کد خبر : 174648
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اسفند 1400 - 18:23

تور کیش؛ فرصت تجارت همراه با تفریح

تور کیش؛ فرصت تجارت همراه با تفریح

تور کیش یکی از پر طرفدارترین تورهای داخلی در ایران است که بیش از همه به سبب جاذبه های تفریحی و تجاری پر متقاضی شده. چه تفریحات و چه مراکز خرید این جزیره در پیوند با جغرافیای آن قرار دارند و جایگاه بالای خود را مدیون آب های آبی خلیج پارس هستند. این تور به

تور کیش یکی از پر طرفدارترین تورهای داخلی در ایران است که بیش از همه به سبب جاذبه های تفریحی و تجاری پر متقاضی شده. چه تفریحات و چه مراکز خرید این جزیره در پیوند با جغرافیای آن قرار دارند و جایگاه بالای خود را مدیون آب های آبی خلیج پارس هستند. این تور به صورت مداوم از سوی سایت های گردشگری و آژانس های مسافرتی در حال برگزاری است و مسافران بسیاری مشتاق به رزرو آن هستند.

آنچه مهم است کسب اطلاعات کافی در زمینه انتخاب بهترین تور و برنامه ریزی برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت های گردشگری در این جزیره است. به همین منظور در یاداشت پیش رو این تور را معرفی خواهیم کرد و از مهم ترین جاذبه های آن نام خواهیم برد.

از کیش چه می دانید؟

کیش یکی از 21 جزیره خلیج پارس است که در کنار قشم، لاوان، تنب بزرگ، تنب کوچک و فارو قرار گرفته و بیش از تمام همسایگان خود شهرت یافته. این جزیره از زیبا ترین جزایر ایران است که در استان هرمزگان واقع شده و مکان های دیدنی بسیاری دارد. بومیان، کارفرمایان، دانشجویان، کارمندان، سرمایه گذاران و اتباع خارجی شهروندان این منطقه هستند.

جزیره کیش در سال 1349 و پس از بازدید هیأتی از مشاوران ایرانی و آمریکایی به عنوان یک مرکز توریستی بین المللی انتخاب شد. این جزیره اکنون یکی از برترین و لوکس ترین مقاصد گردشگری در ایران است که سالانه مسافران بسیاری از داخل و خارج ایران دارد. رزرو تور کیش از مشهد ، تور کیش از تهران، تور کیش از تبریز و تور کیش از اصفهان پر متقاضی ترین تورهای داخلی در ایران هستند.

جاذبه های کیش؛ از همه نوع برای همه

تنوع جاذبه های کیش به تمام مسافران فرصت خوشگذرانی می دهند. چه دوستداران دریا که تمایل دارند مهمان عمق آب ها شوند و چه کسانی که ترجیح می دهند سوار بر شتر بیابان گردی کنند. حتی افرادی که عاشق خرید هستند نیز در این جزیره فرصت های دلخواه خود را در اختیار دارند. تفریح، خرید، بازدید از مناطق طبیعی و تاریخی از مهم ترین جاذبه های تور کیش برای مسافران است.

تفریح در دل دریا و کویر

تور کیش؛ فرصت تجارت همراه با تفریح2

تفریحات جزیره کیش به طور کلی در دو دسته دریایی و غیر دریایی قرار می گیرند. آب های این جزیره مهیج ترین تفریحات را تقدیم مهمانان می کنند. در دل این آب ها می توانید غواصی کنید، سوار بر کشتی آکواریوم به تماشای دنیای آبزیان بنشینید و یا سوار بر قایق دیوانه با سرعتی حیرت آور روی آب دور بزنید. البته اگر به هر دلیلی تمایل به بازی های دریایی ندارید، بیابان کیش هم می تواند تفریحاتی مهیج را تقدیم شما کند. شما می توانید سوار بر شتر کیش را دور بزنید و یا آفرود سواری را تجربه نمایید.

پاراسل، غواصی، کشتی آکواریوم، اسکوتر زیر دریایی، کریزی بوت، فلای بورد و شنا مهم ترین تفریحات آبی و بانجی جامپینگ، جایرو کوپتر، آفرود سواری، تور صحرا و قلعه وحشت محبوب ترین تفریحات غیر دریایی جزیره هستند.

بازدید از مناظر جذاب

کیش مناطق دیدنی بسیاری دارد که برخی به صورت طبیعی شکل گرفته اند و برخی سازه های دست انسان هستند. از جمله این مکان های دیدنی می توان به کشتی یونانی اشاره کرد که سال ها پیش در آب های این جزیره به گل نشسته و اکنون منظره ای زیبا را تقدیم مسافران می کند. درخت سبز نیز مجموعه ای دیدنی در کیش است که مردمان آن را مقدس می پندارند و برای طلب حاجت به زیارت آن می پردازند.

دلفیناریوم کیش جایی است که می توانید بازی حیرت آور و تماشایی دلفین های باهوش را ببینید و لذت ببرید. دو شهر کاریز کیش و شهر باستانی حریره نیز از مناطق تاریخی و دیدنی در این منطقه هستند.

خریدهای برند و ارزان

کیش یک منطقه آزاد اقتصادی است و قوانین سهل گیرانه در صادرات سبب شده تجارت در آن پر رونق باشد. این امر همچنین سبب برپایی انواع مراکز خرید در این منطقه شده که از تنوع بی نظیری برخوردارند. در این شهر هم می توانید به مراکز لوکس با انواع اجناس برند دسترسی داشته باشید و هم به بازارهای ارزان با اجناس قیمت مناسب.

در مراکز خرید لوکس این جزیره امکانات بسیاری تعبیه شده که رستوران های مجلل، فود کورت، کافی شاپ، سالن های ورزشی و سینما هفت بعدی بخشی از آنها می باشد. از جمله مراکز خرید گران قیمت می توان به مرکز خرید سارینا 1، مرکز خرید دامون، مرکز خرید کوروش و مرکز خرید رویامال اشاره کرد و از مراکز ارزان قیمت می توان از مرکز خرید زیتون، مرکز خرید مروارید، بازار پانیذ، بازار مریم و بازار مرجان نام برد.

قیمت تور کیش و عوامل مؤثر بر آن

هزینه تور کیش به عوامل متعددی بستگی دارد که زمان سفر، کیفیت محل اقامت، شیوه سفر و خدمات تور مهم ترین آنها هستند. شما با تغییر در هر کدام از این فاکتورها می توانید قیمت تور را متناسب با بودجه خود تنظیم کنید.

زمان سفر؛ از اوج مسافرپذیری تا خلوتی جزیره

تور کیش؛ فرصت تجارت همراه با تفریح3

زما سفر در هزینه آن بسیار مهم است. تورهای کیش در زمان های پرطرفداری چون نوروز و تعطیلات بسیار پر متقاضی هستند و به همین دلیل با قیمت بیشتری عرضه می شوند. از طرفی اوج زمستان و فصل امتحانات که بسیاری از افراد نمی توانند سفر کنند، تورها کاهش قیمت پیدا می کند. پس شما با انتخاب یک زمان مناسب می توانید قیمت کمتری برای تور بپردازید.

کیفیت اقامتگاه؛ چند ستاره رزرو کنیم؟

اینکه هتل شما در کیش چند ستاره باشد نوع تور شما را تعیین می کند. تورهای لوکس در هتل های پنج و جهار ستاره مثل ترنج، داریوش، مارینا پارک و کوروش برگزار می گرددند و تورهای ارزان قیمت در هتل هایی چون فانوس، تعطیلات و ققنوس قابل رزرو هستند. در این میان می توانید با انتخاب هتل های سه ستاره یک تور اکونومی با کیفیت متوسطِ رو به بالا رزرو نمایید.

مدت زمان اقامت در کیش

اغلب تورهای کیش برای سه تا چهار روز برگزار می گردند. در هر صورت مدت زمان اقامت در کیش هزینه تور شما را تغییر می دهد. با انتخاب یک تور سه یا چهار روزه می توانید از فرصت های بسیاری برای تفریح و خرید در این جزیره زیبا برخوردار گردید.

شیوه سفر (هوایی/ زمینی)

سفرهای زمینی همواره ارزان تر اما خسته کننده تر هستند؛ به ویژه برای مبادی دور از کیش. با رزرو تور زمینی باید نیمی از مسیر را با قطار و نیمی دیگر را با کشتی یا قایق طی کنید. تورهای هوایی در مبادی دورتر بسیار پرطرفدارند و سریع ترین و راحت ترین راه ممکن برای رسیدن به جزیره هستند. برای کاهش هزینه تور هوایی می توانید منتظر ارائه بلیط کیش لحظه آخری و ارزان قیمت باشید.

خدمات تور کیش

خدمات تور کیش شامل رزرو بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل، ترنسفر استقبال و بدرقه و آفرهای تفریحی می شود. البته این خدمات در سایت های مختلف کمتر یا بیشتر است و به همین دلیل تورهای کیش با قیمت های متنوعی عرضه می شوند.

چگونه تور کیش از تهران را رزرو کنیم؟

تور کیش از تهران پر متقاضی ترین تور برای سفر به این مقصد است. این تور به هر دو صورت هوایی و زمینی برگزار می گردد و نه تنها پایتخت نشینان بلکه اهالی شهرهای مختلف نیز از رزرو کنندگان آن می باشند. قیمت این تور با توجه به فاکتورهایی که پیشتر عنوان شد متغیر است و به صورت لوکس، اکونومی و ارزان قابل رزرو می باشد.

برای خرید تور ارزان قیمت کیش از تهران می توانید علاوه بر انتخاب یک زمان کم طرفدار برای سفر، با قطار سفر کنید و یک هتل دو یا یک ستاره رزرو نمایید. امروز امکان خرید آنلاین تورهای کیش به راحتی فراهم شده و برای رزرو یک تور مناسب فقط کافی است به سایت های گردشگری مثل سفرآس24 ، رسپینا ، علی بابا مراجعه کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.