کد خبر : 193864
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 فروردین 1401 - 10:51

اکسی اینفینیتی رمزارزهای سرقت‌شده را بازمی‌گرداند!

اکسی اینفینیتی رمزارزهای سرقت‌شده را بازمی‌گرداند!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه اسکای ماویز (Sky Mavis)، مالک بازی محبوب اکسی اینفینیتی، در دور جدید تأمین سرمایه خود به رهبری بایننس، ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرده است. این سرمایه قرار است برای بازپرداخت بخشی از وجوه به سرقت رفته از پل رونین (Ronin) این بازی، استفاده شود.به غیر از ۱۵۰ میلیون دلار

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اسکای ماویز (Sky Mavis)، مالک بازی محبوب اکسی اینفینیتی، در دور جدید تأمین سرمایه خود به رهبری بایننس، ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرده است. این سرمایه قرار است برای بازپرداخت بخشی از وجوه به سرقت رفته از پل رونین (Ronin) این بازی، استفاده شود.
به غیر از ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری شده، مبلغ باقی‌مانده قرار است از ترازنامه اسکای ماویز و اکسی اینفینیتی بازپرداخت شود.
توسعه‌دهندگان اکسی اینفینیتی همچنین در حال ارتقای امنیت پروتکل‌های خود هستند و قصد دارند تا قبل از فعال کردن دوباره پل رونین، تعداد گروه‎های اعتبارسنجی را افزایش دهند.
همان‌طور که در روزهای گذشته گزارش شد، هکرها با نفوذ به پل رونین اکسی اینفینیتی موفق شدند ۶۰۰ میلیون دلار را به سرقت ببرند. بسیاری از کاربران انتظار داشتند که هکر پشت این حمله در نهایت وجوه را باز‌گرداند، همان اتفاقی که در حمله به پروتکل Poly Network مشاهده شد. با این حال، تاکنون هیچ مدرکی مبنی بر چنین ارتباطی بین سازندگان بازی و هکرها وجود ندارد و در همین حال، حساب مربوط به هکرها هم انتقال وجوه سرقتی برای شستشوی آنها از طریق تورنادو کش را آغاز کرده است.

نوشته اکسی اینفینیتی رمزارزهای سرقت‌شده را بازمی‌گرداند! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.