کد خبر : 184223
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردین 1401 - 9:12

ال جی هم به دنیای رمزارزها قدم گذاشت!

ال جی هم به دنیای رمزارزها قدم گذاشت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه شرکت ال‌جی الکترونیک که دفتر مرکزی آن در کره جنوبی قرار دارد، فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال را به برنامه توسعه کسب‌و‌کار خود اضافه کرده است. به گزارش وبسایت کریپتو پوتی‌تو، سهامداران ال‌جی «توسعه نرم ‌افزار مبتنی بر بلاکچین» و «فروش و کارگزاری ارزهای دیجیتال» را به‌ عنوان دو حوزه تجاری

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت ال‌جی الکترونیک که دفتر مرکزی آن در کره جنوبی قرار دارد، فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال را به برنامه توسعه کسب‌و‌کار خود اضافه کرده است.

به گزارش وبسایت کریپتو پوتی‌تو، سهامداران ال‌جی «توسعه نرم ‌افزار مبتنی بر بلاکچین» و «فروش و کارگزاری ارزهای دیجیتال» را به‌ عنوان دو حوزه تجاری جدید این شرکت تأیید کرده‌اند.

اگرچه ال‌جی فروش و کارگزاری ارزهای دیجیتال را در برنامه‌های خود گنجانده است، اما به نظر نمی‌رسد که فعلاً بخواهد یک صرافی دیجیتال باز کند. یکی از سخنگویان این شرکت در پاسخ به این سوال که آیا ال‌جی قصد دارد یک پلتفرم معاملاتی برای دارایی‌های دیجیتال باز کند، گفت:

هنوز هیچ تصمیمی قطعی نشده است… ما فقط به حوزه‌های تجاری به صورت گسترده اشاره کرده‌ایم.

در این میان، شرکت ال‌جی اخیراً با شرکت بلاکچینی GroundX و ارائه‌دهنده راه‌حل‌های مبتنی بر توکن‌های غیرقابل تعویض Seoul Auction Blue وارد همکاری شده است. طی این همکاری، ال‌جی تلویزیون‌های هوشمندی را معرفی خواهد کرد که امکان مشاهده و خرید توکن‌های NFT را فراهم می‌کنند.

اگرچه شرکت ال‌جی سال گذشته تجارت گوشی‌های هوشمند و پنل‌های خورشیدی را به دلیل سودآور نبودن آنها کنار گذاشت، اما همچنان چهارمین شرکت بزرگ در کره جنوبی است.

ال‌جی و سامسونگ با فناوری‌های نوظهور همسو شدند!

پذیرش بلاکچین و ارزهای دیجیتال توسط ال‌جی، با روند رو به رشد پذیرش این فناوری‌های نوظهور توسط غول‌های بزرگ جهان مطابقت دارد.

سامسونگ، یکی از غول‌های فناوری جهان، اخیراً اعلام کرده که پلتفرمی به نام NFT Aggregation را در سری جدید تلویزیون‌های هوشمند خود که قصد دارد اواخر امسال معرفی کند، ادغام خواهد کرد. این ویژگی داده‌های بازار NFTها را بر روی تلویزیون ارائه می‌دهد و کاربران می‌توانند از آن برای مشاهده کلکسیون‌های دیجیتال و همچنین، خرید کلکسیون‌های جدید استفاده کنند.

پذیرش کسب‌وکارها و راه‌حل‌های مبتنی بر بلاکچین توسط شرکت‌های کره‌ای سامسونگ و ال‌جی، پس از پیروزی یون سوک-یول (Yoon Suk-yeol) در انتخابات ریاست‌ جمهوری کره و ایجاد یک فضای دوستدار کریپتو در این کشور صورت می‌گیرد.

نوشته ال جی هم به دنیای رمزارزها قدم گذاشت! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.