کد خبر : 208611
تاریخ انتشار : شنبه 30 مهر 1401 - 21:19
دیدگاه‌ها برای چگونه یک شغل پردآمد داشته باشیم بسته هستند

چگونه یک شغل پردآمد داشته باشیم

چگونه یک شغل پردآمد داشته باشیم

شرکت آذر جوجه ارومیه بزرگترین تولید کننده تخم نطفه دار در ایران میباشد که محصولات پرفروش خود ائم از تخم نطفه دار و دستگاه جوجه کشی و دستگاه خشک کن و دستگاه پرکن مرغ  را به بازار فروش معرفی مینماید. امروزه با شرایط اقتصادی پیش آمده همگی به دنبال یک فرصت و حرفه شغلی با

شرکت آذر جوجه ارومیه بزرگترین تولید کننده تخم نطفه دار در ایران میباشد که محصولات پرفروش خود ائم از تخم نطفه دار و دستگاه جوجه کشی و دستگاه خشک کن و دستگاه پرکن مرغ  را به بازار فروش معرفی مینماید. امروزه با شرایط اقتصادی پیش آمده همگی به دنبال یک فرصت و حرفه شغلی با درامد بالاهستیم تا بتوانیم یک زندگی راحت داشته باشیم.

جوجه کشی یکی از شغل های پردآمد است که می توان با سرمایه کم در این شغل وارد شد.

زمانی که می توان شغلی را در منزل با کمترین امکانات ایجاد نمود و از درامد میلیونی آن لذت برد چرا باید این کار را نکنیم؟

چه دستگاه های در شرکت آذرجوجه تولید می شود؟

شرکت آذرجوجه یکی از با تجربه ترین و با سابقه ترین فارم ها در زمینه تولید دستگاه های جوجه کشی خانگی 12تایی تا صنعتی 12000تایی می باشد که با استفاده از خبره ترین مهندسین وبا کیفیت ترین قطعات موجود در بازارمناسب ترین دستگاه های جوجه کشی را در ابعاد مختلف تولید می کند.

همچنین شرکت آذر جوجه فعالیت های چشم گیری در زمینه ساخت دستگاه های میوه خشک کن خانگی و صنعتی داشته ویک دهه است که محصولات با کیفیت خود را به بازار های ایرانی و خارجی عرضه می نماید.

تمامی دستگاه های جوجه کشی و خشک کن دارای سیستم تمام اتوماتیک بوده و نیاز به فعالیت و سواد بالای جهت کار با این دستگاه ها نیست.همچنین دستگاه ها با ابعاد متفاوت تولید شده تا در هر شرایط و مکانی قابل استفاده مشتری باشند.
برای استعلام قیمت تخم نطفه دار میتوانید با کارشناسان شرکت آذر جوجه تماس بگیرید.

تضمین دستگاه های تولیدی شرکت آذرجوجه چگونه است؟

شرکت آذرجوجه تمامی محصولات خود را از جمله دستگاه های جوجه کشی ومیوه خشک کن را با تضمین خدمات و تعویض قطعات به مشتری عرضه می نمایند تا مشتریان عزیز با خیالی آسوده از دستگاه های خریداری شده استفاده نمایند.

تخم نطفه دار چه پرندگانی در شرکت آذرجوجه به فروش می رسد؟

شرکت آذرجوجه یکی از واردکنندگان عمده تخم های نطفه دار پرندگان نایاب ازجمله:

تخم نطفه دار طوطی ماکائو(طوطی ماکائو اسکارلت،طوطی ماکائو ارانا ،طوطی هیاسینث).

تخم نطفه دار طوطی های کاکادو(طوطی کاکادو ماژورمیشل،طوطی کاکادو گالاروز، طوطی کاکادو تاج زرد،طوطی کاکادو تاج پرتقالی ،طوطی کاکادو آمبرلا)

تخم نطفه دار کاسکو(کاسکو دم قرمز ،کاسکو دم شکلاتی)

تخم نطفه دار طوطی عروس هلندی(طوطی عروس آلبینو،طوطی عروس لوتینو،طوطی عروس وایت فیس )

تخم نطفه دار شاه طوطی و تخم نطفه دار ملنگو

چگونه یک شغل پردآمد داشته باشیم

وهم چنین تخم نطفه دار پرندگان دیگری مانند :

تخم نطفه دار شتر مرغ آفریقایی گردن سیاه ،تخم نطفه دار شترمرغ کانادایی گردن آبی

تخم نطفه دار بوقلمون آمریکایی،تخم نطفه دار بوقلمون برنز انگلیسی،تخم نطفه دار بوقلمون بوربون قهوه ای ،تخم نطفه دار بوقلمون هلندی سنگین وزن .

تخم نطفه دار کبک چوکار ،تخم نطفه دار کبک سفید

تخم نطفه دار اردک ماندارین ،تخمنطفه دار اردک کالارین ،تخم نطفه دار اردک محلی ،تخم نطفه دار اردک اسرائیلی ،تخم نطفه دار اردک روسی و..

تخم نطفه دار قو سیاه ،تخم نطفه دار قوسفید،تخم نطفه دار قوگردن مشکی

تخم نطفه دار غاز محلی ،تخم نطفه دار غاز کانادایی،تخم نطفه دارغاز اکراینی،تخم نطفه دارنوک فسفری و..

تخم نطفه دار قوغاز اکراینی ،تخم نطفه دار قوغاز لیندا،تخم نطفه دار قوغاز خاکستری ،تخم قوغاز سفید و..

تخم نطفه دار قرقاول آمریکایی ، تخم نطفه دار قرقاول پاکستانی ، تخم نطفه دار قرقاول بلژیکی، تخم نطفه دار قرقاول لیمویی ، قرقاول لیدی ، تخم نطفه دار قرقاول سیلور ، تخم نطفه دار قرقاول طاووسی ، تخم نطفه دار قرقاول تراگوپان و…

چگونه یک شغل پردآمد داشته باشیم

تضمین تخم های نطفه دار شرکت آذرجوجه چگونه است؟

مشتریان عزیز باید بدانند که تمامی تخم های خریداری شده از شرکت آذر جوجه دارای مهر مخصوص این شرکت و تضمین100%نطفه می باشد .همچنین با توجه به حساسیت کالای فروخته شده تا زمانی که محصول به دست مشتری برسد تضمین سلامت کالا بر عهده شرکت آذرجوجه می باشد.

اگر تخم نطفه دار فروخته شده به مشتری به هر دلیلی فاقد نطفه و یا دچار شکستگی ،ضرب دیدگی و ترک خوردگی باشد شرکت محصول را برای شما یک بار تا 100%تعویض خواهد نمود.

چگونگی خرید وپرداخت از شرکت آذرجوجه ؟

شما عزیزان جهت خرید تخم نطفه دار،خرید دستگاه جوجه کشی وخرید دستگاه های خشک کن می توانید به دو روش حضوری و آنلاین از این شرکت اقدام نمایید تا در هر کجای ایران که هستید همکاران ما کالای خریداری شما را در کمترین زمان ممکن و با ایمن ترین بسته بندی به دست شما عزیزان برسانند.
جهت استعلام قیمت فروش تخم نطفه دار با ما در تماس باشید.
09145139538
09145139539

آذر جوجه

همچنین برای پرداخت هزینه می توانید مبلغ کوچکی از کل را به عنوان بیعانه به شرکت پرداخت نموده و بعد ازرویت محصول و اطمینان از صحت و سلامت آن باقی مانده مبلغ را با شرکت تسویه کنید.

ایا می توان از کارشناسان شرکت آذر جوجه مشاوره رایگان دریافت نمود؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که کارشناسان مجموعه آذرجوجه در تمام وقت اماده ارائه مشاوره به علاقه مندان نسبت به راه اندازی،جوجه کشی و خرید محصولات مناسب جهت شروع کار شما نسبت به شرایط و سرمایه شما عزیزان هستند.تنها با یک تماس می توانید از مشاوره های رایگان از کارشناسان مجموعه آذر جوجه بهرمند شوید تا با اطمینان بیشتری شروع به فعالیت در این زمینه نمایید.

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.