کد خبر : 202660
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 تیر 1401 - 10:33
دیدگاه‌ها برای کیف پول مؤسس استلار بالاخره خالی شد بسته هستند

کیف پول مؤسس استلار بالاخره خالی شد

کیف پول مؤسس استلار بالاخره خالی شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه جد مک‌کالب، بنیان‌گذار سابق آزمایشگاه ریپل، سرانجام به فروش‌های دوره‌ای دارایی‌های رپیل خود پایان داد. اکنون تنها ۴۶٫۷ XRP در کیف پول معروف tacostand او باقی مانده است. بر اساس آمار بلاک چین XRP، مک‌کالب آخرین انتقال بزرگ ریپل خود را با مقدار ۱٫۱ میلیون به ارزش نزدیک به ۳۹۵ هزار

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جد مک‌کالب، بنیان‌گذار سابق آزمایشگاه ریپل، سرانجام به فروش‌های دوره‌ای دارایی‌های رپیل خود پایان داد. اکنون تنها ۴۶٫۷ XRP در کیف پول معروف tacostand او باقی مانده است. بر اساس آمار بلاک چین XRP، مک‌کالب آخرین انتقال بزرگ ریپل خود را با مقدار ۱٫۱ میلیون به ارزش نزدیک به ۳۹۵ هزار دلار در ساعت ۶:۳۱ دقیقه صبح به وقت (UTC) در روز ۱۷ جولای انجام داده است.
ساعاتی بعد نیز حساب او از لیست دفتر کل XRP پاک شد. این تراکنش، نقطه پایانی بر فروش‌های دوره‌ای ۹ میلیارد XRP بود که مک‌کالب پس از ترک آزمایشگاه ریپل به‌قصد تأسیس استلار در سال ۲۰۱۴ دریافت کرد. این مقدار، حدود ۱۸٫۶ درصد از کل عرضه در گردش این ارز در هشت سال گذشته بود.
این خبر برای جامعه ریپل خوشایند بوده است و قیمت XRP در زمان انتشار در وب‌سایت coinmarketcap این مطلب ۰٫۳۶۳۸ دلار است که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۲٫۴۷ درصد رشد را نشان می‌دهد. بااین‌حال، قیمت ریپل هنوز نسبت به رکورد ۳٫۴ دلاری خود در ژانویه ۲۰۱۸، ۹۰ درصد کمتر است.
هفته گذشته، قاضی یک دادگاه فدرال در نیویورک که مشغول رسیدگی به پرونده حقوقی بین ریپل و سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) است، SEC را ملزم به ارائه مدارک سخنرانی خصوصی جنجالی مدیر سابقش کرد. این حکم به نفع ریپل تمام‌شده و در قیمت این ارز، تأثیر مثبتی گذاشته است.

نوشته کیف پول مؤسس استلار بالاخره خالی شد اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.