تاریخ : شنبه, ۶ دی , ۱۴۰۴
1
علیشاهی، در آیین تفاهم نامه همکاری بین اتوموبی و سایپایدک، عنوان کرد:

تمرکز سایپایدک بهره‌برداری از بسترهای فروش آنلاین و دیجیتال مارکتینگ است

  • کد خبر : 222581
  • 02 دی 1404 - 15:49
تمرکز سایپایدک بهره‌برداری از بسترهای فروش آنلاین و دیجیتال مارکتینگ است
بورس تایمز: تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت سایپا‌یدک و شرکت نیروان فناوران پارت (اتوموبی) امضا شد که بر اساس آن، همکاری این دو مجموعه در حوزه ارائه خدمات افترمارکتینگ و توسعه فروش آنلاین لوازم یدکی خودرو شکل می‌گیرد.

مدیرعامل سایپا‌یدک گفت: حوزه فروش، پیش‌قراول حرکت سازمان است و امیدواریم با تحقق هدف‌گذاری‌های ماهانه، شاهد نتایج مطلوبی باشیم که ثمره آن ایجاد و حفظ مشتریان وفادار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی سايت خبری تحلیلی بورس تایمز، امضای تفاهم‌نامه همکاری بین «مجموعه اتوموبی» بازار آنلاین‌ لوازم یدکی و «مجموعه سایپایدک»، بعد از ظهر امروز سه‌شنبه ۲ دی ماه ۱۴۰۴، با حضور رحیم علیشاهی مدیرعامل سایپایدک، علیرضا نیک‌آیین رئیس اتحادیه تعمیرکاران تهران، حامد حیدریان مدیرعامل شرکت نیروان فناوران پارت (اتوموبی)، محمد ساسانی مدیر بازاریابی سایپایدک، جمعی از مدیران ارشد سایپایدک و اصحاب رسانه، در سالن جلسات ساختمان مديريت شرکت سایپایدک برگزار شد.

رحیم علیشاهی مدیرعامل سایپا‌یدک

رحیم علیشاهی، در این نشست گفت: امروزه بخش قابل‌توجهی از بازار قطعات یدکی از طریق پلتفرم‌های آنلاین انجام می‌شود و تمرکز سایپایدک هم بر نهایت بهره‌برداری از بسترهای فروش آنلاین موجود و فروش بیشتر از طریق دیجیتال مارکتینگ است.

وی با تأکید بر اینکه حوزه فروش، پیش‌قراول حرکت سازمان است، تصریح کرد: همزمانی انعقاد این تفاهم‌نامه با ماه پربرکت رجب را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم با تحقق هدف‌گذاری‌های ماهانه، شاهد نتایج مطلوبی باشیم که ثمره آن ایجاد و حفظ مشتریان وفادار خواهد بود.

علیرضا نیک ‎آئین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران

علیرضا نیک ‎آئین، در این نشست خبری گفت: از اعتماد سازمان خدمات پس از فروش سایپا به بخش خصوصی قدردانی می کنیم و با توجه به تردد بیش از ۵ میلیون خودرو در تهران، این فرصت مناسبی برای افزایش رضایت مشتریان است.

نیک ‎آئین، ادامه‌ داد: این تفاهم نامه نشانگر حضور خوب و پرقدرتی است که عزم جدی را برای اجرای این تفاهم نامه وجود دارد که نتایج آن باعث می شود مردم از سردرگمی خرید قطعات با کیفیت و خوب در بیایند و دسترسی به کالاهای با کیفیت و با اصالت را پیدا کنند.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران، در پايان سخنان خود افزود: آمارهای پلتفرم «اتوموبی» نشان می دهد که جایگاه خوبی دارد؛ به طوری که باعث می شود از کشورهای خاورمیانه در این حوزه عقب ننمانیم. همچنین با بارگزاری ۴۰ هزار قلم موارد تخصصی نشان دادیم که حضور پررنگی داریم. همچنین در بخش امداد خودرو آماده هستیم که از ظرفیت تعمیرگاه های کشور و هم تعمیرگاه های مجاز برای ارائه گواهی نامه ها و آموزش ابزار مناسب بهره‌مند شویم.

حامد حیدریان مدیرعامل شرکت اتوموبی

حامد حیدریان، در این نشست گفت: پلتفرم «اتوموبی» با هدف ایجاد بستری مطمئن برای تأمین لوازم یدکی خودرو از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده و با همکاری تأمین‌کنندگان معتبر، بازاری امن و آنلاین برای خرید و فروش قطعات یدکی ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: پلتفرم فروش آنلاین قطعات یدکی اتوموبی در حال حاضر دارای بیش از ۴۰ هزار تنوع کالایی است که با پیوستن سایپایدک و اضافه شدن استان‌های مختلف، این تنوع افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت اتوموبی، بیان داشت: اتوموبی در تلاش است تا روند خرید لوازم یدکی را متحول کند و با کوتاه‌تر و بهینه‌تر کردن زنجیره فروش، به فروشندگان مقیاس‌های مختلف این امکان را دهد تا در فضای آنلاین محصولات خود را عرضه کنند. همچنین خریداران می‌توانند قیمت‌ها و برندهای مختلف را مقایسه کرده و خرید خود را به صورت آسان انجام دهند.

حیدریان، در پايان سخنان خود گفت: این همکاری می‌تواند فصل تازه‌ای در عرصه ارائه خدمات اینترنتی به مشتریان و توسعه بازار لوازم یدکی خودرو در کشور ایجاد کند.

محمد ساسانی مدیر بازاریابی سایپایدک

محمد ساسانی، در این نشست خبری گفت: در راستای توسعه تجارت الکترونیک و تسهیل دسترسی مشتریان به قطعات اصلی و استاندارد، و با توجه به تغییر ذائقه مشتریان از خرید حضوری به خرید آنلاین، پس از بررسی‌های انجام‌شده، پلتفرم فروش آنلاین قطعات یدکی اتوموبی که از جمله پلتفرم‌های موفق در این حوزه است و همکاری مؤثری با اتحادیه تعمیرکاران تهران دارد، به‌عنوان بستر این همکاری انتخاب شد.

وی با اشاره به تأثیر این شیوه فروش در کنترل واکنش بازار افزود: افزایش سهم بازار سایپایدک و دسترسی آسان‌تر مشتریان به قطعات اصلی، موجب تقویت جایگاه برند سایپا خواهد شد.

بنا به این گزارش، در این نشست خبری تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت سایپا‌یدک و شرکت نیروان فناوران پارت (اتوموبی) امضا شد که بر اساس آن، همکاری این دو مجموعه در حوزه ارائه خدمات افترمارکتینگ و توسعه فروش آنلاین لوازم یدکی خودرو شکل می‌گیرد.

خبرنگار: صمد یوسفی

لینک کوتاه : https://bourstimes.ir/?p=222581
  • ارسال توسط :
  • 9 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تمرکز سایپایدک بهره‌برداری از بسترهای فروش آنلاین و دیجیتال مارکتینگ است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.