کد خبر : 108238
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 - 9:34

نظر خالق کاردانو درباره افت قیمت اخیر چیست؟

نظر خالق کاردانو درباره افت قیمت اخیر چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه کاردانو (ADA) در ابتدای سپتامبر به بالاترین قیمت تاریخ خود، یعنی بالای 3 دلار رسید. اما از آن زمان تاکنون، روند نزولی داشته و با نزدیک شدن به پایان ماه اکتبر، برای اولین بار به زیر 2 دلار سقوط کرده است. علی‌رغم برخی اعلامیه‌ها و گام‌های مهم پروژه، قیمت این توکن

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاردانو (ADA) در ابتدای سپتامبر به بالاترین قیمت تاریخ خود، یعنی بالای 3 دلار رسید. اما از آن زمان تاکنون، روند نزولی داشته و با نزدیک شدن به پایان ماه اکتبر، برای اولین بار به زیر 2 دلار سقوط کرده است. علی‌رغم برخی اعلامیه‌ها و گام‌های مهم پروژه، قیمت این توکن بهبود چندانی نداشته، که منجر به وحشت در بین سرمایه‌گذاران آن شده است.

با توجه به این موضوع، بنیان‌گذار چارلز هاسکینسون بار دیگر به یوتیوب رفت تا با کسانی که بیش از حد نگران قیمت هستند صحبت کند. این اولین باری نبود که این ریاضی‌دان مجبور شد به نگرانی‌های جامعه درباره قیمت‌ها پاسخ دهد.

یک هفته پیش نیز، هاسکیسون به کانال یوتیوب خود مراجعه کرده بود تا به گمانه‌زنی‌های قیمتی رسیدگی کند و ذکر کرده بود که هدف کاردانو پول نبوده است. بلکه منفعت بلاکچین برای بشریت هدف بود.

هاسکینسون بنیان‌گذار کاردانو خواستار آرامش است

بنیانگذار کاردانو در ویدیوی یوتیوب خود از جامعه خواست که آرامش خود را حفظ کنند. درست است که افزایش عرضه این ارز دیجیتال در بازار اتفاق افتاده است، اما این واقعا برای هر دارایی طبیعی است. سرمایه‌گذاران به نقطه‌ای می‌رسند که برخی از دارایی‌های خود را برای کسب سود می‌فروشند.

بنیانگذار کاردانو از افرادی که به خاطر این فروش در هراس بودند خواست که «آرامش خود را حفظ کنند».

Hoskinson speak about cardano

هاسکینسون به عملکرد ارز‌هایی مانند دوج کوین و شیبا اینو اشاره کرد که هیچ کاربردی ندارند، اما رشد قیمت فوق العاده‌ای داشته‌اند. او از مردم خواست که مفهوم قیمت را کنار بگذارند و به جای آن بر تاثیر پروژه تمرکز کنند.

کاردانو به دنبال آینده

سرمایه‌گذاران قدیمی‌تر این پروژه، به خاطر تأثیری که می‌دانستند این بلاکچین می‌تواند در دنیا داشته باشد، وارد کاردانو شده‌اند و هاسکیسون نیز این احساس را دوباره بیان کرده است. این بنیان‌گذار به جای نگاه کردن به قیمت، جامعه را تشویق کرد که به آینده نگاه کنند، به آنچه کاردانو می‌تواند روزی برای جهان معنی کند.

هاسکینسون گفت:

اگر به یک دوره پنج ساله، 10 ساله، 15 ساله و 20 ساله نگاه کنید، واقعاً احساس می‌کنیم که این احتمال وجود دارد که کاردانو بتواند پشتوانه بسیاری از دولت‌ها باشد.

همچنین، این بنیان‌گذار توضیح داد که هیچ راهی برای پیش‌بینی دقیق ارزش کاردانو پس از رسیدن به پتانسیل کامل وجود ندارد. با این حال، هاسکینسون کاردانو را “بزرگترین حافظ حقوق بشر که جهان دیده است” می‌داند.

نوشته نظر خالق کاردانو درباره افت قیمت اخیر چیست؟ اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.