کد خبر : 178411
تاریخ انتشار : جمعه 27 اسفند 1400 - 10:43

شیبا به بزرگ‌ترین صرافی خاورمیانه پیوست!

شیبا به بزرگ‌ترین صرافی خاورمیانه پیوست!

زمان مطالعه: 2 دقیقه صرافی ارز دیجیتال خاورمیانه Rain اعلام کرد که در حال بررسی امکان عرضه دومین میم کوین معروف جهان، شیبا اینو (SHIB) است. Rain Financial، شرکت مادر این پلتفرم معاملاتی چندی پیش دوره جذب سرمایه 110 میلیون دلاری خود را به پایان رساند. این دوره توسط شرکت سرمایه گذاری کریپتویی Paradigm رهبری

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی ارز دیجیتال خاورمیانه Rain اعلام کرد که در حال بررسی امکان عرضه دومین میم کوین معروف جهان، شیبا اینو (SHIB) است. Rain Financial، شرکت مادر این پلتفرم معاملاتی چندی پیش دوره جذب سرمایه 110 میلیون دلاری خود را به پایان رساند. این دوره توسط شرکت سرمایه گذاری کریپتویی Paradigm رهبری شد. این صرافی اعلام کرد که سرمایه جذب شده را صرف گسترش حضور خود در بازارهای پاکستان و ترکیه خواهد کرد.

به گزارش وبسایت یو تودی، در سال 2019، Rain با اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی بحرین به اولین پلتفرم معاملات رمزارز خاورمیانه تبدیل شد که مجوز رسمی دارد. این پلتفرم قبل از آن هم یک دوره جذب سرمایه 2.5 میلیون دلاری را با کمک BitMEX و Blockwater تکمیل کرده بود. این صرافی در سال 2021 هم دور اول جذب سرمایه خود را با مبلغ 6 میلیون دلار و مشارکت MEVP Capital و چند شرکت دیگر به پایان رساند.

این صرافی کریپتویی بحرینی تاکنون توانسته 185000 کاربر فعال جذب کند و تراکنش‌های تکمیل شده آن تاکنون به بیش از 2 میلیارد دلار رسیده است.

روند نزولی شیبا اینو

شیبا اینو در کنار لیست شدن در صرافی‌های بزرگ سراسر جهان، توسط فروشگاه‌ها و کسب و کارهای غیر کریپتویی زیادی هم پذیرفته شده است. طبق گزارش اخیر یو تودی، بزرگترین زنجیره سالن سینمای جهان یعنی AMC Theaters، از اوایل این ماه شروع به پذیرش شیبا اینو به عنوان گزینه پرداخت کرده است.

با وجود این همه پیشرفت و پذیرش همگانی، توکن قیمت SHIB هنوز با روند نزولی خود دسته و پنجه نرم می‌کند. قیمت این میم کوین در 24 ساعت گذشته به میزان 2.6 درصد نزول کرده است و رتبه آن در وبسایت CoinMarketCap هم به 15 تنزل یافته است.

به طور کلی، دومین میم کوین بزرگ جهان از قله تاریخی ثبت شده در اکتبر سال گذشته خود فاصله 74.6 درصدی پیدا کرده است. این در حالی است که رقیب آن، دوج کوین (DOGE) با قله خود فاصله 84.27 درصدی دارد.

نوشته شیبا به بزرگ‌ترین صرافی خاورمیانه پیوست! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.