کد خبر : 91355
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 - 14:23

دومین عرضه اولیه امسال کشف قیمت شد

دومین عرضه اولیه امسال کشف قیمت شد

دومین عرضه اولیه امسال کشف قیمت شد تعداد ۷۵میلیون سهم شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان، امروز(چهار‌‌شنبه) به‌عنوان دومین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد “فتوسا” در فرابورس ایران عرضه و هر س..

دومین عرضه اولیه امسال کشف قیمت شد

تعداد ۷۵میلیون سهم شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان، امروز(چهار‌‌شنبه) به‌عنوان دومین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد "فتوسا" در فرابورس ایران عرضه و هر سهم این شرکت ۷۸۴۲ ریال کشف قیمت شد.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، تعداد 75میلیون سهم شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان معادل 15درصد سهام این شرکت، امروز(29 اردیبهشت) به‌عنوان دومین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد معاملاتی "فتوسا" در بازار دوم فرابورس ایران عرضه و هر سهم این شرکت 7842 ریال کشف قیمت شد.

این میزان سهام در محدوده قیمتی 7129 تا 7842 ریال برای هر سهم و با سهمیه 130سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه شد که امروز هر سهم این شرکت با مشارکت 2 میلیون و 455 هزار و 409 سهمی کشف قیمت شد.

همچنین مدیر این عرضه شرکت کارگزاری بانک سپه و متعهدین خرید نیز شرکت تامین سرمایه امید به میزان 33.33 درصد و صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردتنی حکمت ایرانیان یکم به میزان 16.67 درصد از سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه می‌باشند.

ثبت بیشترین افت امسال شاخص، در روز دفاع روحانی از عملکردش در بورس

گفتنی است تعداد 75میلیون سهم شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان در حالی امروز(چهار‌شنبه) عرضه اولیه شد که از این تعداد، 65میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد 10میلیون سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

این گزارش می‌افزاید: بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.