کد خبر : 102624
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهریور 1400 - 13:04

رشد روزافزون پروژه های دیفای و دکس!

رشد روزافزون پروژه های دیفای و دکس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه از زمان راه‌اندازی پل بین بلاکچینی آربیتروم (Arbitrum) و آوالانچ (Avalanche)، پلتفرم‌های DeFi و DEX مبتنی بر لایه 2 بلاکچین شاهد افزایش باورنکردنی فعالیت کاربران، درآمد و ارزش کل خود هستند. در چشم‌انداز رقابتی روزافزون فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال، به نظر می‌رسد هر پروژه‌ای که قصد دارد در این اکوسیستم

زمان مطالعه: 2 دقیقه

از زمان راه‌اندازی پل بین بلاکچینی آربیتروم (Arbitrum) و آوالانچ (Avalanche)، پلتفرم‌های DeFi و DEX مبتنی بر لایه 2 بلاکچین شاهد افزایش باورنکردنی فعالیت کاربران، درآمد و ارزش کل خود هستند.

در چشم‌انداز رقابتی روزافزون فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال، به نظر می‌رسد هر پروژه‌ای که قصد دارد در این اکوسیستم به صورت دراز مدت موفق باشد و فعالیت کند باید از نوآوری‌های موجود در این حوزه استقبال کند و برای حل مشکلات پیش روی دنیای رمزارز‌ها پیش قدم باشد.

به تازگی، ظهور فناوری لایه 2 مانند Arbitrum ،Optimism و پل آنها به اکوسیستم آوالانچ، انقلابی در نحوه تعامل سرمایه‌گذاران، سازندگان و توسعه‌دهندگان با پروتکل‌های مختلف ایجاد کرده است زیرا هر یک از این پروزه‌ها تراکنش‌های سریع و کم هزینه‌ای را فراهم می‌کند که اصول مالی غیرمتمرکز را بهبود می‌بخشد. اکوسیستم (DeFi) همچنین سرمایه‌گذاری روی فرصت‌های کوچک را برای سرمایه‌گذاران خرد آسان می‌کند.

با توجه به داده‌های Token Termina، پروژه‌های دیفای همچنان یکی از سریع‌ترین بخش‌های رشد اقتصاد رمزارزهاست که افزایش ارزش کل قفل شده (TVL) دارایی در این پروتکل‌ها کاملا مشهود است.

هفته گذشته دستاورد‌های بزرگی در پروتکل‌های لایه دو و شبکه‌های سازگار بین بلاکچینی که کارمزد پایینی داشتند رخ داد.growth in layer-2-based DeFi&ampdex

دو مورد از 6 پروژه برتر فهرست بالا، Trader Joe و Pangolin، در شبکه آوالانچ (Avalanche) یافت می‌شوند که از زمان راه‌اندازی پل بین بلاکچینی که اجازه می‌دهد توکن‌ها و برنامه‌های بر پایه اتریوم به اکوسیستم آوالانچ مهاجرت کنند، بسیار رشد کرده‌اند.growth in layer-2-based DeFi&ampdex

ویژگی‌های توکن مدیریتی نیز در این پروژه‌ها یک فاکتور مهم در رشد زیاد آنها بوده است. پروژه‌هایی مثل Alchemix Finance و Rari Capital از این نوع بوده‌اند که توانستند با استفاده از این ویژگی‌ها اکوسیستم خود را ارتقا دهند و ارزش پروژه خود را بالا ببرند.

نوشته رشد روزافزون پروژه های دیفای و دکس! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.