کد خبر : 133308
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 15:21

آشنایی با ارز الکترونیک وب مانی و پرفکت مانی

آشنایی با ارز الکترونیک وب مانی و پرفکت مانی

امروزه بحث ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری روی آن‌ها بسیار داغ شده است و اکثر افراد سعی می‌کنند در مورد این روش سرمایه گذاری جدید و به نظر پر سود اطلاعاتی را کسب کنند. در این مقاله قصد داریم در مورد انواع ارزهای دیجیتال و همچنین برخی واژه‌های مربوط به این حوزه توضیحاتی را ارائه

امروزه بحث ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری روی آن‌ها بسیار داغ شده است و اکثر افراد سعی می‌کنند در مورد این روش سرمایه گذاری جدید و به نظر پر سود اطلاعاتی را کسب کنند. در این مقاله قصد داریم در مورد انواع ارزهای دیجیتال و همچنین برخی واژه‌های مربوط به این حوزه توضیحاتی را ارائه دهیم. اگر به این بازار جذاب و پر سود و البته پر ریسک علاقه‌مند هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

وب مانی چیست؟

آیا تا به حال شده است که بخواهید کالایی را از سایت خارجی خریداری کنید؟ و یا برای دریافت درآمد بین المللی خود از سایت‌های خارجی نیاز به حساب بانکی در کشور مبدأ داشته‌اید؟

وب مانی2

حتما تاکنون نام بیت کوین را شنیده اید، اما شاید نام ارز الکترونیکی وب مانی را که به مراتب قدیمی تر از بیت کوین است نشنیده باشید. وب مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که با کمک یک کیف پول الکترونیکی می‌توانید واحد پول کشورهای مختلف را پرداخت و دریافت کنید، البته توجه داشته باشید وبمانی یک ارز کریپتو یا رمزنگاری شده نیست و به هیچ عنوان مشابه ارزهای بلاک چین نیست.

برای استفاده از وب مانی ابتدا باید در سایت وب مانی ثبت نام کنید و با تکمیل اطلاعات حساب، یک کیف پول الکترونیکی که در واقع یک کد است دریافت کنید. و سپس خواهید توانست برای شارژ وب مانی از طریق صرافی  وبمانی اقدام کنید. انتخاب نوع کیف پول بر عهده‌ی خود شما است. در حال حاضر، وب مانی از کیف پول‌های زیر پشتیبانی می‌کند:

  • WMZ کیف پول دلار ایالات متحده آمریکا
  • WME کیف پول یورو اتحادیه اروپا
    • WMR کیف پول روبل کنفدراسیون روسیه
    • WMU کیف پول گریونا اوکراین
    • WMB کیف پول روبل بلاروس
  • WMS کیف پول سوم قرقیزستان
    • WMY کیف پول سوم ازبکستان
    • WMV کیف پول دانگ ویتنام
    • WMX کیف پول بیت کوین
    • WMG کیف پول طلا

البته ما ایرانیان تنها می توانیم کیف پول های WMZ، WMX و WMG را داشته باشیم و افتتاح سایر کیف پول ها با هویت ایرانی میسر نیست،.

سیستم پرداخت وب مانی بیش از 36 میلیون کاربر دارد که توسط این سیستم می توانید کالای مورد نظر خود را از تعداد زیادی از کشورها من جمله بلوک شوروی، روسیه و یا چین خریداری کنید.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی نیز یک کیف پول بین المللی است که کاربران می‌توانند از خدماتی چون خرید از سایت‌های اینترنتی در سراسر جهان، پرداخت و خرید ارزها دیجیتال بهره ببرند. یکی از مزایای اصلی پرفکت مانی نسبت به سایر کیف پول‌های الکترونیکی تعلق گرفتن سود به مانده حساب پرفکت مانی شما است، هر چند این عدد جذاب نیست اما به هر صورت یک امتیاز محسوب می شود، پرفکت مانی به تمامی کشورها حتی آنهایی که تحت تحریم‌های امریکا هستند، من جمله کشور عزیز ما، خدمات می‌دهد و همین موجب شده است که محبوبیت زیادی نسبت به رقبای خود از جمله پی پال در برخی از کشورها داشته باشد.

وب مانی3

ارز مجازی پرفکت مانی در سال 2007 توسط شرکت پرفکت مانی (Perfect Money Finance Corp) ایجاد شد. نحوه‌ی کار با این سیستم پرداخت به این صورت است که شما ارز رایج خود مانند دلار و یورو را به پرفکت مانی تبدیل و سپس با این ارز جدید اقدام به مبادله و پرداخت می‌کنید. پرفکت مانی قابلیت تبدیل به دیگر ارزهای دیجیتال مانند بین کویت، اتریم و …. را دارد. همچنین می‌توان این ارز را به صورت نقدی به کارت‌های مسترکارت و ویزا کارت واریز کرد. هم اکنون بیش از 250 صراف معتبر در سطح جهان وجود دارند که ارز دیجیتال پرفکت مانی را به دلار و یا دیگر واحدهای پولی مورد نظر شما تبدیل می‌کنند. در ایران نیز برای خرید و یا فروش پرفکت مانی باید به یک صرافی پرفکت مانی فعال در ایران مراجعه کنید.

در حال حاضر بیش از 10 میلیون کاربر و 50 هزار کسب و کار در سراسر جهان با استفاده از پرفکت مانی داد و ستد انجام می‌دهند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.