کد خبر : 102894
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 مهر 1400 - 9:30

تحریم اولین صرافی رمزارزی به دست آمریکا!

تحریم اولین صرافی رمزارزی به دست آمریکا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه وزارت خزانه‌داری ایالات متحده، صرافی سوئکس (Suex) را به دلیل تسهیل حداقل هشت تراکنش برای باج افزارهای غیرقانونی تحریم می‌کند. وزارت خزانه‌داری ایالات متحده قصد دارد صرافی‌های رمزارزی را که به حملات باج‌افزاری کمک می‌کنند مجازات کند. طبق گزارشات، اولین شرکت تحریم شده، یک صرافی در جمهوری چک به نام سوئکس(Suex)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

وزارت خزانه‌داری ایالات متحده، صرافی سوئکس (Suex) را به دلیل تسهیل حداقل هشت تراکنش برای باج افزارهای غیرقانونی تحریم می‌کند.

وزارت خزانه‌داری ایالات متحده قصد دارد صرافی‌های رمزارزی را که به حملات باج‌افزاری کمک می‌کنند مجازات کند. طبق گزارشات، اولین شرکت تحریم شده، یک صرافی در جمهوری چک به نام سوئکس(Suex) است.

بر اساس گزارش اخیر، والی آدیمو، معاون وزیر خزانه‌داری، صرافی سوئکس را متهم به انجام عملیات و درآمد غیرقانونی از حداقل هشت نوع باج افزار کرده است.

معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت:

این مجازات صرافی Suex به دلیل نقش آن در پولشویی در حملات سایبری بوده است.

Crypto Platform for Ransomware Transactions

حملات سایبری و رمزارزها

به نظر می‌رسد حملات سایبری یک مشکل رو به رشد در ایالات متحده است. به گفته وزارت خزانه‌داری ایالات متحده، پرداخت باج افزارها تنها در سال 2020 بیش از 400 میلیون دلار بوده است که این عدد بیش از چهار برابر سال 2019 است.

در ماه ژوئن، یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان گوشت در آمریکا قربانی یک هکر شد که 11 میلیون دلار بیت کوین به عنوان باج درخواست کرد. این شرکت پس از اینکه هکر‌ها اطلاعات ضروریش را قفل کردند و روند کاری شرکت دچار لطمه شده بود، تصمیم گرفت باج درخواستی را پرداخت کند.

کمی بعد، دولت بایدن رویکرد متفاوتی را برای مقابله با حملات مشابه و ردیابی رمزارزهای ارسال شده برای هکرها اتخاذ کرد. در آن زمان، کاخ سفید یک گروه کاری باج‌افزار ایجاد کرد. ماموریت این گروه جلوگیری از عملیات مخرب، مقابله و ردیابی رمزارزهایی که در حملات سایبری استفاده می‌شود ‌و جلوگیری از پناهندگی هکرها توسط دیگر کشورها است.

نوشته تحریم اولین صرافی رمزارزی به دست آمریکا! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.