کد خبر : 121904
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دی 1400 - 9:17

فعالیت جدید فراری در دنیای رمزارزها!

فعالیت جدید فراری در دنیای رمزارزها!

زمان مطالعه: 2 دقیقه شرکت خودروسازی فراری (Ferrari) که در زمینه طراحی و تولید خودروهای لوکس، اسپورت و سوپر اسپورت فعالیت می‌کند، با همکاری شرکت فناوری ولاس (Vellas) وارد دنیای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) شد. طبق گزارش‌ها، فراری یک قرارداد همکاری چند ساله با شرکت ولاس امضا کرده تا برای طرفداران خود، توکن‌های NFT ایجاد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت خودروسازی فراری (Ferrari) که در زمینه طراحی و تولید خودروهای لوکس، اسپورت و سوپر اسپورت فعالیت می‌کند، با همکاری شرکت فناوری ولاس (Vellas) وارد دنیای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) شد.

طبق گزارش‌ها، فراری یک قرارداد همکاری چند ساله با شرکت ولاس امضا کرده تا برای طرفداران خود، توکن‌های NFT ایجاد کند. این اولین تعامل شرکت خودروسازی فراری با صنعت دارایی‌های دیجیتال است.

بر اساس بیانیه منتشرشده، طرفداران فراری می‌توانند از ماه مارس سال ۲۰۲۲ (زمانی که فصل بعدی فرمول یک شروع می‌شود) به کلکسیون‌های دیجیتالی این شرکت دسترسی داشته باشند.

به عنوان بخشی از این قرارداد، ولاس همچنین حامی مالی اصلی سری ای‌اسپورت فراری (Esports) و همچنین، تیم فراری حاضر در مسابقات قهرمانی فرمول یک، خواهد بود.

تیم اسکودریا فراری (Scuderia Ferrari) موفق‌ترین تیم در مسابقات جهانی فرمول یک به شمار می‌رود. این تیم که با توجه به لوگوی خود «اسب ورزشکار» هم نامیده می‌شود، رکورد ۱۶ قهرمانی تیمی و ۱۵ قهرمانی راننده را در کارنامه خود دارد.

مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی جهان فرمول یک با دنیای ارزهای دیجیتال غریبه نیست. همان‌طور که پیش‌تر هم گزارش شد، صرافی رمزارزی محبوب کریپتو دات کام (crypto.com) طی یک قرارداد ۱۰۰ میلیون دلاری اسپانسر و شریک توکن‌های‌ NFT مسابقات فرمول یک ۲۰۲۱ بود. به عنوان بخشی از این قرارداد، این پلتفرم ارز دیجیتال لوگوی خود را در تمامی مسابقات این فصل به نمایش گذاشت.

در ماه اکتبر، مک‌لارن ریسینگ (McLaren Racing)، رقیب سرسخت فراری نیز از راه‌اندازی پلتفرم توکن‌های NFT خود خبر داده بود، پلتفرمی که در آن طرفداران و کلکسیونرهای هنر دیجیتال می‌توانند به خرید و فروش کلکسیون‌های دیجیتالی بپردازند. این پلتفرم بر بستر بلاکچین تزوس ساخته شده است.

نوشته فعالیت جدید فراری در دنیای رمزارزها! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.