کد خبر : 216155
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1402 - 11:31
دیدگاه‌ها برای کمترین اسپرد در کدام بروکر است؟ مزایای اسپرد کمتر چیست؟ بسته هستند

کمترین اسپرد در کدام بروکر است؟ مزایای اسپرد کمتر چیست؟

کمترین اسپرد در کدام بروکر است؟ مزایای اسپرد کمتر چیست؟
اسپرد یک اصطلاح معروف در بازار فارکس است که به اختلاف قیمت خریدوفروش یک ارز در یک زمان مشخص اشاره دارد. این اختلاف بیانگر هزینه‌ای است که معامله‌گر باید به بروکر پرداخت کند تا معامله خود را انجام دهد.

 

بروکرها می‌توانند دو نوع اسپرد را ارائه دهند، اسپرد ثابت و اسپرد متغیر. اسپرد ثابت یک مقدار ثابت است که تحت‌تاثیر شرایط بازار قرار نمی‌گیرد. اسپرد متغیر بر اساس عواملی مانند عرضه و تقاضا، نوسانات بازار و سیاست‌های بروکر متغیر است. برای انتخاب یک بروکر مناسب، باید به میزان اسپرد آن‌ دقت کرد. بروکرهایی که اسپرد کم‌تری دریافت می‌کنند، معمولاً برای معامله‌گران صرفه‌جویی در هزینه‌ها را به همراه دارند. در ادامه می‌خواهیم ببینیم که کمترین اسپرد در کدام بروکر است.

مقایسه بروکرها از نظر اسپرد

اسپرد یکی از عوامل مهمی است که باید در هنگام انتخاب بروکر و افتتاح حساب در بروکر به آن توجه کنید. لذا پیش از اینکه از خود بپرسید چگونه در فارکس حساب باز کنیم، انواع حساب‌ها را بشناسید. اسپرد تفاوت قیمت خریدوفروش یک جفت‌ارز است که بروکر از شما در هر معامله دریافت می‌کند. اسپرد کم‌تر به معنی هزینه کم‌تر و سود بیش‌تر برای شما است. برای معامله، بروکرهایی مناسب هستند که در کنار سایر امکاناتی که ارائه می‌دهند، اسپرد کم‌تری را نیز دریافت کنند. بروکر اپوفایننس یکی از معتبرترین کارگزاری‌های فارکس است که اسپرد کمی دریافت می‌کند، حتی اسپرد حساب ECN PRO آن از صفر پیپ شروع می‌شود و کمترین مقدار اسپرد را در بین بروکرها به خود اختصاص داده است.

کم‌ترین اسپرد متعلق به کدام حساب بروکر اپوفایننس است؟

اپوفایننس به‌عنوان یک بروکر معتبر و قابل اعتماد، چهار نوع حساب معاملاتی را پشتیبانی می‌کند و اسپرد آن بسته به شرایط مختلفی مثل وضعیت بازار، حجم معاملات و نوع حساب متفاوت است. اسپرد این بروکر متغیر است و با یک فرمول خاص محاسبه می‌شود. در ادامه، حساب‌های بروکر اپوفایننس را بررسی می‌کنیم تا ببینیم چه مقدار اسپرد دریافت می‌کنند و کم‌ترین مقدار اسپرد، متعلق به کدام حساب است. واحد محاسبه اسپرد، پیپ یا به صورت دقیق‌تر پیپت است. پس از شروع هر معامله، معامله به مقدار اسپرد ضرب در ارزش پیپ به علاوه کمیسیون بروکر در ضرر قرار می‌گیرد. از این رو برای محاسبه دقیق زیان اولیه، باید به مبحث محاسبه ارزش پیپ در فارکس مسلط باشید، اما بدانید که ارزش پیپ برای هر نماد معالاتی در هر حساب متفاوت است.

حساب ECN PRO

حساب ECN PRO اپوفایننس یک گزینه معاملاتی است که معامله‌گران را مستقیماً به شبکه جهانی متصل می‌کند و امکان انجام تراکنش‌ها را به آن‌ها می‌دهد. معامله‌گران با کمک این حساب، می‌توانند به قیمت‌های واقعی بازار و سرعت بالای اجرای سفارشات دسترسی داشته‌باشند. همچنین، این حساب با داشتن امکاناتی مثل ابزارهای کنترل ریسک و انتقال بین حساب‌ها به معامله‌گران کمک می‌کند تا معاملات خود را با بیش‌ترین امنیت و کارایی انجام دهند. در این حساب، اسپرد از صفر شروع می‌شود و کم‌ترین مقدار اسپرد را به خود اختصاص داده است.

حساب ECN

ECN مخفف شبکه ارتباطات الکترونیکی است و به سیستم‌هایی گفته می‌شود که رایانه‌ها را به یکدیگر متصل می‌کنند تا معاملات را انجام دهند. اسپرد در حساب ECN از ۰.۸ پیپ شروع می‌شود و به‌صورت متغیر است و همیشه در حال تغییر است. یکی از مزایای اصلی ECN این است که نقدینگی را در شبکه جهانی فراهم می‌کند.

حساب سوشیال ترید

با این حساب معاملاتی، شما می‌توانید از تجربه و دانش معامله‌گران حرفه‌ای بهره‌مند شوید. فقط کافی است از طریق پنل کاربری خود، معامله‌گرانی را که در این پلت‌فرم فعال هستند، انتخاب کنید. شما می‌توانید با آن‌ها در ارتباط باشید و معاملات موفق آن‌ها را به‌صورت خودکار در حساب خود تکرار کنید. شما همچنین می‌توانید استراتژی و سابقه عمل‌کرد معامله‌گر را مشاهده کنید. وقتی یک معامله‌گر را دنبال می‌کنید، دقیقاً می‌دانید چه مقدار از سود خود را به او پرداخت می‌کنید. در این حساب معاملاتی، اسپرد از ۱.۵ پیپ به‌صورت متغیر محاسبه می‌شود.

حساب استاندارد

حساب استاندارد اپوفایننس، یک گزینه مناسب برای معامله‌گرانی است که با حجم پایین و میانه معامله می‌کنند. در این حساب، اسپرد بسته به شرایط بازار تغییر می‌کند. اسپرد در حساب استاندارد از ۱.۸ به‌صورت متغیر محاسبه می‌شود. حساب استاندارد در اپوفایننس، یک حساب با اسپرد شناور است.

همچنین یکی دیگر از حساب‌هایی که می‌توانید در آن معامله نمایید، حساب اسلامی فارکس است که تفاوت‌هایی با سایر حساب‌ها دارد. به عنوان مثال بروکر اپوفایننس این حساب را بدون کمیسیون و با اسپرد معمولی ارائه می‌دهد. برای فعال کردن حساب اسلامی، شما باید یک حساب استاندارد، ECN یا سوشیال ترید با حداقل سپرده 100 دلار ایجاد کنید و سپس از طریق پشتیبانی درخواست بدهید که حساب شما را به حالت اسلامی تغییر دهند.

اسپرد کم‌تر مناسب چه نوع معامله‌گرانی است؟

تا این‌جا دانستید که کمترین اسپرد در کدام بروکر است، حالا باید بدانید که این نوع اسپرد مناسب کدام معامله‌گران است. اسپرد کم، معمولاً برای معامله‌گرانی که استراتژی‌هایی مانند اسکالپینگ یا تریدینگ روزانه را دنبال می‌کنند، مناسب‌تر هستند؛ زیرا هزینه‌های معاملاتی آن‌ها را کاهش می‌دهد. معامله‌گرانی که این نوع سبک را دنبال می‌کنند، بهتر است از حساب ECN PRO استفاده کنند. این حساب در بروکر اپوفایننس یک حساب معاملاتی است که اسپرد آن صفر پیپ است و به‌صورت شناور تغییر می‌کند. حساب ECN PRO کم‌ترین اسپرد ممکن را دارد. اگر شما نیز می‌خواهید از استراتژی‌های معاملاتی استفاده کنید که نیاز به اسپرد کم دارند، حساب ECN PRO گزینه‌ای مناسب برای شما است.

چگونه اسپرد کم‌تر می‌تواند سود معامله‌گر را افزایش دهد؟

هر معامله‌گر و سرمایه‌گذاری که در بازارهای مالی فعالیت می‌کند، دوست دارد بداند کمترین اسپرد در کدام بروکر است. قطعاً بروکر اپوفایننس، کم‌ترین و منصفانه‌ترین اسپرد را ارائه می‌دهد. اسپرد بروکر اپوفایننس هزینه‌ معاملاتی است که این بروکر برای ارائه خدمات خود از مشتریان دریافت می‌کند. اسپرد درواقع تفاوت بین قیمت خریدوفروش یک دارایی است. اسپرد بروکر اپوفایننس بر سودآوری معاملات معامله‌گران تأثیر می‌گذارد. شما نیز به‌عنوان یک معامله‌گر اگر بتوانید حسابی را انتخاب کنید که اسپردش کم‌تر باشد، قطعاً می‌توانید هزینه‌های خود را کم کنید و سود خود را بالا ببرید.

عوامل تاثیرگذار بر اسپرد بروکر

نوسان و نقدینگی، دو عامل تاثیرگذار بر مقدار اسپرد است. نوسان نشان‌دهنده حرکت قیمت یک دارایی در بازه زمانی مشخص است. نقدینگی تعداد خریداران و فروشندگان یک دارایی در بازار را نشان می‌دهد. اسپرد بروکر اپوفایننس، معمولاً با نوسان و نقدینگی در ارتباط است. اگر نوسان بالا باشد، اسپرد هم بالا می‌رود. اگر نقدینگی بالا باشد، اسپرد پایین می‌آید. بنابراین، اگر بخواهید اسپرد کم‌تری پرداخت کنید، باید دنبال دارایی‌هایی باشید که نوسان کم و نقدینگی بالایی داشته‌باشند.

اگر می‌خواهید بدانید کمترین اسپرد در کدام بروکر است باید به این توجه کنید که بروکر اپوفایننس کم‌ترین و منصفانه‌ترین اسپرد را ارائه می‌دهد. شما مطمئناً می‌خواهید معاملات خود را با اسپرد کم‌تر انجام دهید و سودتان را بالا ببرید، بروکر اپوفایننس به‌عنوان یک بروکر معتبر و قابل اعتماد، می‌تواند نیازهای معاملاتی شما را برطرف کند. این بروکر کم‌ترین اسپرد خود را در حساب ECN PRO ارائه می‌دهد. در این حساب، اسپرد از صفر پیپ محاسبه می‌شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.