کد خبر : 108352
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 17:23

10 روش اثبات شده برای افزایش ترافیک وب سایت که باعث افزایش ترافیک وب سایت می شود

10 روش اثبات شده برای افزایش ترافیک وب سایت که باعث افزایش ترافیک وب سایت می شود

بسیاری از کسب و کارها برای فکر کردن به استراتژی های جدید و خلاقانه برای بهبود ترافیک وب سایت تلاش می کنند. اطلاعات نادرست زیادی در اینترنت در رابطه با نحوه جذب بازدیدکنندگان بیشتر وجود دارد که ممکن است منجر به تکرار همان تکنیک های قدیمی و عدم دریافت نتیجه شود.   اگر می خواهید

بسیاری از کسب و کارها برای فکر کردن به استراتژی های جدید و خلاقانه برای بهبود ترافیک وب سایت تلاش می کنند.

اطلاعات نادرست زیادی در اینترنت در رابطه با نحوه جذب بازدیدکنندگان بیشتر وجود دارد که ممکن است منجر به تکرار همان تکنیک های قدیمی و عدم دریافت نتیجه شود.

 

اگر می خواهید ترافیک وب سایت را در هر دو رویکرد ارگانیک و پولی بهبود بخشید، در اینجا ده استراتژی آزمایش شده و واقعی آورده شده است.

 

  1. 1. تحقیقات کلیدواژه را انجام دهید

کلمات کلیدی مرتبط را همیشه در متن خود بگنجانید. کلمات کلیدی باید به صورت ارگانیک مورد استفاده قرار گیرند، نه اینکه آنقدر در مطالب انباشته شوند که از مفهوم اصلی منحرف شوند یا حواس خواننده را پرت کنند. کلمات کلیدی باید در سراسر محتوا استفاده شوند، مانند توضیحات متا، عنوان صفحه، URL، سرصفحه ها و چند بار در متن.

 

میتوان از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند Moz، Ahrefs و SEMrush استفاده کرد. این سایت‌ها نشان می‌دهند که رقبا از چه کلمات کلیدی استفاده می‌کنند، چقدر مردم کلمات کلیدی را جستجو می‌کنند، این عبارت برای تبلیغات کلیکی چقدر پرهزینه است، کلمات کلیدی مشابه، و تعداد زیادی اطلاعات مفید دیگر برای کمک به راهنمایی استراتژی کلمات کلیدی. استخدام یک سئو کار گزینه دیگری است، زیرا آنها می توانند بینش مفیدی را ارائه دهند و ممیزی را برای کشف مسائلی که ممکن است مانع از نمایش سایت شما در موتورهای جستجو شوند، انجام دهند. برای سایت ها شرکتی گروه گوگل آپ دو پکیج دارد :

 

  1. 2. محتوای به یاد ماندنی تولید کنید

به اشتراک گذاشتن مطالب کافی نیست. شما همچنین باید محتوایی تولید کنید که به یاد ماندنی باشد و شلوغی را از بین ببرد. در حقیقت، یکی از موثرترین استراتژی ها برای افزایش ترافیک وب سایت، ارائه محتوای مرتبط و به یاد ماندنی است.

 

Google توسط افراد برای یافتن پاسخ های دقیق، کامل و صحیح به سؤالات آنها استفاده می شود و مطالب شما باید برای ارائه این پاسخ ها در دسترس باشد. در واقع، وب‌سایت‌هایی که مطالب وبلاگ دارند، 434 درصد بیشتر صفحات فهرست‌شده توسط موتورهای جستجو را نسبت به آن‌هایی که ندارند، ایجاد می‌کنند. علاوه بر این، سایت‌هایی که بیش از 16 پست در ماه تولید می‌کنند، تقریباً 3.5 برابر بازدیدکنندگانی هستند که صفر تا چهار مقاله در ماه می‌نویسند.

2

نکته اصلی این است که وقتی به مطالبی که ایجاد می کنید اهمیت می دهید، به طور منظم آپلود می کنید و آنچه را که مخاطبان شما می خواهند ببینند بررسی می کنید، ترافیک وب شما باید افزایش یابد.

 

  1. 3. ارسال پست های مهمان

وبلاگ نویسی مهمان در سایر وب سایت ها یک رویکرد کارآمد برای ایجاد بک لینک، افزایش ترافیک ارجاع و بهبود رتبه صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) است. برای ارائه، همیشه باید تحقیقات گسترده ای را در وب سایت های حوزه کاری خود انجام دهید.

 

برای شروع، محتوای یک وب سایت را برای اطمینان از کیفیت خوب آن، و همچنین محدودیت های دامنه و محدودیت های وبلاگ نویسی مهمان بررسی کنید. علاوه بر این، از مجله بپرسید که آیا آنها این قطعه را در شبکه های اجتماعی تبلیغ می کنند و شما را تگ می کنند.

 

  1. 4. صفحات رسانه های اجتماعی فعال را حفظ کنید

اهمیت رسانه های اجتماعی در جذب بازدیدکنندگان قابل اغراق نیست. در اینجا چند نمونه از نحوه استفاده از آن برای افزایش ترافیک وب سایت آورده شده است:

 

مطالب (وبلاگ ها، کتاب های الکترونیکی، مقالات سفید، اینفوگرافیک ها، ویدئوها و غیره) را در کانال های رسانه های اجتماعی خود توزیع کنید.

به دنبال کنندگان پاسخ دهید، مطالب آنها را مجدداً ارسال کنید و آنها را در پست های خود تگ کنید.

از هشتگ های مرتبط استفاده کنید.

هنگامی که محتوای جدید منتشر شد، پیوند موجود در بیو خود را برای تبلیغ آن به روز کنید.

عکس روی جلد را تغییر دهید تا محتوای جدید را تبلیغ کنید تأثیرگذارانی را که ممکن است به محتوا علاقه مند باشند را تگ کنید.

با دادن لینک به کار شما به کسانی که به دنبال راه حل هستند پاسخ دهید.

3

  1. 5. با استفاده از تبلیغات ترافیک وب سایت را افزایش دهید

جستجوی پولی، شبکه های اجتماعی و تبلیغات نمایشی ممکن است همه راه های موثری برای افزایش ترافیک وب سایت باشند. هر راه حل دارای مزایا و معایبی است – به عنوان مثال، کاربران می توانند تبلیغات نمایشی را مسدود کنند و میانگین هزینه هر کلیک برای تبلیغات گوگل در شبکه جستجو بین 0.05 تا 1 دلار به ازای هر کلیک است – بنابراین تعیین بودجه و اهداف قبل از صرف هزینه بسیار مهم است.

 

به عنوان مثال، هنگام اجرای تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)، بسیار مهم است که با یک کمپین و چند گروه تبلیغاتی متمایز شروع کنید که حاوی عباراتی است که می‌خواهید بیشترین هدف را داشته باشید. پس از شروع کمپین ها، نحوه واکنش مخاطبان به شرایط خاص را مشاهده کنید. شاید یک عبارت صرفاً برداشت‌هایی ایجاد می‌کند که ترافیک وب‌سایت را بهبود نمی‌بخشد، در حالی که دیگری باعث ایجاد کلیک و تبدیل می‌شود.

 

 

 

 

ارسال خبرنامه از طریق ایمیل

ارتقای محتوا با استفاده از خبرنامه های ایمیل یک روش عالی برای بهبود ترافیک وب سایت است. در اینجا چند روش عالی برای بازاریابی ایمیلی آورده شده است:

 

در قسمت موضوع و متن ایمیل، اطلاعات جذابی از مطالب ارائه دهید.

پیوند یا دکمه ای را اضافه کنید که مشترکین ممکن است از آن برای دسترسی به محتوای اضافی استفاده کنند.

بررسی کنید که ایمیل های شما سازگار با موبایل باشد. از آنجایی که دستگاه های تلفن همراه 46 درصد از باز شدن ایمیل ها را تشکیل می دهند، پیوندها باید به راحتی قابل مشاهده باشند.

با ارائه نام مشترک از استراتژی های شخصی سازی استفاده کنید.

از تم های خوب طراحی شده استفاده کنید تا ایمیل را از نظر زیبایی شناسی جذاب کنید.

تست A/B باید برای تعیین اینکه کدام نسخه از ایمیل‌ها بیشترین باز بودن را دارند استفاده شود

  1. ارتباط با اینفلوئنسرها

اینفلوئنسرها در صنعت مشتاق هستند اطلاعاتی را ارائه دهند که مخاطبانشان از آن لذت ببرند. کسب‌وکارها ممکن است به روش‌های مختلفی با اینفلوئنسرها ارتباط برقرار کنند، از جمله:

 

اگر مقاله شما حاوی ارجاع به مطالب یا مطالعه تأثیرگذار است، آنها را در یک پست رسانه اجتماعی تگ کنید.

درخواست مصاحبه / پرسش و پاسخ با اینفلوئنسر کنید، سپس هنگام انتشار محتوا، اینفلوئنسر را تگ یا ایمیل کنید. آنها تقریباً مطمئناً کار شما را با مخاطبان خود به اشتراک خواهند گذاشت.

با بسیاری از اینفلوئنسرها جمع‌بندی کنید (مثلاً «10 کارشناس روندهای کسب‌وکارهای کوچک را برای سال 2022 پیش‌بینی می‌کنند») و وقتی محتوا را در رسانه‌های اجتماعی تبلیغ می‌کنید، هر مشارکت‌کننده را تگ کنید.

اینفلوئنسرها می توانند برای انتشار پست های حمایت شده در پروفایل رسانه های اجتماعی خود پول دریافت کنند.

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، از ابزارهایی مانند HypeAuditor و BuzzSumo برای پیدا کردن تأثیرگذاران ایده‌آل در حوزه خود استفاده کنید، یا با یک آژانس بازاریابی دیجیتال تماس بگیرید که می‌تواند به شما کمک کند.

 

  1. یک ابزار یا محتوای مفید صنعتی ایجاد کنید ارائه یک چیز مفید به مشتریان بالقوه یک روش فوق العاده برای افزایش بازدیدکنندگان است. به عنوان مثال، در کسب و کار بازاریابی محتوای خود، یک الگوی تقویم سرمقاله ایجاد کردیم که برای دانلود رایگان برای همه در دسترس بود. ما می‌خواستیم بستری را برای بازاریابان فراهم کنیم تا به آنها کمک کنیم محتوا را راحت‌تر ایجاد و به اشتراک بگذارند.

 

ابزارها و مطالب مختلفی را ایجاد کنید که به نفع افراد در بخش شما باشد و سپس آنها را به صورت رایگان در وب سایت های آنها در دسترس قرار دهید. می‌توانید با انتشار محتوا/ابزارهای دروازه‌دار (ارائه مواد و منابع در ازای اطلاعات تماس کاربر) بازده خود را بهینه کنید و سرنخ‌های جدید را پیدا کنید. یکی دیگر از استراتژی‌های افزایش ترافیک وب‌سایت، تبلیغ محتوا/ابزارها در گروه‌ها یا انجمن‌های مرتبط لینکدین است که در آن متخصصان صنعت ارتباط برقرار می‌کنند.

 

  1. بیانیه های مطبوعاتی را در نشریات مهم توزیع کنید

کسب‌وکارهایی که برای بازاریابی خود یا مشتریانشان بیانیه‌های مطبوعاتی می‌نویسند، نباید به سادگی آن‌ها را در یک پلتفرم سندیکایی بیانیه مطبوعاتی پست کنند و منتظر بمانند تا ببینند چه اتفاقی می‌افتد. آنها باید به طور فعال انتشار را تبلیغ کنند و آن را در وب سایت ها و روزنامه های مهم در بخش های مربوطه خود توزیع کنند.

 

وقتی می‌خواهیم اخبار عالی درباره مشتری به اشتراک بگذاریم، آن را به وبلاگ‌ها و روزنامه‌های صنعتی که مخاطبان هدف آن‌ها می‌خوانند ارسال می‌کنیم. در نتیجه، ما می‌توانیم ده‌ها سرنخ جدید تولید کنیم و ترافیک ارجاع را برای مشتری افزایش دهیم.

 

  1. بک لینک ها مبادله کنید!

چندین چشم انداز برای تبادل بک لینک با شرکت های بسیاری وجود دارد که سعی در افزایش ترافیک وب سایت دارند. با سایت های مرتبط تماس بگیرید و محتوای خود را به عنوان منبع اضافی برای یکی از قطعات آنها ارائه دهید. برای شیرین کردن معامله، یک مبادله بک لینک با سود متقابل ارائه دهید، و پیشنهاد دهید یکی از پیوندهای آنها را نیز در پست خود قرار دهید.

 

 

مثلا در یکی از پروژه های ما وب سایتی با مبادله بک لینک و پست رسانه های اجتماعی موافقت کرد که منجر به افزایش بازدید 23245 درصدی شد! کسب و کارهایی که شریک مناسبی را برای تبادل بک لینک خود پیدا می کنند ممکن است سود زیادی ببرند.

 

افزایش ترافیک وب سایت در حال حاضر

کسب و کارهایی که این روش ها را انجام می دهند باید انتظار داشته باشند که در طول زمان شاهد افزایش ترافیک وب سایت باشند. در حالی که بسیاری از این استراتژی‌ها پاداش فوری به همراه دارند، برخی دیگر به زمان و صبر بیشتری نیاز دارند. با آزمایش روش های مختلف و ارزیابی نتایج، به پیشروی ادامه دهید.

 

نویسنده مطلب :

 

مستر وب سئو

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.