کد خبر : 209953
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اسفند 1401 - 1:04
دیدگاه‌ها برای کدام حساب پرفکت مانی را افتتاح کنم ؟ (راهنمای انتخاب بهترین حساب) بسته هستند

کدام حساب پرفکت مانی را افتتاح کنم ؟ (راهنمای انتخاب بهترین حساب)

کدام حساب پرفکت مانی را افتتاح کنم ؟ (راهنمای انتخاب بهترین حساب)

اشخاصی که علاقه مند هستند از فروشگاه های اینترنتی خارج از کشور خرید کنند به خوبی می دانند که در کشور ما این اقدام آسان نیست. این محدودیت مربوط به راه اندازی کسب و کارهای آنلاین و بسیاری دیگر از فعالیت های اینترنتی نیز می شود. عدم دسترسی به بانک های اینترنتی بین المللی دلیل

اشخاصی که علاقه مند هستند از فروشگاه های اینترنتی خارج از کشور خرید کنند به خوبی می دانند که در کشور ما این اقدام آسان نیست. این محدودیت مربوط به راه اندازی کسب و کارهای آنلاین و بسیاری دیگر از فعالیت های اینترنتی نیز می شود. عدم دسترسی به بانک های اینترنتی بین المللی دلیل اصلی این چالش است. بانک پرفکت مانی یکی از تنها بانک های اینترنتی شناخته شده در جهان است که محدودیت های این چنین را برای کشور ما اعمال نکرده است.

کاربران ایرانی می توانند بدون محدودیت در بانک پرفکت مانی حساب کاربری ایجاد کرده و از خدمات آن مثل واریز و حواله پول استفاده کنند. البته استفاده از تمامی خدمات این بانک نیاز به افتتاح حساب ندارد. به طور مثال با استفاده از کارت های اعتباری پرفکت مانی با نام ووچر، می توانید بدون نیاز به حساب از برخی سایت ها و فروشگاه ها خرید کنید. اما از آنجایی که افتتاح حساب در این بانک رایگان، امن و سریع می باشد و خدمات متعددی به شما ارائه می دهد، نمی توان دلیلی برای عدم افتتاح حساب بیان کرد.

 

چرا باید حساب پرفکت مانی داشته باشیم؟

 

همانطور که گفته شد، ساخت حساب در بانک پرفکت مانی رایگان است. برای افتتاح حساب در این بانک حتی نیاز به ارائه مدارک نیز ندارید، مگر اینکه قصد وریفای یا احراز هویت حساب خود را داشته باشید. در ادامه درباره وریفای کردن حساب و مزایای آن توضیح خواهیم داد.

اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار بین المللی را دارید افتتاح حساب پرفکت مانی اقدامی مناسب برای شما است. این بانک به شما امکان می دهد تا برای دیگران پول واریز کنید و یا دیگران از خارج از کشور برای شما دلار ارسال کنند.

یکی از بزرگترین مزایای داشتن حساب پرفکت مانی، امکان ساخت ووچر پرفکت مانی با استفاده از موجودی حساب بانکی است. با این اقدام می توانید از ووچر ها برای انجام معاملات خود استفاده کنید. همچنین با فروش ووچر ها به برخی صرافی های آنلاین، موجودی دلار خود را سریعا به ریال تبدیل کنید.

در کل می توان گفت در اختیار داشتن حساب بانکی پرفکت مانی، دریچه ای به تراکنش های بانکی بین المللی به روی شما باز می کند. دیگر بانک های اینترنتی چنین فرصتی در اختیار کاربران ایرانی قرار نمی دهند.

انواع حساب پرفکت مانی

پرفکت مانی

در هنگام افتتاح حساب در بانک پرفکت مانی متوجه می شوید که انواع حساب در این بانک موجود است. این حساب ها در ریشه و نوع کارایی خود تفاوت بسیاری ندارند. تمامی خدمات پایه این بانک به تمامی کاربران آن ارائه می شود و فقط تفاوتی جزیی در انواع حساب ها مشاهده می شود.

دو نوع از حساب های کاربری اصلی که بیشتر مشتریان این بانک با آن سروکار دارند، حساب بانکی استاندارد و وریفای شده هستند. زمانی که در این بانک یک حساب کاربری ایجاد می شود، به طور پیش فرض این حساب، استاندارد است. حساب استاندارد به تمامی خدمات بانک دسترسی دارد و هزینه کارمزد تراکنش ها در این نوع حساب 2 درصد است.

زمانی که شخص اقدام به ارسال مدارک و ثبت هویت در این بانک می کند، حساب کاربری آن ها به وریفای شده یا تایید شده تغییر پیدا می کند. در این حالت میزان کارمزد تراکنش ها به 0.5 درصد کاهش پیدا می کند.

برخی دیگر از انواع حساب های کاربری نیز در بانک پرفکت مانی وجود دارند. مثل حساب کاربری شریکان که مربوط به همکاران بانک پرفکت مانی و یا صرافی های تایید شده می شوند. در نهایت حساب کاربری پرمیوم نیز وجود دارد که مربوط به اشخاصی می شود که علاوه بر تایید هویت، مبلغی بیش از 10 هزار دلار در تراکنش های خود ثبت کرده اند و همچنین بیش از یک سال عضو این بانک هستند.

 

حساب وریفای پرفکت مانی مناسب چه کسانی می باشد؟

 

پس از افتتاح حساب پرفکت مانی می توانید برای وریفای کردن حساب کاربری خود اقدام کنید. حال که از تفاوت های حساب وریفای شده با حساب استاندارد مطلع شدید بهتر می توانید در این باره تصمیم بگیرید. آیا قصد استفاده مکرر از خدمات پرفکت مانی را دارید؟ و یا فقط می خواهید با استفاده از ووچر پرفکت مانی خرید انجام دهید؟ برای پاسخ به هر دو سوال و آموزش ساخت حساب پرفکت مانی به مقاله  افتتاح حساب پرفکت مانی مراجعه نمایید.

اگر خود را در موقعیتی نمی بینید که قصد داشته باشید از خدمات بانک پرفکت مانی به طور روزانه و یا هفتگی استفاده کنید، بدون شک نیازی به وریفای کردن حساب کاربری خود ندارید. در غیر این صورت با احراز هویت و ثبت مدارک، هزینه های پرداخت کارمزد خود را کاهش خواهید داد. کارمزد 2 درصد شاید در نگاه اول برای تراکنش های کوچک و هر از گاه مبلغ ناچیزی باشد، اما برای استفاده های مکرر و مبالغ بالا می تواند بسیار چشمگیر باشد. به خصوص که این کارمزد به دلار حساب می شود.

پرفکت مانی

نتیجه گیری

 

حساب کاربری بانک پرفکت مانی مزایای متعددی برای کاربران به خصوص ایرانیان دارد. افتتاح حساب در این بانک کاملا رایگان بوده و در صورت احراز هویت و وریفای کردن حساب کاربری، میزان کارمزد تراکنش ها نیز کاهش می یابد.

فرآیند وریفای کردن حساب بانک پرفکت مانی اصولا بسیار آسان است. در فضای آنلاین، به خصوص در سایت های صرافی های آنلاین مثل  Safe exchange 24، راهنمایی های کاملی درباره نحوه وریفای کردن حساب های کاربری و مزایای آن یافت می شود. در صورت نیاز میتوانید از پشتیبانی این صرافی نیز درباره نحوه وریفای کردن حساب کاربری و مدارک مورد نیاز راهنمایی بگیرید.

پس اگر قصد استفاده از خدمات این بانک را دارید، برای کاهش هزینه های خود و امنیت بیشتر در تراکنش ها، در اسرع وقت برای وریفای کردن حساب کاربری خود اقدام کنید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.