کد خبر : 197432
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 خرداد 1401 - 16:07

چگونه با خرید خط ۵ رقمی فروش دو برابری داشته باشیم

چگونه با خرید خط ۵ رقمی فروش دو برابری داشته باشیم

روزی داشتن یک خط ۵ رقمی محال یا به نظر خیلی از افراد شرایط خیلی خاصی داشت و خیلی ها گمان میکردند که فقط شرکت های مطرح و برند برتر دارای شماره تلفن ۵ رقمی هستند و یا  گمان میکردند که نحوه ی دریافت خط ۵ رقمی خیلی سخت و نصب و راه اندازی بر

روزی داشتن یک خط ۵ رقمی محال یا به نظر خیلی از افراد شرایط خیلی خاصی داشت و خیلی ها گمان میکردند که فقط شرکت های مطرح و برند برتر دارای شماره تلفن ۵ رقمی هستند و یا  گمان میکردند که نحوه ی دریافت خط ۵ رقمی خیلی سخت و نصب و راه اندازی بر عهده مخابرات است یکی از بزرگترین مشکلات در گذشته نصب خط تلفن بود با توجه به مشغله و مراحل اداری افراد باید زمان طولانی  را صرف می کردند یا در سایت های دیوار و شیپور به دنبال شخص نصاب بودند.

ارتباط نما گستر با ارائه خط پنج رقمی و نصب خط ۵ رقمی به بسیاری از مشاغل نحوه دریافت خط ۵ رقمی را برای مشتریان راحت تر کرده و سریعتر کرده و بسیاری از افراد که قبلا برند مطرح ی نبودند با خرید شماره ۵ رقمی واز ارتباط نماگستر  به کسب و کارهای قدرتمندی تبدیل شدند .

چگونه با خرید خط ۵ رقمی فروش دو برابری داشته باشیم

ابتدا باید بدانید یکی از مهم ترین عوامل در فروش کالا یا خدمات  ارتباط موثر و سریع و راحت با مشتری میباشد. هرچه این مسیر کوتاه تر و راحت تر باشد احتمال فروش بیشتر می شود و خط ۵ رقمی این امکان را می دهد که ۳۰ مشتری همزمان در مواقع ضروری تماس بگیرند. و مانند بسیاری از شماره های  اضطراری برای برخورداری از خدمات پشتیبانی ی یا نصب تماس بگیرد .

ارتباط نما گستر با ۲۰ سال سابقه در مخابرات و داشتن مشتریان ثابت در حوزه ی  مخابرات ،سانترال ،ویپ در بیست سال گذشته نشان داده همواره به فکر ارتباط بهتر صاحبین مشاغل با مشتریان می باشد.

و خود با داشتن شماره پنج رقمی ۰۲۱۴۵۲۱۵ نه تنها پشتیبانی و نگهداری دوربین مداربسته و سانترال و شبکه را دارد بلکه راه اندازی خط ۵ رقمی را هم انجام داده و مشتریان طبق گواهی های حسن انجام کار رضایت خود را از این شرکت کتبا اعلام کرده اند .

چگونه با خرید خط ۵ رقمی فروش دو برابری داشته باشیم

مراحل دریافت و راه اندازی خط  ۵ رقمی

خرید و راه اندازی خط 5 رقمی پرسه ی طولانی و پر هزینه می باشد اما ارتباط نما گستر با کفش آهنی ن خود این پرسه را کوتاه تر و کم هزینه تر میکند  پس از مشاوره رایگان اولیه و انتخاب خط دلخواه و دریافت مدارک لازم برای راه اندازی خط ۵ رقمی تجهیزات لازم را با توجه به سیستم تلفنی مشتری خود با هزینه کمتر از عرف بازار تامین می کنم و در اختیار مشتری قرار می‌دهد برای قابلیت تماس های همزمان و خدمات ویپ مورد نیاز  مودم های سیپ  ترانک  و سرور ویپ نیاز  می باشد که خود شرکت ان را  تامین می کند سپس در کمتر از ۲۴ ساعت راه اندازی خط ۵ رقمی را انجام میدهد.

چگونه با خرید خط ۵ رقمی فروش دو برابری داشته باشیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.