کد خبر : 199756
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 تیر 1401 - 16:30
دیدگاه‌ها برای کاربرد جدید ریپل، فراتر از انتظار! بسته هستند

کاربرد جدید ریپل، فراتر از انتظار!

کاربرد جدید ریپل، فراتر از انتظار!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه استارتاپ بلاکچینی Peersyst که مقر آن در شهر بارسلون اسپانیا واقع است، اخیراً با شرکت فین‌تک ریپل همکاری داشته تا یک مورد کاربرد جدید را برای لجر متن باز این رمزارز (XRPL) ایجاد کند: یک سیستم محضری مبتنی بر XRP.شرکت Peersyst در ابتدای جولای، خبر راه‌اندازی اولین پروژه ثبت ملی

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

استارتاپ بلاکچینی Peersyst که مقر آن در شهر بارسلون اسپانیا واقع است، اخیراً با شرکت فین‌تک ریپل همکاری داشته تا یک مورد کاربرد جدید را برای لجر متن باز این رمزارز (XRPL) ایجاد کند: یک سیستم محضری مبتنی بر XRP.
شرکت Peersyst در ابتدای جولای، خبر راه‌اندازی اولین پروژه ثبت ملی زمین در کلمبیا را بر روی بلاکچین XRPL که یک سال است در حال توسعه بوده، اعلام کرد. بر اساس اعلام این شرکت، آژانس ملی زمین کلمبیا با استفاده از شبکه بلاکچین ریپل (XRP Stamp) امکان ثبت دارایی‌های دیجیتال در XRPL و تأیید صحت آنها از طریق کدهای QR را فراهم می‌کند.
طبق گزارش‌ها، XRP Stamp یک ابزار غیرمتمرکز، ایمن و متقابل بر روی لجر ریپل است که به معنی اولین تکنولوژی با کیفیت و ساختار با کارایی بالا و البته ایمن با قابلیت ارائه خدمات متقابل است که معرف یکی دیگر از کاربردهای بلاکچین ریپل است. XRP Stamp توسط Peersyst طراحی، توسعه و اجرا گردیده و از قابلیت‌های کیف پول Xumm ریپل استفاده می‌کند که در حال حاضر، بیش از ۱۷۰،۳۰۲ کاربر فعال ماهانه دارد. این کیف پول نرم افزاری امن و قدرتمند، بر پایه بلاکچین ریپل ساخته شده و امکان ذخیره‌سازی امن دارایی‌ها در دنیای ارزهای دیجیتال را بدون وجود واسطه و نهادهای نظارتی فراهم می‌سازد.

نوشته کاربرد جدید ریپل، فراتر از انتظار! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.