کد خبر : 216088
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1402 - 14:30
دیدگاه‌ها برای ۳ تریلیون شیبا طعمه یک نهنگ شد! بسته هستند

۳ تریلیون شیبا طعمه یک نهنگ شد!

۳ تریلیون شیبا طعمه یک نهنگ شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه قیمت شیبا اینو (SHIB)، طی ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۷۰ درصد افزایش یافته و باعث ایجاد خوش‌بینی در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بازار ارز دیجیتال شده است. در میان این افزایش قیمت، پلتفرم اطلاعاتی وال‌آلرت (Whale Alert) اعلام کرد که یک نهنگ SHIB حدود ۳.۰۲ تریلیون توکن جمع‌آوری کرده است.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت شیبا اینو (SHIB)، طی ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۷۰ درصد افزایش یافته و باعث ایجاد خوش‌بینی در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بازار ارز دیجیتال شده است.

در میان این افزایش قیمت، پلتفرم اطلاعاتی وال‌آلرت (Whale Alert) اعلام کرد که یک نهنگ SHIB حدود ۳.۰۲ تریلیون توکن جمع‌آوری کرده است. این تراکنش، نشان‌دهنده علاقه و اعتماد سرمایه‌گذاران بزرگ به این ارز دیجیتال است.

افزایش قیمت اخیر، در پی تعدادی از پیشرفت‌های اکوسیستم شیبا به وقوع پیوسته است. از جمله این پیشرفت‌ها می‌توان به راه‌اندازی ان‌اف‌تی‌های شیبوشی (SHIboshi)، راه‌اندازی قریب‌الوقوع توکن KNINE، پل فچ‌شاربی (FETCH Sharbi) و غیره اشاره کرد.

به نظر می‌رسد پس از جابه‌جایی نزدیک به ۳ تریلیون توکن SHIB، فعالان بازار انتظار افزایش بیشتر قیمت را دارند.

قیمت شیبا طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۶۷ درصدی به ۰.۰۰۰۰۲۱۸۷ دلار و حجم معاملات آن با افزایشی ۳۵۰ درصدی به نزدیک ۶ میلیارد دلار رسیده است.

اندیکاتورهای تکنیکال مختلف، نشان‌دهنده احتمال ادامه صعود قیمت در آینده است. همچنین داده‌های مربوط به بازار مشتقات این توکن نیز چنین موضوعی را تأیید می‌کند.

شاخص بهره باز (open interest) شیبا، ۸۸.۰۳ درصد و حجم معاملات ۳۶۱.۱۶ درصد افزایش یافته که نشان از رشد فعالیت بازار و جذب سرمایه است. شاخص فاندینگ ریت نیز افزایش یافته؛ زیرا آمادگی سرمایه‌گذاران برای شرکت در پوزیشن‌های خرید بیشتر شده است.

در مجموع، به نظر می‌رسد آینده قیمت شیبا اینو روشن است. با این حال، سرمایه‌گذاران باید به رسیدن به شرایط اشباع خرید و امکان اصلاح قیمت توجه داشته باشند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ۳ تریلیون شیبا طعمه یک نهنگ شد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.