کد خبر : 115894
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آذر 1400 - 6:52

اتریوم، آماده جهشی بزرگ؟!

اتریوم، آماده جهشی بزرگ؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه در ۲۴ ساعت گذشته، اتریوم توانست قیمت خود را در محدوده ۴،۱۰۰ دلار تا ۴،۲۰۰ دلار تثبیت کند. قیمت آلت کوین برتر جهان حتی به بالای ۴،۴۰۰ دلار افزایش یافت، اما موفق به عبور از سطح مقاومتی ۴،۴۵۰ دلار نشد. در صورتی که اتریوم موفق به غلبه بر این سطح مقاومتی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در ۲۴ ساعت گذشته، اتریوم توانست قیمت خود را در محدوده ۴،۱۰۰ دلار تا ۴،۲۰۰ دلار تثبیت کند. قیمت آلت کوین برتر جهان حتی به بالای ۴،۴۰۰ دلار افزایش یافت، اما موفق به عبور از سطح مقاومتی ۴،۴۵۰ دلار نشد.

در صورتی که اتریوم موفق به غلبه بر این سطح مقاومتی شود، می‌تواند در کوتاه مدت یک رالی صعودی قوی را آغاز کند.

در حال حاضر، اتریوم بالاتر از ۴،۳۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. همچنین یک خط روند صعودی با حمایت نزدیک به ۴،۳۲۰ دلار در نمودار ساعتی ETH/USD در حال شکل‌گیری است.

eth-significant-surge
نمودار کندل یک ساعته قیمت اتریوم.

در مسیر صعودی، اولین مقاومت پیش روی اتریوم نزدیک به سطح ۴،۴۰۰ دلار و سپس، سطوح ۴،۴۲۰ دلار و ۴،۴۵۰ دلار قرار دارد. بسته شدن قیمت اتریوم بالاتر از سطح ۴،۴۵۰ دلار می‌تواند در کوتاه مدت یک افزایش ثابت را برای این ارز دیجیتال به همراه داشته باشد. در چنین شرایطی، قیمت اتریوم می‌تواند تا ۴،۶۰۰ دلار صعود کند.

در مقابل، اگر اتریوم موفق به عبور از مقاومت ۴،۴۵۰ دلار نشود، ممکن است یک اصلاح نزولی را در پیش بگیرد. در مسیر نزولی، اولین حمایت نزدیک به سطح ۴،۳۲۵ دلار و پس از آن، در نزدیکی سطح ۴،۳۲۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در حال شکل‌گیری است. در صورتی که اتریوم به زیر سطح حمایتی ۴،۳۲۰ دلار بازگردد، این ارز دیجیتال ممکن است ضررهای بیشتری را متحمل شود. حمایت اصلی بعدی در نزدیکی سطح ۴،۲۰۰ دلار یا فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد قرار دارد. اگر اتریوم این حمایت را هم از دست بدهد، خرس‌ها می‌توانند دوباره سطح روانی ۴ هزار دلار را هدف قرار دهند.

در نهایت، لازم به ذکر است که شاخص مکدی (MACD) برای ETH/USD در منطقه صعودی در حال افزایش است و شاخص قدرت نسبی (RSI) این ارز دیجیتال نیز نزدیک به سطح ۵۰ قرار دارد.

نوشته اتریوم، آماده جهشی بزرگ؟! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.