کد خبر : 208112
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 شهریور 1401 - 18:55
دیدگاه‌ها برای چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب افتتاح می شود بسته هستند

چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب افتتاح می شود

چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب افتتاح می شود

چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ، بسته بندی و فرآوری تهران، در مجموعه نمایشگاههای بین المللی شهر آفتاب افتتاح می شود. به گزارش خبرنگار اقتصادی بورس تایمز، چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ، بسته بندی و فرآوری تهران، توسط حامد ایرانی، مدیرعامل شرکت برساز رویداد پارس(مجری برگزاری نمایشگاه)، صبح سه شنبه 8 شهریور ماه 1401، با

چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ، بسته بندی و فرآوری تهران، در مجموعه نمایشگاههای بین المللی شهر آفتاب افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی بورس تایمز، چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ، بسته بندی و فرآوری تهران، توسط حامد ایرانی، مدیرعامل شرکت برساز رویداد پارس(مجری برگزاری نمایشگاه)، صبح سه شنبه 8 شهریور ماه 1401، با حضور مسئولان، متخصصان، تولید کنندگان و اصحاب رسانه، در مجموعه نمایشگاههای بین المللی شهر آفتاب افتتاح می شود.

پاویون‌های ویژه این نمایشگاه عبارتند از:

  • بسته بندی انعطاف پذیری و پلیمری ایران
  • ماشین آلات صنعت کارتن،ورق و کاغذ
  • چاپ دیجیتال عریض پارچه و ماشین‌های اداری

شرکت برساز رویداد پارس:

شرکت برساز رویداد پارس به عنوان یکی از برگزار کنندگان
پیشرو رویداد های بین المللی، سالانه بیش از ده نمایشگاه بین المللی و تخصصی با رویکرد صادراتی در سطح کشور برگزار می کند. ما با بکار گیری روش ها و تکنیک هاي جدید در پروسه مدیریت و برگزاری نمایشگاه تخصصی بستری کاملا تجاری را برای مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان فراهم می کنیم. عمده تمرکز ما بر رویداد های زنجیره کامل صنعت غذا، یعنی از زمین زراعی تا محصول نهایی، نمایشگاه های تخصصی کشاورزی، دام و طیور، صنایع غذایی، چاپ و بسته بندی است. همچنین با هدف گسترش حضور بازدیدکنندگان متخصص و مشارکت‌کنندگان خارجی در نمایشگاه های داخلی، اقدام به همکاری مشترک با برگزارکنندگان شناخته شده در سطح جهان منجمله نمایشگاه دوسلدورف آلمان و جامعه کشاورزی آلمان نموده ایم.

نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ، ماشین آلات و خدمات وابسته IPAP تهران:

نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ، ماشین آلات و خدمات وابسته IPAP تهران، با هدف نفوذ به بازارهای بین المللی و منطقه ایجاد شده است. با توجه به توانمندیهای داخلی در حوزه ساخت ماشین آلات و دانش فنی نیروهای متخصص داخلی این نمایشگاه تلاش دارد، بتواند سهمی در بدست آوردن بازار 500 میلیونی منطقه و افزایش سهم صادراتی کشور در حوزه ماشین آلات و خدمات چاپ داشته باشد و از طرف دیگر بتواند زمینه ورود تکنولوژی های جدید را با حضور مشارکت کنندگان خارجی فرآهم آورد.

نمایشگاه بین المللی صنعت بسته بندی و فرآوری pacprocess تهران:

نمایشگاه بین المللی صنعت بسته بندی و فرآوری pacprocess تهران، به عنوان اولین نمایشگاه تخصصی در ایران که به صورت اختصاصی تمامی زنجیره تولید حوزه ماشین آلات بسته بندی و فرآوری را در بخش های 1- صنایع غذایی و نوشیدنی ها 2- دارویی، آرایشی و بهداشتی 3- پخت نان، شیرینی و شکلات 4- کالا های غیر غذایی و صنعتی را تحت پوشش قرار می هد. این نمایشگاه همواره با تاکید بر تخصص گرایی تلاش دارد با هدف جذب حداکثری بازدیدکنندگان و خریداران بین المللی بستری مناسب جهت ارائه توانمندی های تولیدات داخلی در کنار رقبای بین المللی برای مشارکت کنندگان فراهم آورد.

مجتمع نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب:

مجتمع نمایشگاه شهر آفتاب، از مهم ترین پروژه نمایشگاهی و جدیدترین مرکز نمایشگاه ایران است که ایجاد مرکز محل تجارت جهانی ایرانیان محسوب می شود؛ نمایشگاه چاپ و بسته بندی هم، همچنان در شهر آفتاب برگزار می شود؛ این مکان نماد آغازگر عصر جدید تجارت ایران در سطح بین الملل و مکان عالی برای حضور و رونق تجارت افراد و شرکتها می باشد.

گفتنی است، چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی، بصورت تخصصی در این حوزه، توسط شرکت برساز رویداد پارس، از ۸ الی ۱۱ شهریور ماه 1401 و از ساعت 10 تا 17، در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود.

خبرنگار: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.