کد خبر : 190661
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 - 9:30

حواستان به حرکات چراغ خاموش کاردانو باشد!

حواستان به حرکات چراغ خاموش کاردانو باشد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه شروع سال ۲۰۲۲ یکی از بهترین دوره‌ها برای تاریخ کاردانو بود؛ چون ارزش فاندامنتال این شبکه به‌ طور تصاعدی افزایش یافت و ارزش کل دارایی‌های قفل شده در آن، در عرض چند هفته ۲۰۰ میلیون دلار بیشتر شد. حال، برخی از فعالان بازار کریپتو انتظار دارند که با توسعه راه‌حل‌ها و

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شروع سال ۲۰۲۲ یکی از بهترین دوره‌ها برای تاریخ کاردانو بود؛ چون ارزش فاندامنتال این شبکه به‌ طور تصاعدی افزایش یافت و ارزش کل دارایی‌های قفل شده در آن، در عرض چند هفته ۲۰۰ میلیون دلار بیشتر شد. حال، برخی از فعالان بازار کریپتو انتظار دارند که با توسعه راه‌حل‌ها و برنامه‌های غیرمتمرکز جدید بر بستر کاردانو، ارزش این شبکه حتی بیشتر هم شود.

به گزارش سایت یوتودِی، یک حساب توییتری به نام cardano_whale@ اخیراً با انتشار توییتی اعلام کرده که با راه‌اندازی چندین پروژه جدید در بلاکچین کاردانو، ارزش کل دارایی‌های قفل شده در این شبکه طی سه تا شش ماه آینده به اوج خواهد رسید.

استیبل کوین‌های کاردانو

استیبل کوین‌ها، یکی از مهم‌ترین دارایی‌های هر بلاکچین هستند؛ چون این دارایی‌ها اغلب به عنوان پلی بین دنیای فیات و کریپتو استفاده می‌شوند. پیش از این، شبکه ترون گردش داده بود که عرضه استیبل کوین تتر (USDT) در شبکه TRX به ۴۰ میلیارد دلار رسیده است.

حال، انتظار می‌رود که انتشار یک راه‌حل برای استیبل‌ کوین‌ها در کاردانو نیز، میلیاردها دلار سرمایه را برای این شبکه به ارمغان بیاورد و آن را به رقیب جدی‌تری برای بلاکچین‌های دیگر، از جمله اتریوم، ترون و سولانا، تبدیل کند.

دارایی‌های رپد شده

با رشد و توسعه سریع صنعت دیفای در سال ۲۰۲۱، نسخه‌های رپد شده دارایی‌های رمزارزی برتر مانند بیت کوین و اتریوم بسیار محبوب شدند. از آن‌جایی که کاردانو به تازگی قدم به دنیای دیفای گذشته، تقاضای زیادی برای دارایی‌های رپد شده از سوی کاربران آن وجود دارد؛ چون این نوع دارایی‌ها امکان تعامل با برنامه‌های مستقر در شبکه‌های دیگر را فراهم می‌کنند.

علاوه بر این‌ها، توسعه ویژگی‌هایی مانند وام‌دهی، دارایی‌های مصنوعی (synthetic assets)، پشتیبانی از کیف پول‌های سخت افزاری و صرافی‌های غیرمتمرکز جدید طی چند ماه آینده، از جمله راه‌حل‌هایی هستند که می‌توانند بلاکچین کاردانو را به طور قابل‌توجهی جذاب‌تر کنند.

نوشته حواستان به حرکات چراغ خاموش کاردانو باشد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.