کد خبر : 106582
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 - 9:34

روی خوش سهامداران به هیات مدیره جدید سازمان بورس/ شاخص ارتفاع 1.4 میلیون واحد را پس گرفت

روی خوش سهامداران به هیات مدیره جدید سازمان بورس/ شاخص ارتفاع 1.4 میلیون واحد را پس گرفت

روی خوش سهامداران به هیات مدیره جدید سازمان بورس/ شاخص ارتفاع ۱.۴ میلیون واحد را پس گرفت شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه دقایقی پیش با ثبت رشد بیش از ۲۴هزارواحدی، ارتفاع یک‌ میلیون و ۴۰۰..

روی خوش سهامداران به هیات مدیره جدید سازمان بورس/ شاخص ارتفاع ۱.۴ میلیون واحد را پس گرفت

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه دقایقی پیش با ثبت رشد بیش از ۲۴هزارواحدی، ارتفاع یک‌ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد را پس گرفت.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص بورس لحظاتی پیش با ثبت رشد بیش از 24هزارواحدی از ارتفاع یک‌میلیون و 400هزار واحد گذر کرد.

این در حالی است که تا به این لحظه بیش از یک میلیارد و 309 میلیون سهم و حق تقدم نیز به‌ارزشی بالغ بر یک هزار میلیارد تومان در 119هزار نوبت توسط معامله‌گران دست به دست شده است.

بیشترین اثر مثبت بر صعود و رکوردشکنی شاخص بورس هم تا به این لحظه توسط شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی رقم خورده است.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس نیز تاکنون با ثبت دادوستد 841میلیون ورقه به‌ارزش بیش از 530میلیارد تومان در 77هزار نوبت، شاخص فرابورس رشد 251واحدی را تجربه کرده و در ارتفاع 20هزار و 318واحد قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.