کد خبر : 140592
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 بهمن 1400 - 13:30

بازی کریپتو رویال (Crypto Royale) چیست؟ آموزش کامل

بازی کریپتو رویال (Crypto Royale) چیست؟ آموزش کامل

زمان مطالعه: 7 دقیقه مقدمه بازی Crypto Royale یک بازی تحت وب رایگان و با امکان درآمدزایی است. همان‌طور که از نام بازی مشخص است، بازیکنی که در رقابت‌ها پیروز می‌شود، ارز دیجیتال این بازی یعنی توکن ROY را تصاحب می‌کند. این بازی بسیار جذاب و ساده است ولی سازندگان آن معتقدند که کسب مهارت

زمان مطالعه: 7 دقیقه

مقدمه

بازی Crypto Royale یک بازی تحت وب رایگان و با امکان درآمدزایی است. همان‌طور که از نام بازی مشخص است، بازیکنی که در رقابت‌ها پیروز می‌شود، ارز دیجیتال این بازی یعنی توکن ROY را تصاحب می‌کند. این بازی بسیار جذاب و ساده است ولی سازندگان آن معتقدند که کسب مهارت در آن بسیار دشوار است. همین موضوع بازی کریپتو رویال را جالب و سرگرم‌کننده کرده است.

چیزی که بازی Crypto Royale را منحصربه‌فرد و خاص کرده، این است که شروع بازی نیازی به دانلود نرم‌افزار یا پرداخت برای خرید آیتمی ندارد. همچنین لازم نیست برای شروع بازی در پلتفرم آن ثبت‌نام کنید. همین ویژگی‌ها باعث شده است که این بازی در مدت کم، هواداران زیادی کسب کند. از این رو در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی کامل بازی کریپتو رویال بپردازیم و نکاتی را برای موفقیت بیشتر در آن با شما در میان بگذاریم. با ما همراه باشید.

گیم پلی بازی Crypto Royale

این بازی بسیار ساده است و برای ساخت آن، از بازی کلاسیک و قدیمی سنگ-کاغذ-قیچی الهام گرفته شده است. در ابتدای بازی، بازیکن‌ها یکی از سه کره با نام‌های Magenta (ارغوانی)، Cyan (فیروزه‌ای) و Yellow (زرد) و 100 عدد Hit Point یا HP دریافت خواهند کرد. قوانین بازی هم بسیار ساده است:

قوانین برخورد

قانون مرتبط با برخورد این رنگ‌ها با یکدیگر به این صورت است که رنگ فیروزه‌ای از ارغوانی می‌برد، ارغوانی هم زرد را می‌برد و زرد هم در برابر فیروزه‌ای پیروز می‌شود. این یعنی قانون برخورد دقیقاً مثل سنگ-کاغذ-قیچی یک دایره را تشکیل می‌دهد. وقتی این کره‌ها با یکدیگر برخورد می‌کنند، رنگ پیروز 50% از HP های کره بازنده را دریافت می‌کند.بازی Crypto Royale

جعبه‌های رنگی

جعبه‌های رنگی به شما خون می‌دهد (به HP شما اضافه می‌کند) و رنگ کره شما را هم به رنگ جعبه‌ای که انتخاب کرده‌اید، درمی‌آورد. همچنین، انتخاب جعبه‌های براق، مقدار بسیار کمی توکن ROY هم به شما می‌دهد.

حرکت

در رایانه، نشانگر ماوس برای تعیین جهت حرکت کره استفاده می‌شود و کلیک کردن هم سرعت حرکت کره شما را در مسیر نشانگر ماوس، افزایش خواهد داد. اغلب بازیکنان برای تعیین مسیر کره، از نشانگر ماوس استفاده می‌کنند؛ اما برای افزایش سرعت کره، کلید TAB کیبورد را فشار می‌دهند.

در گوشی هوشمند، لمس اول مسیر حرکت کره را مشخص می‌کند و لمس دوم، سرعت آن را افزایش می‌دهد. یک افزایش سرعت، 25% از HP شما را استفاده می‌کند. اگر HP شما به زیر 25 برسد، دیگر نمی‌توان سرعت حرکت کره را افزایش داد و این عملاً شما را به یک هدف ساده تبدیل می‌کند. بنابراین خوردن جعبه‌ها اهمیت زیادی دارد.

کجا می‌توان بازی کرد؟

همان‌طور که اشاره شد، این بازی فقط در مرورگر اجرا می‌شود. بنابراین برای شروع بازی باید به آدرس cryptoroyale.one مراجعه کنید. در صفحه اول بازی، چهار حالت بازی را مشاهده خواهید کرد:

  • Training: این حالت رایگان است و بازیکنان در آن با ربات‌ها رقابت می‌کنند و پاداش کمی هم می‌گیرند.
  • Ranked: این حالت هم رایگان است ولی پاداش آن بهتر است؛ زیرا در این بخش با بازیکنان دیگر رقابت می‌کنید.
  • Low Stakes: در این حالت باید برای ورود به بازی، 1 توکن ROY بپردازید. پاداش‌ها در این حالت بازی، بیشتر از حالت Ranked است.
  • High Stakes: ورود به این بازی 10 توکن ROY هزینه دارد و پاداش آن هم بسیار بالاتر از حالت‌های دیگر است.

تورنمنت‌های روزانه‌ای در ساعت 2 صبح، 8 صبح، 2 شب و 8 شب به وقت گرینویچ در روزهای دوشنبه تا شنبه برگزار خواهد شد. ساعت 3 بعد از ظهر روز یکشنبه هم یک تورنمنت بزرگ برگزار می‌شود که پاداش آن، ارز دیجیتال دیگر یا خود توکن ROY است. این کوین‌های اسپانسر، با نام COTW (کوین هفته) شناخته می‌شوند.

توکن ROY چیست؟

ارز دیجیتال Royale با نماد ROY، ارز دیجیتال داخلی بازی کریپتو رویال و از نوع HRC-20 است که در شبکه Harmony قرار دارد. حداکثر تعداد توکن ROY فقط 400 میلیون واحد است که البته طبق وایت پیپر این بازی، 230 میلیون واحد از آن در آینده سوزانده خواهد شد. بازیکن‌ها با برنده شدن در هر دور، با توکن ROY پاداش می‌گیرند و بعداً می‌توانند پاداش‌های خود را از کیف پول داخلی بازی، به کیف پول متامسک خود انتقال دهند.

در صفحه قیمت لحظه ای Royale می‌توانید قیمت ارز دیجیتال رویال و توکن ROY را مشاهده کنید.

به صورت پیش‌فرض، توکن‌های به‌دست‌آمده، در کیف پول داخلی بازی ذخیره می‌شوند که آن هم در کش مرورگر شما قرار گرفته است. تا وقتی کش مرورگر حذف نشده باشد، توکن‌های شما امن خواهند بود! این یعنی اگر کش مرورگر را پاک کنید، توکن‌های دریافتی هم حذف خواهند شد. بنابراین توصیه می‌شود که کیف پول بازی را به دیسکورد متصل کنید تا از حذف اتفاقی توکن‌های خود، پیشگیری کرده باشید.

بازی Crypto Royale
مدل اقتصاد توکن ROY در بازی Crypto Royale

توکن ROY در صرافی غیرمتمرکز Viperswap که در شبکه بلاکچین‌ هارمونی فعالیت می‌کند، قابل معامله با توکن این بلاکچین، یعنی ONE است.

توکن‌های NFT بازی Crypto Royale

اخیراً سازندگان بازی کریپتو رویال، پوسته‌های داخلی کره‌ها را به شکل توکن NFT ارائه دادند. این پوسته‌ها به صورت تصادفی و با بردن در هر دور، به بازیکنان داده می‌شود. بردن پوسته‌های بهتر، فقط به شانس کاربر بستگی دارد. در بازی Crypto Royale پنج نوع پوسته مختلف وجود دارد که آنها را به ترتیب ارزش در زیر آورده‌ایم:

  • Common: عادی
  • Uncommon: غیرعادی
  • Rare: کمیاب
  • Epic: حماسی
  • Legendary: افسانه‌ای

این پوسته‌ها مستقیماً از فروشگاه نیز قابل خریداری هستند و همچنین کاربران با استفاده از پوسته‌ها و استیک آنها، پاداش هم دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند پوسته‌هایی را که خریده‌اند یا از خود پلتفرم پاداش گرفته‌اند، در بازار داخلی بازی به فروش بگذارند.بازی کریپتو رویال

نکاتی برای کسب بیشتر توکن ROY

  • در همه تورنومنت‌ها شرکت کنید. پاداش در تورنومنت‌ها بیشتر از مسابقات حالت Ranked است. همچنین تورنومنت روز یکشنبه، بیشترین پاداش را دارد.
  • برای دریافت تعداد بیشتری از توکن ROY، آن را هولد کنید. مکانیزم پاداش در حالت‌های Ranked و Training بر اساس ضریب است که آن هم به مقدار توکن ROY موجود در کیف پول داخلی بازی یا والت‌های خارجی مثل متامسک، بستگی دارد.
  • همیشه سعی کنید جعبه‌های براق بازی را انتخاب کنید. این جعبه‌ها مقدار کمی توکن ROY به شما می‌دهند. با کشتن بازیکن‌های دیگر هم می‌توانید از این جعبه‌ها بگیرید. جعبه‌های جمع‌آوری‌شده را می‌توان به چرخ شانس داد که آن هم ROY بیشتری به شما می‌دهد.
  • وقتی می‌خواهید یک پوسته را از بازار داخلی کریپتو رویال بخرید، اول قیمت را بررسی و ارزش آن را ارزیابی کنید. همچنین می‌توانید درباره پوسته‌ای که در بازار به فروش گذاشته‌اید، در پلتفرم دیسکورد مطلب بنویسید.

همچنین ببینید: قیمت لحظه ای توکن های بازی game

  • اگر هنوز مبتدی هستید، در تورنومنت‌ها قبل از حمله به دیگران و خوردن جعبه‌ها، روی بردن و زنده ماندن تمرکز کنید. با این کار می‌توانید جایگاه خوبی به دست آورید.
  • بعد از تورنومنت روز یکشنبه، بازی را ادامه دهید. نیم ساعت بعد از پایان تورنومنت، پاداش‌های بازی 3 برابر می‌شوند و نیم ساعت بعد از آن هم، 2 برابر هستند. در روزهای هفته، 2 برابر شدن پاداش‌ها به صورت تصادفی فعال می‌شود. بنابراین برای آگاهی از این زمان‌ها، در کانال دیسکورد بازی Crypto Royale عضو شوید.
  • یادتان باشد، جایگاه دوم هم کمی توکن ROY برایتان خواهد داشت. برای کسب دستاوردها نیز دستگاه خود را به دیسکورد متصل کنید.
  • برای اینکه با پاک شدن کش مرورگر، توکن‌های موجود در کیف پول خود را از دست ندهید، حتماً دستگاه را به دیسکورد متصل کنید. جامعه دیسکورد بسیار جذاب است و مدیران آن هم بسیار به شما کمک خواهند کرد. لازم به ذکر است که این تیم سازنده، در حال ساخت بازی‌های دیگری هم هستند.

توکن ROY

سخن پایانی

بر کسی پوشیده نیست که بازی‌های Play-to-Earn آینده صنعت گیمینگ جهان خواهند بود. با این گونه از بازی‌ها، دیگر وقت و انرژی شما بدون پاداش مالی نخواهد ماند. همین امر باعث شده که این بازی‌های بلاکچینی، در مدت بسیار کمی بتوانند خیل عظیمی از کاربران را به سمت خود جذب کنند.

بازی Crypto Royale گیم‌پلی بسیار ساده‌ای است که در عین حال، موفقیت در آن نیاز به صرف زمان و تمرکز زیادی دارد و می‌تواند در آینده حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن داشته باشد. توکن ROY این بازی هم با توجه به محدود بودن تعداد، می‌تواند یک گزینه خوب برای سرمایه‌گذاری باشد.

اگر به دنبال یک بازی ساده، سرگرم‌کننده، رایگان و اعتیاد‌آور هستید که البته صرف زمان در آن برایتان درآمد نیز به ارمغان دارد، بازی کریپتو رویال یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما است.


💥✈️ ارزانترین نرخ تور قشم رو از لحظه آخر بخواهید ✈️ 💥
🔷 نگران زمان نباش، تا لحظه آخر وقت داری، در لحظه سفر کن 🔷

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.