می‌آید.

این بروکر قابلیت‌های بسیار متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که از جمله آن میتوان به ارائه 250 نماد معاملاتی و داشتن پلتفرم های معاملاتی متاتریدر ۴ و متاتریدر ۵ اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر درخصوص این بروکر با ما همراه باشید.

معرفی بروکر آلپاری

 

بروکر آلپاری به عنوان یک کارگزار ارائه دهنده جفت‌ارزها و CFDها، اولین بار در دسامبر 1998 فعالیت خود را در کشور روسیه آغاز کرد. اتفاقی که این شرکت را به یک بخش مهم و ستون‌های اصلی صنعت تریدینگ در دنیا تبدیل کرد! این بروکر با بیش از 20 سال سابقه در این صنعت، جزء بزرگ‌ترین و البته محبوب‌ترین بروکرهایی‌ست که به ایرانیان نیز خدمات ارائه می‌دهد. اتفاقی که به دلیل تحریم‌ها و اتفاقات مختلف بسیار به ندرت و البته با سختی رخ می‌دهد!

البته که باید بدانید؛ بروکر آلپاری برای رسیدن به چنین جایگاهی، فراز و نشیب‌های بسیار زیادی را متحمل شد. از ماجرای بحران فرانک سوئیس تا ورشکستگی شعبه‌های انگلستان و آمریکا.  اما آندری داشین بنیان‌گذار آلپاری پا پس نکشید و با تصمیمات هوشمندانه خود توانست دوباره به سرعت اعتبار و جایگاه از دست رفته خود را بازیابی کند. طوریکه درحال حاضر دفاتر مختلفی در روسیه، بلاروس، اوکراین، موریس، ازبکستان، گرجستان و حتی قزاقستان دایر کرده است.

رگوله‌های بروکر آلپاری

در اختیار داشتن رگوله‌های معتبر توسط یک بروکر به این معنی‌ست که دستورالعمل‌های نظارتی یک موسسه مالی به درستی پیروی می‌شوند و بروکر به مبارزه با پولشویی پرداخته و شفافیت کامل را در مقابل مشتری رعایت می‌کند.

بروکر آلپاری نیز به دلیل حضور گسترده در کشورهای مختلف از جمله ایران و با چشم‌اندازهای متفاوت، رگوله‌های مختلفی را اخذ کرده است. از جمله رگوله‌های مهم این بروکر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

آن بخش از بروکر که در ایران فعالیت می‌کند، رگوله سازمان خدمات بین المللی Mwali، جزیزه موهلی تحت مجوز شماره T2023236 را داراست. این سازمان غیردولتی بوده و منبع درآمد آن از طریق اعضای کارگزار است. این نهاد پایبندی آلپاری به بالاترین استانداردهای صنعت را تائید می‌کند.

بخش دیگری از آلپاری که به صورت اینترنشنال خدمات فارکس را ارائه می‌دهد، رگوله FSC جزیره موریس را شماره لایسنس C113012295 Code FS-4.1, Code SEC-2.1B را دارا می‌باشد. این نهاد وظیفه نظارت، کنترل و بررسی تمامی خدمات مالی به استثنای موسسات بانکی و کسب‌وکارهای جهانی در موریس را عهده‌دار است. این سازمان زیرمجموعه وزارت دارایی و توسعه اقتصادی بوده و چارچوبی کاملا قانونمند دارد.

ساده‌ترین راه ثبت نام در آلپاری

اینکه بخواهید در آلپاری ثبت نام کنید، اتفاق شگفت‌انگیزی نیست. این بروکر با ارتقا مداوم خدمات خود توانسته به خوبی به ایرانیان خدمات بدهد و علاقمندان زیادی را به سمت خود بکشاند. خبر خوشحال‌کننده هم اینجاست که عضویت در آلپاری اصلا کار سخت و پیچیده‌ای نیست. پس از ورود به سایت، اطلاعات کامل و صحیحی در اختیار شما قرار می‌گیرد. یعنی هر آن چیزی که یک تریدر برای معامله در بازار فارکس احتیاج دارد، توسط سایت تامین خواهد شد.

پشتیبانی فارسی آلپاری

بخش پشتیبانی یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در صنعت فارکس به حساب می‌آید و بروکر آلپاری به خوبی توانسته از پس از مسئله برآید. پشتیبانی سریع و خوب که از تیمی حرفه‌ای و کاربلد تشکیل شده به یک نقطه مثبت در این بروکر تبدیل شده و همین مسئله عامل جذب بسیاری از تریدرهای حرفه‌ای به آلپاری شده است.

در حال حاضر تریدرها میتوانند به طرق مختلف اعم از چت آنلاین، واتساپ، تلگرام، ایمیل با بخش پشتیبانی بروکر ارتباط برقرار کرده و مسائل و مشکلات خود را مطرح نمایند و در سریع‌ترین زمان پاسخ خود را دریافت کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.