کد خبر : 208213
تاریخ انتشار : شنبه 12 شهریور 1401 - 17:27
دیدگاه‌ها برای یکتا الکترونیک فروشگاه پخش انواع اتصالات بسته هستند

یکتا الکترونیک فروشگاه پخش انواع اتصالات

یکتا الکترونیک فروشگاه پخش انواع اتصالات

در هر حوزه‌ای اتصالات از جمله مهم‌ترین بخش‌ها محسوب می‌شوند. چرا که عملکرد شبکه‌ی مورد نظر شما به نوع و کیفیت کانکتورها و سوکت‌ها وابسته است. تامین کنندگان متعددی وجود دارند که پخش انواع اتصالات را بر عهده گرفته‌اند اما مسئله این است که به هنگام خرید باید به کدام دسته از فروشندگان اعتماد کرد

در هر حوزه‌ای اتصالات از جمله مهم‌ترین بخش‌ها محسوب می‌شوند. چرا که عملکرد شبکه‌ی مورد نظر شما به نوع و کیفیت کانکتورها و سوکت‌ها وابسته است. تامین کنندگان متعددی وجود دارند که پخش انواع اتصالات را بر عهده گرفته‌اند اما مسئله این است که به هنگام خرید باید به کدام دسته از فروشندگان اعتماد کرد و چگونه یک محصول با کیفیت را خریداری نمود. در ادامه قصد داریم بیشتر به بررسی مؤلفه‌های خرید و پخش انواع اتصالات بپردازیم.

 سوکت و کانکتور چیست؟

به تجهیزاتی که دارای برجستگی و یا بیرون زدگی می‌باشند، کانکتور و به آن‌هایی که حفره یا فرورفتگی دارند، سوکت می‌گویند. به عبارتی دیگر کانکتورها یا ترمینال‌های برق قطعاتی هستند که با کمک پیچ‌های نگه‌دارنده سیم‌ها را به هم متصل می‌کنند. مسلما برای این که یک شبکه به خوبی کار کند نیاز است تا سوکت و کانکتور به خوبی در هم فیکس شوند. چیزی که تحت عنوان استاندارد DIN شناخته می‌شود. پس شما باید از شرکت‌های پخش اتصالاتی خرید نمایید که محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردها را عرضه می‌دارند.

انواع اتصالات (سوکت و کانکتور)

در برخی مواقع یک تعمیرکار یا تکنسین دقیقا به شما می­گوید که چه نوع اتصالاتی را باید خریداری نمایید. لذا در چنین شرایطی کار برای شما چندان سخت نیست. تنها کافی است که نام تجهیزات مورد نظرتان را به فروشندگان بگویید تا آن‌ها را در اختیارتان بگذارند. اما در سوی دیگر گاهی افراد ترجیح می‌دهند که خودشان نسبت به تعمیر شبکه‌ها اقدام نمایند. پس بهتر است که در ابتدا با انواع اتصالات آشنا شوید.

  • سوکت و کانکتور کابل‌های کواکسیال: این قبیل اتصال دهندگان بیشتر برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند. آن‌ها این قابلیت را دارند که تا 3 گیگاهرتز و تا 500 ولت DC را تحمل و پشتیبانی کنند.
  • سوکت‌های کابل‌های به هم تابیده: این اتصال دهنده‌ها بیشتر برای کابل‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به سیم­های تلفن شباهت دارند. به هنگام خرید کانکتور یا سوکت باید به این نکته توجه داشته باشید که کابل‌ها دیتا منتقل می‌کنند یا صرفا سیگنال‌های صوتی را عبور می‌دهند.
  • RJ11: این کانکتورها از کابل‌های 1، 2 و یا 3 زوجه پشتیبانی می‌کنند.
  • RJ45: این نمونه‌ها رایج‌ترین کانکتورها می‌باشند که دارای استانداردهای T-568A و T-568B هستند.
  • RJ48: این کانکتورها مانند نمونه‌های قبلی هستند با این تفاوت که مناسب خطوط T1 می‌باشند.
  • سوکت و کانکتور فیبر نوری: فیبرهای نوری برای پهنای باند بالاتر مورد استفاده قرار می‌گیرند لذا به کانکتورها و سوکت‌های مناسب خود نیاز دارند.
  • کانکتور LC: برای ارتباط بین دستگاه‌های شبکه‌های محلی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • کانکتور SC: این کانکتورها نیز با توجه به نصب راحت و دوام بالایی که دارند بسیار کاربردی می‌باشند.
  • کانکتور FC: ارتباط از راه دور، تجهیزات اندازه گیری و لیزرهای تک حالته از جمله کاربردهای این کانکتورهای فلزی یا سرامیکی هستند.
  • کانکتور ST: دارای دو نسخه ST و ST-II می‌باشند.
  • کانکتور MTP: این کانکتورها مناسب شبکه‌های مخابراتی هستند.

موارد فوق مهم‌ترین نمونه‌های کانکتور هستند لذا ممکن است که شما در هر فروشگاهی با محصولات دیگری هم مواجه شوید.

یکتا الکترونیک فروشگاه پخش انواع اتصالات

انواع اتصالات (سوکت و کانکتور)

خرید کانکتور و سوکت از یک فروشگاه معتبر پخش انواع اتصالات

ممکن است که پس از آشنایی با انواع اتصالات باز هم در مورد این که کدام محصول برای شما بهترین و مناسب‌ترین نمونه است سردرگم باشید. در این جاست که اهمیت اعتبار داشتن و تخصصی بودن فروشگاه‌ها مشخص می‌شود. فروشگاه‌هایی که توسط افراد آشنا با تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی اداره می‌شوند با بهترین قطعات و وسایل پر می‌گردند. ضمن این که مشتریان به هنگام خرید می‌توانند از تخصص و تجربه‌ی آن‌ها بهره ببرند. یکی از فروشگاه‌های معتبری که می‌توان در این حوزه به افراد معرفی کردن یکتا الکترونیک می‌باشد.

فروشگاه یکتا الکترونیک بیش از ده سال است که در زمینه‌ی پخش انواع اتصالات فعالیت می‌کند و انواع کانکتورها و سوکت‌های مرغوب را از کشورهای دیگر وارد می‌نماید. با توجه به همکاری این فروشگاه با سایر کمپانی‌های خارجی تکنسین‌های مجموعه با استانداردهای جهانی آشنا هستند و به خوبی پاسخگوی نیازهای مصرف کنندگان می­باشند ضمن این که بازار را نیز به شیوه­ی موثرتری مدیریت می­کنند.

فروش کانکتور و سوکت در فروشگاه یکتا الکترونیک

طیف وسیعی از اتصالات کانکتور در یکتا الکترونیک به فروش می‌رسند. اگر نمی‌دانید که کدام محصولات مناسب هستند می‌توانید با مجموعه ارتباط بگیرید و سوالات خود را بپرسید تا ابهامی برای شما باقی نماند. اگر هم برایتان مقدور است می‌توانید ضمن مراجعه حضوری و مطرح کردن مشکلات و ویژگی‌های شبکه خود بهترین تجهیزات را دریافت نمایید. پخش کانکتور در سراسر ایران تخصص ماست و ما به شما کمک می‌کنیم تا بهترین نوع اتصالات را برای دستگاه‌ها و شبکه‌های خود ایجاد نمایید.

قیمت انواع اتصالات

پخش انواع اتصالات توسط فروشنده‌های مختلف و با قیمت‌های نسبتا متفاوت انجام می‌شود. عوامل متعددی در قیمت قطعات تاثیر می‌گذارند. یکی از مهم‌ترین آن‌ها نوسانات ارزی می‌باشد. اگرچه این عامل بر محصولات وارداتی بیشتر تاثیر می‌گذارد اما محصولات داخلی نیز از آن مصون نیستند. با توجه به این که قیمت دلار و سایر ارزهای دخیل دائما در حال نوسان است شما می‌توانید ضمن ارتباط با مجموعه قیمت لحظه‌ای قطعات را بپرسید. در غیر این صورت ممکن است که پس از صدور فاکتور یک سری تفاوت قیمت‌ها را مشاهده نمایید (ممکن است که قطعات ارزان‌تر یا گران‌تر شده باشند). عامل تاثیر گذار دیگر برند محصولات می‌باشد. هرچقدر شرکت تولید کننده‌ی یک قطعه از شهرت بیشتری برخوردار باشد قطعات نیز گران‌تر خواهند بود.

عامل سوم نیز به فروشندگان مسئول پخش انواع اتصالات باز می‌گردد. یکتا الکترونیک همواره در صدد است تا با ارائه قطعات با کیفیت ضمن مناسب‌ترین قیمت‌ها به بهترین شکل ممکن به مردم خدمت رسانی کند.

خرید اینترنتی از یکتا الکترونیک

فروشگاه یکتا الکترونیک در راستای همسان سازی عرضه خدمات در سراسر کشور و بهره‌مند سازی تمام اقشار جامعه از بهترین خدمات، امکان فروش اینترنتی محصولات خود را فراهم کرده است. از همین رو علاقه‌مندان می‌توانند ضمن مراجعه به سایت انواع تجهیزات را به راحتی پیدا و خریداری کنند. چرا که کلیه‌ی محصولات در دسته بندی‌های جداگانه قرار گرفته‌اند و امکان سرچ در باکس جستجوی سایت نیز وجود دارد. شما می‌توانید توضیحات تخصصی هر محصول را مشاهده نمایید و سپس نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید.

مقالات آموزشی متعددی در سایت قرار گرفته‌اند تا افراد بتوانند ضمن مطالعه‌ی آن‌ها با دانش و آگاهی بیشتری تجهیزات الکترونیکی مورد نیاز خود را خریداری کنند. در واقع حتی اگر قصد خرید هم ندارید خواندن مقالات شما را به سمت بهترین انتخاب‌ها سوق می‌دهد.

یکتا الکترونیک فروشگاه پخش انواع اتصالات

خرید اینترنتی از یکتا الکترونیک

ارسال رایگان سفارش‌ها

خریدهای بالای 500 هزار تومان به شکل رایگان برای مشتریان ارسال می‌شوند. لذا شما می‌توانید کلیه‌ی کالاهای مورد نیاز خود را به شکل یکجا سفارش دهید تا از مزیت ارسال رایگان سایت بهره‌مند گردید.

ارسال سریع

مسلما یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های خرید اینترنتی زمان انتظار و تحویل آن است. در یکتا الکترونیک کلیه سفارش‌ها به ترتیبی که ثبت شده‌اند به سرعت پردازش و ارسال می‌شوند. بنابراین نگران تاخیر در ارسال قطعات نباشید.

امکان عودت دادن کالا و بازگشت وجه پرداختی

با توجه به این که خریدهای اینترنتی ریسک بالاتری نسبت به خریدهای حضوری دارند این امکان فراهم شده تا افراد به مدت 7 روز پس از صدور فاکتور، بتوانند سفارش را عودت دهند و بین تعویض قطعات یا پس گرفتن وجه پرداختی خود انتخاب نمایند.

خرید عمده از یکتا الکترونیک

کسانی که با کانکتورها سر و کار دارند می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را با قیمت کمتر و به شکل عمده خریداری نمایند.

یکتا الکترونیک فروشگاه پخش انواع اتصالات

پخش انواع اتصالات

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.