کد خبر : 215623
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1402 - 18:31
دیدگاه‌ها برای ۵ رمزارز کم‌حجم با قابلیت رشد در سال ۲۰۲۴! بسته هستند

۵ رمزارز کم‌حجم با قابلیت رشد در سال ۲۰۲۴!

۵ رمزارز کم‌حجم با قابلیت رشد در سال ۲۰۲۴!

زمان مطالعه: 3 دقیقه پس از انتشار خبر ادغام شبکه Celestia با کیت توسعه زنجیره‌ای پالیگان (CDK)، رمزارز تیا به سرعت به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۲۰.۷۹ دلار رسید و حجم معاملات روزانه این کوین نیز ۲۸۰ میلیون را به دست آورد. طی هفته‌های اخیر، سلستیا به طور قابل‌توجهی افزایش داشته و توانسته است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

پس از انتشار خبر ادغام شبکه Celestia با کیت توسعه زنجیره‌ای پالیگان (CDK)، رمزارز تیا به سرعت به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۲۰.۷۹ دلار رسید و حجم معاملات روزانه این کوین نیز ۲۸۰ میلیون را به دست آورد.

طی هفته‌های اخیر، سلستیا به طور قابل‌توجهی افزایش داشته و توانسته است بهترین عملکرد را در سال ۲۰۲۴ از خود نشان دهد. اکنون تیا با قیمت ۱۹.۶۲ دلار معامله می‌شود و تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند تیا می‌تواند یک‌ بار دیگر قیمت ۲۵ دلار را تست کند.

در ادامه ۵ کوین کم‌حجم که می‌توانند شبیه تیا رشد کنند، معرفی می‌شود:

کوین‌های کم‌حجم (Low-Cap) همان‌طور که از نامشان پیدا است به دلیل حجم کم، پتانسیل نوسانات شدید قیمتی را دارند. این مسئله آنها را به کوین‌های محبوب و پرریسک برای سرمایه‌گذاری تبدیل می‌کند.

ارز دیجیتال KAS

رمزارز بومی کسپا با نماد KAS یک توکن Low-Cap است که با پس گرفتن میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه به نقطه عطف خود در سال ۲۰۲۴ رسیده است. این توکن با مکانیسم اجماع اثبات کار (PoW) و پروتکل GHOSTDAG برای ایجاد همزیستی و رسیدن به بلوک‌ها فعالیت می‌کند.

کسپا هنوز در کوین بیس، بایننس و OKX فهرست نشده ولی با این حال تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که کسپا به دلیل نقدینگی بالا و علاقه سرمایه‌گذاران، ممکن است ۲۶۵۰ درصد افزایش قیمتی را تجربه کند.

ارز دیجیتال SUI

سویی یکی دیگر از توکن‌های کم‌حجم مناسب سرمایه‌گذاری برای آینده است که اخیراً رشد ۳۶۱ درصدی را تجربه کرده و به بالاترین سطح سالانه خود یعنی ۱.۶۶ دلار رسیده است.

تحلیل‌ها نشان‌دهنده این است که آینده سویی مثبت است و در ماه‌های آینده به ۱.۹۶ دلار خواهد رسید.

ارز دیجیتال ALGT

آلگوتک با نقشه راه چشمگیر خود و همچنین زیرساخت فنی مقیاس‌پذیر توانسته است توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کند.

این توکن با هدف مدیریت مسائل واقعی مانند اجرای سریع و انجام حجم بالای تراکنش‌ها ایجاد شده است و با توجه به عملکرد فوق‌العاده خود در سال ۲۰۲۴ پیش‌بینی می‌شود قیمت آن از سطح فعلی یعنی ۰.۰۴ دلاری بیشتر شود و به بالاترین حد تاریخی خود یعنی ۰.۱۵ دلار برسد؛ یعنی یک افزایش قابل توجه ۲۷۵ درصدی.

ارز دیجیتال QUBIC

کیوبیک یک گروه قوی و بنیانگذار مشترکی با پروژه مهم IOTA دارد. شباهت‌های اولیه بین این پروژه و پروژه کسپا به تحلیل‌گران در پیش‌بینی روند پروژه کمک می‌کند.

چنانچه کوبیک بتواند در صرافی‌هایی مانند کوین بیس یا بایننس فهرست شود، در معرض نقدینگی بالا قرار خواهد گرفت و احتمال دارد از سطح ۰.۰۰۰۱۵۸ دلاری عبور کند.

ارز دیجیتال NXRA

توکن نکسرا با عرضه ۸۵۰ میلیونی، به عنوان مرکزی برای اکوسیستم AllianceBlock Nexera است که نشان‌دهنده یک رویکرد پیچیده برای ایجاد سودمندی و بهبود اقتصاد توکن است.

در این پلتفرم مزایایی مانند مشارکت در فرآیندهای تصمیم‌گیری و تأثیرگذاری بر جهت‌گیری استراتژیک وجود دارد. نکسرا اکنون با قیمت ۰.۱۳۰۶ معامله می‌شود؛ حدود ۳۰۰ درصد بیشتر از زمانی که در لیست قرار گرفت. تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند نکسرا می‌تواند در سال ۲۰۲۴ افزایش بیشتری داشته باشد و به ۰.۳۱۵ دلار برسد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ۵ رمزارز کم‌حجم با قابلیت رشد در سال ۲۰۲۴! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.