کد خبر : 208312
تاریخ انتشار : شنبه 19 شهریور 1401 - 13:55
دیدگاه‌ها برای چطور در فرایند کارت به کارت 10 ثانیه صرفه جویی کنیم؟ بسته هستند

چطور در فرایند کارت به کارت 10 ثانیه صرفه جویی کنیم؟

چطور در فرایند کارت به کارت 10 ثانیه صرفه جویی کنیم؟

برای همه مردم جامعه انتقال وجه یک امر بسیار مهم و حائز اهمیت است. برای انجام این فرآیند در سال‌های اخیر باید به بانک مراجعه می‌شد که دردسرهای زیادی را به‌همراه داشت. این روزها این کار به راحتی انجام می‌شود و اپلیکیشن‌های مختلفی برای ارائه خدمات آنلاین وجود دارد که حتما شما نیز به دنبال

برای همه مردم جامعه انتقال وجه یک امر بسیار مهم و حائز اهمیت است. برای انجام این فرآیند در سال‌های اخیر باید به بانک مراجعه می‌شد که دردسرهای زیادی را به‌همراه داشت. این روزها این کار به راحتی انجام می‌شود و اپلیکیشن‌های مختلفی برای ارائه خدمات آنلاین وجود دارد که حتما شما نیز به دنبال بهترین برنامه هستید. با داشتن یک اپلیکیشن معتبر در مواقع اضطرار می‌توانید مبالغ مختلفی را از کارت خود به کارت دیگران انتقال دهید. ما در این مطلب شما را با مزایای فرآیند کارت به کارت و خدمات نوین آشنا می‌کنیم.

سهولت فرآیند کارت به کارت

با پیشرفت تکنولوژی روش‌های مختلفی برای مبادله وجه بین افراد ایجاد شده است و این روزها دیگر کمتر کسی با پول نقد، حساب خود را تسویه می‌کند. همه می‌دانیم که فرآیند کارت به کارت نیز در سال‌های اخیر به سادگی این روزها نبود و موانع بسیار زیادی پشت سر گذاشته شده تا مردم به راحتی این کار را انجام دهند. در سال‌های اخیر مشکلات زیادی در این فرآیند وجود داشت و بسیاری از مردم اعتماد خود را به این روش از دست داده بودند.

خوشبختانه این روزها دیگر خبری از مشکلات گذشته نیست و همه به فکر این هستند که کدام اپلیکیشن امنیت و راحتی بالایی دارد تا برای انتقال وجه از آن استفاده کنند.

چطور در فرایند کارت به کارت 10 ثانیه صرفه جویی کنیم؟

روش‌های مختلف کارت به کارت

انتقال پول بدون مراجعه به بانک را می‌توان از پیشرفت‌های فناوری دانست. با توجه به ضرورت انتقال وجه و نیاز مردم به آن، راه‌های مختلفی برای این فرآیند تعریف شده است و هر کس با توجه به سلیقه خود از یکی از روش‌ها استفاده می‌کند. ما سعی داریم تا شما را با انواع این روش‌ها آشنا کرده و بهترین شیوه را برای شما معرفی کنیم.

استفاده از دستگاه‌های ATM

یکی از روش‌های مرسوم برای انتقال پول بدون مراجعه به بانک، استفاده از دستگاه‌های خودپرداز است. در این شیوه باید کارت عابر بانکی خود را به همراه داشته باشید و با وارد کردن آن به دستگاه، عملیات انتقال وجه را انجام دهید. این مسیر بسیار سریع است و تنها مشکل آن پیدا کردن دستگاه خودپرداز و رفت و آمد است، البته باید گاهی احتمالا خوردن کارت توسط دستگاه را هم به مشکلات این روش انتقال وجه اضافه کنیم.

موبایل بانک یا همراه بانک

بسیاری از بانک‌ها برای ارائه خدمات غیر حضوری اپلیکیشن‌های مختلفی ارائه داده‌اند تا مشتریان‌شان به راحتی بتوانند برخی از امور بانکی را بدون مراجعه به بانک انجام دهند. یکی از این خدمات امکان کارت به کارت با موبایل است که در اکثر برنامه‌های بانکی وجود دارد. این روش دارای امنیت بسیار بالایی است و تنها مشکل آن بدون شک کامل نبود طیف خدمات ارائه شده است.

اپلیکیشن‌های موبایلی

بدون شک شما نیز با چندین برنامه موبایلی آشنا هستید که امکان انتقال وجه و کارت به کارت در آنها وجود دارد. یکی از بهترین روش‌های انتقال پول استفاده از این برنامه‌ها است که هر کدام مزایای به خصوصی دارند. سوپر اپلیکیشن تاپ از برترین اپلیکیشن‌های حال حاضر است که امکان نصب آن در همه گوشی‌ها وجود دارد.

مراحل کارت به کارت در تاپ

اپلیکیشن تاپ قدرت گرفته از بانک پارسیان و تحت حمایت بانک مرکزی خدمات بسیار گسترده‌ای به کاربران ارائه می‌دهد. فرآیند انتقال وجه در این برنامه از مبدا 30 بانک و به صورت 24 ساعته انجام می‌شود. جالب است بدانید که کارمزد تراکنش‌های کارت به کارت به بانک‌های مبدا تعلق می‌گیرد و تاپ سهمی از آن ندارد. اگر ثانیه‌ها برای شما مهم است، باید فرآیند انتقال پول را با این برنامه انجام دهید.

انتخاب سرویس کارت به کارت

در گام اول، پس از نصب اپلیکیشن، شما باید گزینه کارت­به­کارت را در این برنامه لمس کنید.

وارد کردن شماره کارت مبدا

در گام بعدی شماره کارت بانکی خود را که قصد انتقال وجه از آن را دارید، باید وارد کنید. تنها با یک بار وارد کردن این شماره ذخیره می‌شود و در دفعات بعدی به راحتی می‌توانید آن را انتخاب کنید.

وارد کردن کارت مقصد

اگر شما به یک شماره کارت دائم مبلغی را واریز می‌کنید، تنها با یک بار وارد کردن آن، می‌توانید آن را ذخیره کنید.

ورود مبلغ

مبلغ مورد نظر را به ریال وارد می‌کنید و گزینه استعلام را می‌زنید.

اطلاعات کارت

در قدم بعدی اطلاعات محرمانه کارت اعم از cvv2، تاریخ انقضاء و رمز دوم پویا را وارد می‌کنید.

انتخاب گزینه Allow

امکان جایگذاری خودکار رمز پویا از جمله امکاناتی است که در اپلیکیشن‌های نوآور به کاربران ارائه می‌شود. اپلیکیشن تاپ که با نظارت پلیس فتا خدمات خود را ارائه می‌دهد، در این زمینه نیز کم نگذاشته و برای راحتی حال کاربران این امکان را عملی کرده است. جایگذاری رمز دوم تنها با اجازه کاربر بر محل مورد نظر، فرآیندی است که حدود 10 ثانیه در زمان کاربر صرفه‌جویی می‌کند. امنیت بالای این کار در اپلیکیشن تاپ برای کاربران تضمین شده است.

تایید نهایی اطلاعات

در آخرین گام، پیامی برای تایید نهایی ارسال می‌شود تا در صورت مغایرت اطلاعات کاربر، امکان لغو آن وجود داشته باشد. با تایید این گزینه فرآیند کارت به کارت با موفقیت انجام می‌شود.

چطور در فرایند کارت به کارت 10 ثانیه صرفه جویی کنیم؟

چرا سوپر اپلیکیشن تاپ

از اپلیکیشن‌های مورد تایید بانک مرکزی می‌توان به برنامه تاپ اشاره کرد که خدمات بسیار گسترده‌ای به کاربران ارائه می‌دهد. شما این اپلیکیشن را یک بانک همراه بدانید و در انجام کارت به کارت، ثبت و تایید چک صیادی و…  از آن بهره‌مند شوید.

جمع بندی

بسیاری از افراد ممکن است به صورت روزانه نیاز به انتقال وجه داشته باشند. این افراد به دنبال مرجع معتبری برای این فرآیند می‌گردند تا خیالشان از نظر امنیت آسوده باشد. استفاده از دستگاه‌های خودپرداز برای این کار راه بسیار امنی است، اما مشکلات خودش را نیز دارد. استفاده از اپلیکیشن‌های معتبر بهترین روش برای کارت به کارت و انتقال وجه است.

سوپر اپلیکیشن تاپ در ارائه خدماتی نظیر کارت به کارت بسیار خوش درخشیده، به طوری‌که برای جایگذاری رمز دوم در آن، نیازی به حفظ رمز و سپس تایپ نیست. این کار تنها با یک سوال و تایید آن امکان‌پذیر است و رمز دوم به صورت خودکار بر جای خود می‌نشیند. شما می‌توانید با هر مرتبه کارت به کارت از طریق تاپ 10 ثانیه در زمان خود صرفه‌جویی کنید.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.