کد خبر : 199065
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 تیر 1401 - 10:00
دیدگاه‌ها برای کاربران NFT در معرض حمله هکرها! بسته هستند

کاربران NFT در معرض حمله هکرها!

کاربران NFT در معرض حمله هکرها!

زمان مطالعه: 2 دقیقه اوپن‌سی (OpenSea)، بزرگترین و محبوب‌ترین بازار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در جهان، پس از این‌که متوجه شد لیست ایمیل‌های مشتریان آن توسط یکی از کارمندان Customer.io، پلتفرمی برای مدیریت خبرنامه‌ها و کمپین‌های ایمیل، به بیرون درز کرده، به مشتریان خود هشدار داد. تیم اوپن‌سی خاطرنشان کرد که این حادثه را به

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اوپن‌سی (OpenSea)، بزرگترین و محبوب‌ترین بازار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در جهان، پس از این‌که متوجه شد لیست ایمیل‌های مشتریان آن توسط یکی از کارمندان Customer.io، پلتفرمی برای مدیریت خبرنامه‌ها و کمپین‌های ایمیل، به بیرون درز کرده، به مشتریان خود هشدار داد. تیم اوپن‌سی خاطرنشان کرد که این حادثه را به مقامات مجری قانون گزارش کرده و تحقیقات در حال انجام است.
طبق گزارش‌ها، این نقض داده، همه کاربرانی را که ایمیل خود را به بازار اوپن‌سی داده‌اند، چه برای پلتفرم معاملاتی چه برای خبرنامه آن، تحت تأثیر قرار داده است. تیم اوپن‌سی به مشتریان خود توصیه کرده که مراقب تلاش‌های احتمالی فیشینگ باشند. به گفته این تیم، هکرها ممکن است سعی کنند با مشتریان این بازار از طریق ایمیل‌ از دامنه‌هایی که شبیه OpenSea.io یا OpenSea.xyz هستند، تماس بگیرند. برخی از کاربران نیز در توییتر از افزایش ایمیل‌های اسپم، تماس‌های تلفنی و پیام‌های متنی خبر داده‌اند.
در ماه می سال جاری نیز، سرور دیسکورد بازار اوپن‌سی هک شده بود که منجر به سیل حملات فیشینگ شد. در این رویداد، کیف پول‌ کاربران زیادی مورد سوءاستفاده قرار گرفت. در ژانویه نیز، این پلتفرم مورد یکی از شدیدترین حملات تاریخ خود قرار گرفت که طی آن، بهره‌برداری از یک آسیب‌پذیری به مهاجمان اجازه می‌داد تا NFTها را بدون داشتن مجوز بفروشند. البته پس از این حمله، اوپن‌سی ضرر ۱٫۸ میلیون دلاری ناشی از آن را جبران کرد.

نوشته کاربران NFT در معرض حمله هکرها! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.