کد خبر : 144303
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 بهمن 1400 - 20:20

معرفی مطرح ترین ارزهای دیجیتال بازار

معرفی مطرح ترین ارزهای دیجیتال بازار

بازار ارزهای دیجیتال با وجود تمام ریسک هایی که دارد در سال های اخیر توانسته تعداد افراد زیادی را به سمت خود جذب کند. به طوری که در میهمانی‌های خانوادگی احتمالا بحث‌هایی درباره این بازار شنیده اید. افرادی که شاید سودهای بسیار خوبی گرفته و دیگران را به سمت این بازار ترغیب می‌کنند. برای افرادی

بازار ارزهای دیجیتال با وجود تمام ریسک هایی که دارد در سال های اخیر توانسته تعداد افراد زیادی را به سمت خود جذب کند. به طوری که در میهمانی‌های خانوادگی احتمالا بحث‌هایی درباره این بازار شنیده اید. افرادی که شاید سودهای بسیار خوبی گرفته و دیگران را به سمت این بازار ترغیب می‌کنند. برای افرادی که تازه می‌خواهند وارد این حوزه شوند مهم ترین سوال این است که کدام ارز را باید انتخاب کنند؟ از این رو در این مطلب قصد داریم مطرح ترین ارزهای دیجیتال بازار را معرفی کنیم. لازم به ذکر است که از نظر کارشناسان و تحلیلگران، این ارزها جزء بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری هم هستند.

خرید و فروش بیت کوین

بدون شک بارزترین و مطرح ترین ارز دیجیتال بازار بیت کوین است به طوری که بسیاری از مردم، ارز دیجیتال را با بیت کوین می‌شناسند. شروع تکنولوژی خارق العاده بلاکچین با بیت کوین رقم خورد و اولین بار در این رمز ارز مورد استفاده قرار گرفت. این تکنولوژی باعث شد سرعت پردازش تراکنش‌ها بالا رود، هزینه‌ها کاهش یابد و از طرفی امنیت شبکه هم افزایش یابد. بیت کوین اولین ارز دیجیتال بازار بوده که اکنون با داشتن بیشترین حجم معاملاتی، به عنوان پادشاه رمز ارزها شناخته می‌شود. در تاریخ رمز ارز‌ها بیت کوین دومین ارز از لحاظ بیشترین رشد بوده و جز با ارزش ترین ارزهای دیجیتال است. برای خرید و فروش بیت کوین می توانید از لینک زیر اقدام کنید.

https://www.iranicard.ir/bitcoins-خرید-و-فروش-بیت-کوین/

خرید و فروش اتریوم

دومین ارز دیجیتال مطرح بازار بدون شک اتریوم است. بر خلاف بیت کوین که یک شبکه تبادلات مالی محسوب می‌شود، اتریوم یک اکوسیستم کاربردی است. به این شکل که این اکوسیستم امکان راه اندازی قراردادهای هوشمند، نرم افزارهای غیر متمرکز و توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFT را فراهم کرده است. اکنون اتریوم به پرکاربردترین و بزرگترین شبکه بلاکچین برای برنامه‌های غیر متمرکز تبدیل شده است. اتریوم تنها ارز دیجیتالی است که در کوتاه مدت رشد آن از بیت کوین هم پیشی گرفت. از این رو بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که امکان دارد در سال‌های آینده اتریوم از بیت کوین سبقت بگیرد. تحلیلگران توصیه می‌کنند برای وارد شدن به بازار ارزهای دیجیتال حتما اتریوم را به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه‌های خود در نظر بگیرید. اگر شما هم به دنبال خرید و فروش اتریوم هستید می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

https://www.iranicard.ir/ethereum-اتریوم/

معرفی مطرح ترین ارزهای دیجیتال بازار

خرید و فروش تتر

تتر سومین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار است. این ارز مطرح ترین استیبل کوین بازار بوده که بسیاری از مشکلات کاربران را حل کرده است. همانطور که می دانید خرید و فروش ارزهای دیجیتال با فراز و نشیب‌های متعددی روبرو است و کاربران برای حفظ ارزش دارایی‌های خود، باید در زمان سقوط بازار ارزهای دیجیتال خود را به ارزهای فیات تبدیل می‌کردند و بعد از مدتی دوباره رمز ارز خریده و وارد بازار می‌شدند. از این رو استیبل کوین‌ها به بازار عرضه شدند تا کاربران بتوانند برای در امان ماندن از سقوط بازار دارایی‌های خود را به تتر تبدیل کنند. تفاوت تبدیل به تتر نسبت به ارزهای فیات سریع‌تر شدن این تراکنش‌ها و کاهش هزینه‌ها است. یکی دیگر از مشکلات کاربران سقف خرید و فروش و تبدیل ارزها در صرافی‌های مختلف است که کاربران را برای مبادلات متعدد محدود می‌کند. به همین جهت استیبل کوین‌ها و به خصوص تتر توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. حتی برای کاربران ایرانی هم که می‌خواهند از تورم‌های موجود فرار کنند تتر می‌تواند گزینه مناسبی باشد. به هر جهت تتر به عنوان سومین ارز مطرح بازار بوده و نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد. برای خرید و فروش تتر می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

https://www.iranicard.ir/خرید-و-فروش-تتر/

معرفی مطرح ترین ارزهای دیجیتال بازار

نتیجه گیری

در بالا به توضیح مطرح ترین ارز‌های دیجیتال بازار پرداختیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از ارز‌ها فقط کافی است نام هر کدام را در اینترنت جستجو کنید تا به طیف گسترده ای اطلاعات دست پیدا کنید. یکی دیگر از نکات مهم خرید ارزهای دیجیتال انتخاب یک صرافی مطمئن و مناسب است. ایرانیکارت یکی از صرافی‌های مطرح ارز دیجیتال است که با داشتن تیم پشتیبانی خوب و سابقه بالا در این حوزه فعالیت می‌کند. برای اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق وب سایت رسمی ایرانیکارت به آدرسiranicard.ir  اقدام کنید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.