کد خبر : 170299
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 - 10:04

کنگره بین المللی مشترک درماتولوژی زیبایی و لیزر برگزار شد

کنگره بین المللی مشترک درماتولوژی زیبایی و لیزر برگزار شد

کارگاه جوانسازی Smart Frax 1550 nm با دستگاه FraxPro کمپانی Candela در کنگره بین المللی مشترک درماتولوژی زیبایی و لیزر ۱۲ اسفند در هتل المپیک تهران برگزار شد. این کارگاه با حضور درماتولوژیست مطرح  Dr Firas Al-Niaimi و هم چنین دکتر مصطفی مهدوی‌نیا دارای بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر پروین منصوری

کارگاه جوانسازی Smart Frax 1550 nm با دستگاه FraxPro کمپانی Candela در کنگره بین المللی مشترک درماتولوژی زیبایی و لیزر ۱۲ اسفند در هتل المپیک تهران برگزار شد.

این کارگاه با حضور درماتولوژیست مطرح  Dr Firas Al-Niaimi و هم چنین دکتر مصطفی مهدوی‌نیا دارای بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر پروین منصوری متخصص و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر مریم دانش پژوه متخصص و استاد گروه پوست دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر کامران بلیغی متخصص و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر محمدرضا برزگر متخصص پوست و جمعی از فعالان حوزه پوست و مو برگزار شد.

دکتر مصطفی مهدوی‌نیا سخنران کارگاه جوانسازی با دستگاه FraxPro کمپانیCandela  گفت: دستگاه Frax Pro در آمریکا و اروپا با توجه به بازدهی بالایی که داشته بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان این که برندهای معتبر هر تجهیزاتی که تولید کنند، نهایت دقت را در آن به خرج داده و بنابراین قابل اعتماد هستند، اذعان کرد: کندلا نیز جز بهترین کمپانی‌های آمریکا و دنیاست که این سال‌ها در حوزه زیبایی و لیزر، دستگاه‌های بسیار خوبی تولید کرده و به بازار ارائه داده و توانسته رضایت مراجعین را کسب کند.

دکتر مهدوی‌نیا با بیان این که ما استقبال می‌کنیم کشورمان در حوزه تجهیزات پزشکی جز بهترین‌ها باشد تصریح کرد: هنگامی که بهترین دستگاه‌ها وارد ایران شود، بازار داخلی هم وارد رقابت می‌شود و کیفیت دستگاه‌های خود را بالا می‌برد.

وی با اشاره به دستگاه FraxPro کمپانیCandela  که توسط شرکت پرتو درمان صمیمی وارد کشور شده است اذعان کرد: این دستگاه با وجود این که تنها یک سال از رونمایی‌اش در آمریکا و اروپا می‌گذرد اما به لطف تلاش‌های شرکت پرتو درمان صمیمی با وجود تحریم‌ها، امروز در کشور ماست و کلینیک‌های بروز کشور می‌توانند به این دستگاه خوب مجهز شوند.

دکتر مهدوی‌نیا با اشاره به کارایی این دستگاه در صنعت زیبایی و پوست گفت: دستگاه Frax Pro  یک سیستم لیزر دایود فرکشنال پیشرفته است که طول موج 1550 نانومتر را برای بازسازی پوست با عمق دوگانه ارائه می‌دهد.

کنگره بین المللی مشترک درماتولوژی زیبایی و لیزر برگزار شد

 

دکتر مهدوی‌نیا افزود: دستگاه 1550 nm FraxPro برای لایه برداری عمیق‌تر، رسیدن به عمق درم (تا 800 میکرومتر) طراحی شده است از این رو تاثیرات آن را بر روی پوست خود به خوبی متوجه خواهید شد.

 

وی با بیان این که طول موج‌های بسیار هدفمند برای بازسازی پوست با عمق دوگانه و درمان اسکار آکنه، اسکار جراحی، استریا و کراتوز اکتینیک در این دستگاه تعبیه شده است، ادامه داد: دستگاه FraxPro هم چنین به SoftCool مجهز است که منجر می‌شود جریان متمرکزی از هوای خنک را برای راحتی بیشتر در طول و بعد از درمان به بدن بیمار ارسال شود و مراجعه کننده درد کمتری را احساس کند.

کنگره بین المللی مشترک درماتولوژی زیبایی و لیزر برگزار شد

گفتنی است در این کارگاه نحوه استفاده از دستگاه مذکور توسط دکتر مصطفی مهدوی‌نیا به شرکت کنندگان آموزش داده شد و در پایان از کمپانی کندلا به شرکت کنندگان گواهینامه مربوطه اهدا شد.

 

پوشش رسانه‌ای توسط: آژانس روابط عمومی رپورتاپ

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.