کد خبر : 106134
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مهر 1400 - 9:41

بایننس کوین جایگاه سوم بازار را پس گرفت!

بایننس کوین جایگاه سوم بازار را پس گرفت!

زمان مطالعه: 3 دقیقه بایننس (Binance)، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، در جدیدترین بیانیه رسمی خود از اختصاص یک میلیارد دلار سرمایه برای تسریع هرچه بیشتر توسعه پروژه‌ها در اکوسیستم شبکه هوشمند بایننس (Binance Smart Chain) خبر داد. بر اساس بیانیه رسمی بایننس، این برنامه به چهار گروه تخصصی تقسیم می‌شود که هر یک

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بایننس (Binance)، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، در جدیدترین بیانیه رسمی خود از اختصاص یک میلیارد دلار سرمایه برای تسریع هرچه بیشتر توسعه پروژه‌ها در اکوسیستم شبکه هوشمند بایننس (Binance Smart Chain) خبر داد.

بر اساس بیانیه رسمی بایننس، این برنامه به چهار گروه تخصصی تقسیم می‌شود که هر یک اهداف و چالش‌های متفاوتی را دنبال می‌کنند: ۱۰۰ میلیون دلار به توسعه استعدادها اختصاص داده شده که ارائه مشاوره به جوامع، آموزش سرمایه‌گذاران جدید و غیره را شامل می‌شود؛ ۱۰۰ میلیون دلار دیگر برای تأمین نقدینگی پروتکل‌های خاص در نظر گرفته شده که بر اساس معیارهای مختلفی مانند نوآوری، تعداد کاربران فعال، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL)، حجم معاملات و غیره آن پروتکل صورت خواهد گرفت؛ ۳۰۰ میلیون دلار در مرکز رشد یا انکوباتور بایننس سرمایه‌گذاری خواهد شد و در نهایت، ۵۰۰ میلیون دلار برای تسریع پذیرش ارزهای دیجیتال و ایجاد تحول در زیرساخت‌های مالی اختصاص یافته است.

به گفته بایننس، این برنامه توسعه که بزرگترین برنامه تأمین مالی در صنعت ارزهای دیجیتال تا به امروز محسوب می‌شود، بر گسترش بخش‌های مختلف در حال رشد حوزه کریپتو، از جمله متاورس‌های مختلف، گیمینگ، واقعیت مجازی و هوش مصنوعی متمرکز خواهد بود.

شبکه هوشمند بایننس در سپتامبر سال ۲۰۲۰ میلادی به بازار معرفی شد تا توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز یا dAppها را تقویت کند. این شبکه به دلیل سازگاری با ماشین مجازی اتریوم (EVM)، قابلیت‌های قرارداد هوشمند را برای اکوسیستم بایننس به ارمغان می‌آورد. از بدو تأسیس تاکنون، این پلتفرم به قدری رشد کرده است که در حال حاضر، روزانه به بیش از ۱ میلیون کاربر فعال از طریق بیش از ۹۰۰ برنامه غیرمتمرکز خدمات ارائه می‌دهد.

رشد ۱۵ درصدی بایننس کوین!

به دنبال انتشار اخبار مربوط به اختصاص سرمایه ۱ میلیارد دلاری توسط بایننس برای تسریع توسعه پروژه‌های رمزارزی، قیمت بایننس کوین (BNB)، ارز دیجیتال اختصاصی صرافی بایننس، بیش از ۱۵ درصد افزایش یافت.

داده‌های بازار نشان می‌دهند که در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت بایننس کوین به بالاترین سطح روزانه خود در حدود ۴۶۷ دلار رسیده است.

binance-announces-1-billion-fund
نمودار کندل یک روزه قیمت ارز دیجیتال بایننس کوین.

در پی رشد قیمتی قابل‌توجه بایننس کوین، ارزش بازار این ارز دیجیتال نیز تا نزدیکی ۷۸ میلیارد دلار افزایش یافت. این موضوع باعث شد که بایننس کوین بعد از مدت‌ها دوباره بتواند به جایگاه سوم فهرست رمزارزهای برتر جهان صعود کند.

افزایش قیمت بایننس کوین همچنین باعث تسکین موقت برخی از آلت کوین‌های برتر بازار شده و باعث شده است که میزان تسلط بیت کوین بر بازار ارزهای دیجیتال کمی کاهش یابد.

نوشته بایننس کوین جایگاه سوم بازار را پس گرفت! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.