کد خبر : 106636
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 - 14:26

چهارمین جشنواره نمایشگاه سفر، اکوتوریسم و ماجراجویی، کمپینگ، اتوکمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته افتتاح شد

چهارمین جشنواره نمایشگاه سفر، اکوتوریسم و ماجراجویی، کمپینگ، اتوکمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته افتتاح شد

چهارمین جشنواره سفر، اکوتوریسم و ماجراجویی، کمپینگ، اتوکمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته، با حضور جمعی از مقامات کشوری، مدیران و اصحاب رسانه، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح شد. به گزارش خبرنگار اقتصادی بورس تایمز، چهارمین جشنواره نمایشگاه سفر، اکوتوریسم و ماجراجویی، کمپینگ، اتوکمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته، صبح امروز سه شنبه 27

چهارمین جشنواره سفر، اکوتوریسم و ماجراجویی، کمپینگ، اتوکمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته، با حضور جمعی از مقامات کشوری، مدیران و اصحاب رسانه، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی بورس تایمز، چهارمین جشنواره نمایشگاه سفر، اکوتوریسم و ماجراجویی، کمپینگ، اتوکمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته، صبح امروز سه شنبه 27 مهر ماه 1400، با حضور جمعی از مقامات کشوری، مدیران و اصحاب رسانه، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح شد.

جشنواره سفر، اکوتوریسم و ماجراجویی، کمپینگ، اتوکمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته، برای چهارمین بار در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

اولین دوره این نمایشگاه در سال 1397 برگزار شد. شرکت نمایشگاه‌های خورشید و اوکافر برگزار کننده این نمایشگاه‌ها هستند.

علیرضا پیله‌ور، مدیرعامل شرکت نمایشگاهی خورشید

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی خورشید، پیرامون این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه کلیه تولیدکنندگان و واردکنندگان تجهیزات زمینی، آبی و هوایی حضور دارند و هدف اصلی نمایشگاه، فرهنگ سازی در جهت نحوه درست کمپینگ کردن، بیراهه نوردی و… است. همچنین این نمایشگاه به افراد سفر سالم‌تر را آموزش می‌دهد تا جان خود را به خطر نیندازند.

پیله‌ور، ادامه داد: این نمایشگاه‌ها می‌تواند صنعت گردشگری را جان دوباره‌ای ببخشد و سال‌های آینده نیز شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

گفتنی است، چهارمین جشنواره و نمایشگاه سفر، اکوتوریسم و ماجراجویی، کمپینگ، اتوکمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته، از 27 تا 30 مهرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی برگزار می ‌شود وعلاقمندان به این صنعت،  برای حضور در نمایشگاه، می توانند از ساعت 9 صبح تا 17 به سالن‌های 10 و 11 مراجعه نمایند.

خبرنگار: محمد صالح رمضانی

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.