کد خبر : 208551
تاریخ انتشار : شنبه 23 مهر 1401 - 17:28
دیدگاه‌ها برای کدام کلینیک کاشت ابرو در تهران از همه بهتر است؟ بسته هستند

کدام کلینیک کاشت ابرو در تهران از همه بهتر است؟

کدام کلینیک کاشت ابرو در تهران از همه بهتر است؟

کاشت ابرو در تهران یکی از جراحی های مهم است که بین  خانم ها و آقایان طرفدار دارد. همانطور که می دانیم ابرو و مو در زیبایی ظاهری انسان تاثیر بسزایی دارند. عواملی مانند بیماری ها، هورمون و ژنتیک همانطور که بر ریزش مو اثر می کنند ، باعث ریزش در ابروها می شوند .

کاشت ابرو در تهران یکی از جراحی های مهم است که بین  خانم ها و آقایان طرفدار دارد. همانطور که می دانیم ابرو و مو در زیبایی ظاهری انسان تاثیر بسزایی دارند. عواملی مانند بیماری ها، هورمون و ژنتیک همانطور که بر ریزش مو اثر می کنند ، باعث ریزش در ابروها می شوند . امروزه افراد زیادی هستندکه به دلایل مختلف دچار ریزش ابرو می شوند. روش های مختلفی برای رفع ریزش مو وجود دارد  که یا از مواد شیمیایی و یا داروهای گیاهی استفاده می کنند. اما بهترین روش برای پرپشت کردن ابرو پیوند و کاشت ابرو است. در این مقاله مراحل و روش های کاشت مو، معرفی کلینیک های خوب و مناسب و این سوال که کدام کلینیک کاشت ابرو در تهران از همه بهتر است را مورد مطالعه قرار می دهیم.

 شرایط کاشت ابرو در تهران

برای کاشت ابرو در تهران روش های مختلفی وجود دارد که مراحل کار در همه آنها یکسان است فقط استخراج فولیکول و پیوند آن با ابرو در هر روش با روش دیگر تفاوت دارد. در طول مقاله روش های پیوند و کاشت ابرو را به شما معرفی خواهیم کرد. کاشت ابرو مزایای فراوانی دارد از جمله داشتن کلینیک های مجهز و عامل مهم دیگر اهدای ابروهای پرپشت و خوش فرم که به چشمان شما زیبایی خاصی می بخشد.

ایجاد فاصله بین چشم ها و پیشانی و ایجاد قاب برای چشمان که زیبایی چهره را چند برابر می کنند از مزایای پیوند ابرو است. روش های قدیمی مانند تاتو و هاشور ابرو دائمی نیستند و ابروهای شما را طبیعی نشان نمی دهند. به علاوه مواد شیمیایی که در رنگ و تاتو وجود دارد باعث ریزش و سفیدی زود رس ابروها می شود. بعد از اینکه پزشک علل ریزش ابروی شما را پیدا کرد برحسب شرایط شما با یکی از روش های کاشت ابرو اقدام به انجام عمل می کند.

در این روش سن و جنسیت مهم نیست و حتی اگر از موقع تولد ابرو نداشته باشید با این روش می توانید دارای ابروهای قابل رشد شوید. در فرایند کاشت ابرو مو ها را از ناحیه سر یا اطراف گوش برمی دارند و در ابرو می کارند. به هیمت دلیل ابروی کاشته شده از موی طبیعی بدن خودتان است و ظاهری طبیعی را به شما می دهد. بعد از کاشت ابرو شما باید ابروی کاشته شده خود را  کوتاه و یا اصلاح کنید.

دکتر کاشت ابرو در تهران

با توجه به تعداد زیاد کلینیک ها و پزشکان متخصص پیوند مو در تهران، می توانیم با اندکی تحقیق، پزشک خوب و با تجربه پیدا کنیم و به مدل ابروی دلخواه خود برسیم. دکتر کاشت ابرو در تهران می بایست دارای مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و همچنین گواهینامه ایزو که نشانه کیفیت بالا و رعایت استانداردهای جهانی است، باشد. کلینیکی که دکتر کاشت مو در آن استخدام می شود می بایست مجهز به جدیدترین دستگاه های روز دنیا در زمینه زیبایی و جوان سازی باشد. سابقه کاری پزشک متخصص، نظر مراجعین قبلی در مورد دکتر، مشاهده نمونه کارهای پزشک از دیگر عواملی هستند که شما  را در انتخاب پزشک خود کمک می کنند.

کدام کلینیک کاشت ابرو در تهران از همه بهتر است؟

کاشت ابرو در تهران مناسب چه کسانی است؟

کاشت و پیوند ابرو بیشتر مناسب افرادی است که به دلایل مختلف دچار ریزش ابرو شده اند. همچنین افرادی که قبلا ابروی خود را تاتو کرده اند و می خواهند آن را محو و کاشت ابرو را جایگزین آن کنند. چنین افرادی می توانند برای کاشت ابرو در تهران اقدام نمایند. این افراد عبارتند از:

  • کسانی که بر اثر جراحت و زخم و یا بیماری دچار ریزش ابرو شده اند.
  • بانوانی که تاتو یا هاشور روی ابروی خود دارند و می خواهند با کاشت محوکنند.
  • کسانی که ابروهای کم پشت دارند
  • افرادی که از شکل و فرم ابروی خود ناراضی هستند
  • افرادی که می خواهند ابروی پرپشت داشته باشند
  • افرادی که به دلیل کم کاری تیروئید دچار ریزش ابرو شده اند
  • کسانی که بطور مادرزادی بدون ابرو یا ابروی کم دارند
  • ژنتیک و ارثی بودن و هورمون ها از دلایل ریزش ابرو هستند و فرد مجبور به کاشت ابرو می شود

مراقبت های بعد از کاشت ابرو در تهران

بعد از پیوند و کاشت ابرو دکتر برای مراقبت بعد از عمل به شما توصیه هایی می کند که ما آنها را در زیر بررسی می کنیم.

  1. محل برداشتن گرافت تا دو روز باید پانسمان باشد و بعد از دو روز پانسمان را برداشته و پماد موپیروسین را روزی دو بار روی زخم بزنید.
  2. .طبق تجویز پزشک اسپری مخصوص روزی 2 تا 3 بار روی ابروهای خود اسپری کنید.
  3. 2 تا 3 روز بعد از پیوند ، سر را از پشت طوری شستشو کنید که روی ابرو آب چکه نکند.
  4. پوسته یا لخته که بعد از چند روز روی زخم ابرو مشاهده می کنید را دستکاری نکنید اجازه دهید خودشان بطور کامل برطرف شوند.
  5. تا یک هفته بعد از کاشت پماد جنتامایسین روزی دوبار روی زخم بمالید.
  6. برای کاهش التهاب می توانید کمپرس سرد انجام دهید اما نباید یخ بیشتر از 5 دقیقه روی پیشانی بماند.
  7. روز چهارم شتشوی ابرو را طبق دستور زیر انجام دهید: آب و شامپوی بچه را مخلوط کنید کف حاصل را با کف دست روی ابرو به آرامی بمالید سپس با اسپری آبپاش بدون هیچ تماس با دست روی ابرو آب بپاشید.
  8. هر روز آنتی بیوتیک خوراکی تجویز شده توسط جراح را مصرف کنید.
  9. بعد از 15 ماه ابروی خود را اصلاح کنید

کدام کلینیک کاشت ابرو در تهران از همه بهتر است؟

بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران، مطبی است که مجهزترین تیم پزشکی کاشت ابرو، تجهیزات مدرن ودستگاه های بروز شده، کارکنان با اخلاق و شایسته دارد. کلینیکی را انتخاب کنید که معتبر باشد زیرا این مراکز بخاطر حفظ آبروی خود بالاترین درجه کیفیت را روی پزشکان و تجهیزات و کارمندان پیاده می کنند تا مشتری را راضی نگه دارند. کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی VIP در تهران دارای خدمات کاشت مو، کاشت ابرو و ریش با جدیدترین متد روز دنیا، بهترین کلینیک کاشت مو و ابرو طبیعی در ایران است. در کلینیک VIP دستگاه اسکن و آنالیز سر و جدیدترین روش کاشت ابرو و مو صددرصد تضمینی با ارائه ضمانت نامه کتبی بکار می رود.

نحوه انجام کاشت ابرو در تهران

قبل از شروع پیوند ابرو می بایست یک جلسه مشاوره در کلینیک VIP انجام دهید که پزشک مشاور تمام نکات قبل و بعد از کاشت را به شما اعلام می کند. سپس پزشک طی مراحل مختلف که در زیر آمده عمل کاشت را انجام می دهد.

  • مرحله اول طراحی ابرو

در این مرحله متقاضی طرح ابروی مورد دلخواه خود را روی صورت ترسیم می کند، سپس جراح با اندازه گیری های مختلف طرح را زیبا سازی می کند و تقارن بین دو ابرو را حفظ می کند. از طرح های آماده استفاده نکنید چون غیر طبیعی بنظر می رسند.

  • مرحله دوم استخراج گرافت ها از بانک مو

از موهای ناحیه پشت سر، پشت گوش و پشت گردن برای بانک مو استفاده می شود. برای آقایان که ابروهای ضخیم دارند، از ناحیه پشت سر و پشت گوش  که موی بیشتری دارند استفاده می شود. برای بانوان که ابروهای نازک تری دارند از ناحیه پشت گوش و پایین گردن برداشت می کنند.

  • مرحله سوم کاشت گرافت ها و تزریق بی حسی

با کار درمانی در زیر میکروسکوپ، گرافت ها را جهت کاشت آماده کرده و به پزشک ارائه می دهند. جراح ابتدا محل کاشت ابروها را با داروی بی حسی موضعی و استریل کاملا بی حس می کند و سپس شروع به کاشت می کند.

  • مرحله چهارم کاشت ابرو

پزشک با استفاده از تیغه های ریز سوراخ هایی در طرح از پیش تعیین شده ایجاد و گرافت ها را در آنها قرار می دهد .در اینجا پزشک باید به جهت رشد مو و زاویه آنها نسبت به پوست دقت کند.

عوارض کاشت ابرو

در صورتیکه متقاضی پیوند ابرو در مراکز ارزان قیمت و نامعتبر عمل کند، امکان ایجاد عوارض احتمالی بعد از کاشت ابرو نیز وجود دارد که در اینجا شما را با آنها آشنا می کنیم.

  • دو هفته بعد از کاشت موهای ابرو شروع به ریزش می کند که طبیعی است و نشان دهنده این است که عمل کاشت ابرو به خوبی و درست انجام شده است.
  • قرمزی، التهاب، تورم، خارش و کبودی در ناحیه کاشت از شایع ترین عوارش پیوند ابرو است که بعد از چند روز خوب می شود.
  • اگر خارش در ناحیه کاشت تا چند روز ادامه پیدا کرد نشان دهنده عفونت است که با استفاده از کرم و پماد کنترل می شود.
  • با اینکه امکان خونریزی در کاشت ابرو کم است اما با توجه به نوع پوست افراد ممکن است رخ دهد.
  • عدم تقارن در ابروها، رشد نامناسب موهای ابرو، تفاوت رنگ موهای کاشته شده با موهای طبیعی، عدم رشد گرافت ها یا نرسیدن به حالت دلخواه که نتیجه عمل در مراکز نامعتبر است.

کدام کلینیک کاشت ابرو در تهران از همه بهتر است؟

کلینیک کاشت ابرو در تهران

کلینیک های زیادی در تهران وجود دارد که خود را بهترین کلینیک معرفی می کنند ولی با چند تحقیق می توان فهمید که قابل اعتماد نیستند. برای اینکه مطمئن شویم کلینیک کاشت ابرو در تهران تضمین شده است ابتدا مجوز رسمی وزات بهداشت و نمونه کارهای متقاضیان قبلی را بررسی می کنیم. از مراجعه کنندگان قبلی در مورد کار پزشک و کلینیک مورد نطر پرس و جو می کنیم. پزشک باید دارای مدرک تخصصی دانشگاهی معتبر، تجربه و مهارت کافی و مشاور خوبی برای فرد متقاضی باشد.

اخلاق و برخورد کادر درمان و پرسنل علمل مهم دیگر در انتخاب کلینیک در تهران است. به علاوه در مراکز درمانی می بایست از تجهیزات مدرن  و استریل شده بهداشتی استفاده کنند. از آنجایی که عمل کاشت مو کاملا تخصصی است مهارت پزشک و تجهیزات موجود در کلینیک نقش مهمی در نتیجه پیوند دارند. کلینیک VIP در تهران با 15 سال سابقه و دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و پزشکان حاذق و ماهر دارای محیطی تمیز و کاملا  بهداشتی است.

قیمت کاشت ابرو در تهران

قیمت کاشت ابرو در تهران به مهارت و تخصص پزشک، کلینیکی که مراجعه می کنید، حقوق پرسنل  و سابقه کاری پزشک مورد نظر بستگی دارد. نوع روش انتخابی، هزینه های مراقبت قبل و بعد از پیوند، تعداد فولیکول ها و میزان تراکم ابروها از دیگر عوامل موثر در تعیین قیمت نهایی کاشت ابرو در تهران هستند. قیمت ارزان در کاشت ابرو و هر جراحی زیبایی دیگر نشان دهنده کیفیت پایین آن است، اگر چه قیمت بالا نیز همیشه نشان از کیفیت خوب نیست و فاکتورهای دیگر باید بررسی شوند. به علاوه هزینه دقیق کاشت ابروی طبیعی بستگی به شرایط طبیعی و حجم ابروهای مورد نیاز برای کاشت و ظرافت ابروی شما دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.