کد خبر : 215448
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 بهمن 1402 - 15:30
دیدگاه‌ها برای چین دنباله‌روی آمریکا در بخش ETF بیت کوین! سیگنالی مثبت برای بازار کریپتو؟ بسته هستند

چین دنباله‌روی آمریکا در بخش ETF بیت کوین! سیگنالی مثبت برای بازار کریپتو؟

چین دنباله‌روی آمریکا در بخش ETF بیت کوین! سیگنالی مثبت برای بازار کریپتو؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه گزارش شده است که کمیسیون اوراق بهادار و معاملات آتی هنگ کنگ (SFC)، اولین درخواست صندوق ETF اسپات بیت کوین را دریافت کرده است. این اتفاق تنها چند هفته پس از تایید رسمی چنین صندوقی توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) صورت می‌پذیرد.به گزارش تنسنت نیوز (Tencent News)،

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گزارش شده است که کمیسیون اوراق بهادار و معاملات آتی هنگ کنگ (SFC)، اولین درخواست صندوق ETF اسپات بیت کوین را دریافت کرده است. این اتفاق تنها چند هفته پس از تایید رسمی چنین صندوقی توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) صورت می‌پذیرد.
به گزارش تنسنت نیوز (Tencent News)، شرکت هاروست هنگ کنگ (Harvest Hong Kong) که یکی از بزرگترین شرکت‌های مدیریت دارایی در چین است، در ۲۶ ژانویه درخواستی را برای ارائه صندوق ETF اسپات بیت کوین به SFC ارسال کرده است. این رگولاتور فعالانه در حال کار برای تصمیم‌گیری در مورد این درخواست است و نتیجه نهایی را پس از سال نوی چینی در ۱۰ فوریه اعلام خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، SFC ممکن است رویکرد مشابهی را با SEC ایالات متحده اتخاذ کند و جهت ایجاد زمین بازی برابر، چندین ETF اسپات را به صورت همزمان تصویب نماید. در حال حاضر، فقط شرکت هاروست چنین درخواستی را ارائه کرده است، اما به نظر می‌رسد چند شرکت دیگر نیز در روزهای آتی در این زمینه اقدام کنند.
هنگ کنگ به لطف رویکرد حامیانه خود نسبت به حوزه کریپتو، در سال ۲۰۲۳ به یکی از مقاصد برتر در این حوزه تبدیل شد. SFC در سال گذشته مقرراتی را تصویب کرد که به سرمایه‌گذاران سازمانی و خرد اجازه می‌داد در معاملات ارزهای دیجیتال شرکت کنند. این رگولاتور همچنین قبل از SEC اعلام کرده بود که آماده دریافت درخواست‌های مربوط به ارائه صندوق‌های ETF است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته چین دنباله‌روی آمریکا در بخش ETF بیت کوین! سیگنالی مثبت برای بازار کریپتو؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.