کد خبر : 140530
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 بهمن 1400 - 10:56

آیا زمستان بازار رمزارزها شروع شده؟

آیا زمستان بازار رمزارزها شروع شده؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه تحلیلگران شرکت سرمایه‌گذاری بین‌المللی و کمپانی خدمات مالی UBS Group AG هشدار داده‌اند که ریزش اخیر بازار کریپتو و قیمت بیت کوین می‌تواند شروع یک «زمستان کریپتویی» دیگر باشد. بنابر گزارش منتشر شده توسط خبرگزاری Insider، ممکن است بازار کریپتو وارد یک «زمستان» طولانی شود و رسیدن به قله‌های قیمتی اخیر

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تحلیلگران شرکت سرمایه‌گذاری بین‌المللی و کمپانی خدمات مالی UBS Group AG هشدار داده‌اند که ریزش اخیر بازار کریپتو و قیمت بیت کوین می‌تواند شروع یک «زمستان کریپتویی» دیگر باشد.

بنابر گزارش منتشر شده توسط خبرگزاری Insider، ممکن است بازار کریپتو وارد یک «زمستان» طولانی شود و رسیدن به قله‌های قیمتی اخیر سال‌ها به طول بیانجامد. تحلیلگران UBS اخیراً هشدار داده‌اند که اصلاح عمیق اخیر قیمت ارزهای دیجیتال می‌تواند شروع یک بازار نزولی مشابه با چیزی که بعد از ریزش‌های ابتدای سال 2018 دیدیم، باشد.

در این مقاله خطاب به مشتریان که توسط جیمز مالکوم (James Malcolm) نوشته شده، به افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در سال 2022 اشاره شده است. UBS مدعی است که افزایش نرخ بهره می‌تواند این باور که بیت کوین یک ارز جایگزین و ذخیره ارزش خوب است را به چالش بکشد.

در این مقاله همچنین به چندین نقص این تکنولوژی هم اشاره کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به سرعت پایین تراکنش، کمبود مقیاس پذیری و همچنین فشارهای قانونی و دولت‌ها که مانع پیشرفت و توسعه دنیای کریپتو می‌شوند، اشاره کرد.

مالکوم مدعی است که ترکیب این عوامل منجر به چنین اصلاح عمیقی شده است و می‌تواند در آینده هم آثار مخرب بیشتری در دنیای کریپتو ایجاد کند. تحلیلگران این شرکت اظهار داشتند که اقدامات فدرال رزرو برای جلوگیری از افزایش تورم می‌تواند فشار زیادی روی بیت کوین بگذارد و حمایت‌های مالی دولتی در سال‌های 2020 و 2021 نقش بسیار پررنگی در جهش‌های قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر ایفا کرده است.

نوشته آیا زمستان بازار رمزارزها شروع شده؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.